دانلود IObit Driver Booster Pro 9.3.0.207 – نرم افزار آپدیت درایور ها

4.5/5 - (23 امتیاز)

IObit Driver Booster نرم افزاری برای آپدیت درایور های سیستم شما می باشد. تمامی سخت افزار های ویندوز نیاز به نرم افزاری برای شناسایی شدن و بهتر کار کردن می باشد. شما می توانید این نرم افزار ها را از سایت شرکت سازنده سخت افزار خود دانلود نمایید. اما گاهی می بینید شرکت سازنده کشور ما را تحریم کرده است و دسترسی به سایت سازننده غیر ممکن می باشد. گاهی می بینید دسترسی به سایت سازنده نیز امکان پذیر می باشد اما شما باید وقتی را بگذارید و در سایت سازنده دنبال نرم افزاری که با سخت افزار شما سازگار باشد را پیدا کنید.

همچنین مشکلی دیگری نیز وجود دارد اینکه تعداد سخت افزار ها زیاد می باشد و شما باید تعداد زیادی سایت را چک کنید و زمان خیلی زیادی را صرف بروز شدن سخت افزار خود کنید. درایور ها که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و بهتر و بهینه تر می گردد.

دانلود IObit Driver Booster Pro نرم افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم می باشد . توسط این نرم افزار می‌ توانید به راحتی با چند کلیک از بروز شدن درایورهای سیستم خود آگاه شوید و با دانلود و نصب آن درایورهای سیستم خود را بروز نمایید. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند.

دانلود-IObit-Driver-Booster

info

Updating drivers is usually an initial step to avoid hardware failure, system instability and hidden security vulnerabilities. To update drivers regularly is also an effective way to enhance your overall PC performance, and maximize your gaming experience. While this process could be risky and frustrating if done manually. Driver Booster PRO is introduced to download and update drivers for you automatically with just one click. Based on cloud library, Driver Booster PRO can always be the first to identify outdated drivers, and download and update driver at an unrivaled speed. With the backup feature, it is an easy, effective and risk

سیستم مورد نیاز

Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
1 GB of free disk space mainly for drivers download and installation

راهنمای نصب

روش اول)

1) ابتدا مطمئن شوید که اینترنت شما حتما قطع می باشد. پس از اتمام نصب، حتما نرم افزار را کامل ببندید (حتی از بخش Processes در Task Manager نباید نرم افزار در حال فعالیت باشد).

2) محتوای درون پوشه Crack را به محل نصب نرم افزار خود منتقل کنید.

روش دوم)

1) ابتدا مطمئن شوید که اینترنت شما حتما قطع می باشد. پس از اتمام نصب، حتما نرم افزار را کامل ببندید (حتی از بخش Processes در Task Manager نباید نرم افزار در حال فعالیت باشد).

2) محتوای درون پوشه Loader را به محل نصب نرم افزار خود منتقل کنید.

3) همیشه نرم افزار خود را باید توسط فایل Loader-IDB.exe اجرا نمایید و هرگز از شورتکات اصلی نرم افزار استفاده نکنید! به منظور سهولت در دسترسی به این فایل، می توانید شورتکات آن را بر روی دسکتاپ خود ایجاد کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

لینک دانلود با حجم 29.9 مگابایت

—————–

لینک دانلود نسخه قابل حمل (پرتابل) با حجم 64.9 مگابایت