دانلود MAGIX Music Maker 2017 Live 24.1.5.119 – نرم افزار ساخت آهنگ

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود MAGIX Music Maker یک نرم افزار ساخت، ویرایش و تولید آهنگ است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ایست که حتی به افراد مبتدی نیز اجازه می دهد که به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را ساخته و آن ها را تنظیم کنند. MAGIX Music Maker یک نرم افزار کامل است، زمانی که شما برای اولین بار شروع به کار با این نرم افزار کرده و آن را اجرا می کنید، می توانید یک ویدئوی آنلاین مقدماتی که نرم افزار به شما ارائه می کند را مشاهده کنید، بسته های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا یکی از آهنگ های آزمایشی موجود در نرم افزار را لود کنید.

شاید در نگاه اول ساخت آهنگ های حرفه ای و جذاب ، کاری پیچیده و سختی به نظر برسد ولی با محصول قدرتمند MAGIX هرکاربری می تواند با قرار دادن صداهای مختلف در کنار هم آهنگ های حرفه ای و جالبی را بسازد و از آنها در امور مختلفی مانند صدای زنگ گوشی ، آهنگ های پس زمینه ، موسیقی بی کلام و… استفاده کند که هیچ محدودیتی در ساخت و استفاده ندارید . دانلود MAGIX Music Maker دارای بیش از ۶۰۰۰ صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی نظیر: راک، پاپ، Tech House، هیپ هاپ، تکنو، متال، الکتریک جاز و…، در این نرم افزار جمع آوری شده است تا شما بتوانید موزیک های زیبایی را توسط آن ها خلق کنید. بدین ترتیب تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را بیافرینید. با توجه به امکانات بالای این نرم افزار، افراد حرفه ای نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این برنامه بهره لازم را ببرند. اضافه کردن افکت های حرفه‌ای به صدا ، باعث ایجاد تنوع در آهنگ های ساخته شده با این نرم افزار می شود.دانلود-MAGIX-Music-Maker

 

MAGIX-Music-Maker-اسکرین-شات MAGIX-Music-Maker-اسکرین-شات MAGIX-Music-Maker-اسکرین-شات

info

Music Maker Premium is a unique virtual studio with 6,500 included sounds, intuitive drag & drop controls, 17 instruments and high-quality pro features for mixing & mastering. The best part of all is Music Maker is now easier to use than ever before.

سیستم مورد نیاز

Processor: 1.5 GHz
RAM: 2 GB
Graphics: card Onboard, minimum resolution 1280×768
Hard drive: space 2 GB for program installation
Sound card: Onboard (ASIO compatible sound card recommended)

راهنمای نصب

بعد از نصب ، محتوای پوشه Crack را در محل نصب کپی نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود