دانلود مستند داستان نمایش شعبده بازی – The Magic Show Story 2015

اولین رای باشید!

 

ITV – The Magic Show Story (2015) HDTV 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

the magic show story 2015 cover دانلود مستند داستان نمایش شعبده بازی   The Magic Show Story 2015

نام مستند : The Magic Show Story

محصول شبکه: iTV

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۷ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱.۲ گیگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

در این مستند شعبده باز استیون مالهرن (Stephen Mulhern) شصتمین سال نمایش های شعبده بازی را جشن میگیرد. از روزی که دیوید نیکسون (David Nixon) و تامی کوپر (Tommy Cooper) میلیون ها نفر با با شعبده آشنا کردند تا درخشش شعبده باز هایی چون دیوید کاپرفیلد و بسیاری از شعبده بازان دیگر در این مستند به تصویر کشیده شده است. پیشنهاد میشود که این مجموعه را از دست ندهید.

 

caution دانلود مستند داستان نمایش شعبده بازی   The Magic Show Story 2015توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخا کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود مستند داستان نمایش شعبده بازی   The Magic Show Story 2015 دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

پارت اول :                   Direct Link

پارت دوم :                   Direct Link

 

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود