دانلود بازی Life is Strange: Complete Season برای کامپیوتر – نسخه GOG

4.4/5 - (118 امتیاز)

Life is Strange در واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد. شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند.

Life is Strange Complete Season v1.0.0.397609 (38128) PC-GOG

Life Is Strange Complete PC-PROPHET

نسخه GOG بازی اضافه شد

دانلود-بازی-Life-is-Strange

مطالب مرتبط

پس از زدن یک رعد و برق مکس از خواب سر کلاس دانشگاه خود بر می خیزد و از اینکه فقط یک کابوس را ردکرده احساس راحتی میکند. بعد از آن مکس با دوربین آنالوگ خود یک سلفی می گیرد و همین توجه استاد را به خودش جلب می کند باعث می شود تا از او یک سوال کند ولی مکسقادر به جواب دادن آن سوال نیست و بسیار سر افکنده می شود و خود را سرزنش می کند زیرا او استاد خود را خیلی دوست دارد. پس از اتمام کلاس مکس به دستشویی دانشگاه می روداما بعد از آن شاهد دعوای دوست صمیمی خود با یکی از اشرار می شود که بنظر در مورد مواد مخدر با هم جر و بحث می کنند. بعد از اتفاق ناگواری که در آنجا می افتد مکس ناخوداگاه زمان را برمی گرداند به هنگامی در کلاس از خواب بیدار شده بود. او متوجه قدرت خارقالعاده خود می شود سپس سعی می کند تا دوباره به سرعت وارد دستشویی شده و دوست خود را نجات دهد.

info

Life Is Strange is an episodic graphic adventure video game developed by Dontnod Entertainment and published by Square Enix. It is available for Linux, Microsoft Windows, OS X, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 and Xbox One, and consists of five episodes released periodically throughout 2015. The game’s plot focuses on Maxine Caulfield, a photography student who discovers that she has the ability to rewind time at any moment, leading her every choice to enact the butterfly effect.

After having foreseen an approaching storm, Max must take on the responsibility to prevent it from destroying her town. The player’s actions will adjust the narrative as it unfolds, and reshape it once allowed to travel back in time. Fetch quests and making environmental changes represent the forms of puzzle solving in addition to using branching choices for conversation. Development of Life Is Strange began in April 2013. It was formed with an episodic format in mind, for reasons both financial and creative.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista

Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (not recommended for Intel HD Graphics cards)

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Dual Core 3.0GHz or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI HD 4890)

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 14 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

1) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

آموزش نصب نسخه PROPHET:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.