دانلود نرم افزار ارسال ویژه اس ام اس GO SMS Pro 7.01 برای اندروید

اولین رای باشید!

GO SMS Pro یکی از زیباترین برنامه های حاضر به منظور زیباسازی محیط ارسال اس ام اس می باشد که با انتشار نسخه ۷ خود طرفداران خود را بسیار خوشحال کرد. شما در این برنامه می توانید تا اس ام اس های خود را به صورت کاملا سفارشی سازی شده و با قابلیت های بیشتر ارسال کنید و از دیگر بخش های برنامه نیز استفاده نمایید. برنامه درارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد که از نام تجاری این برند استفاده می کنند. شما می توانید تا تجربه بسیار متفاوتی را از رسال اس ام اس ها داشته باشید و توسط یک برنامه عالی پیام های خود را ارسال نمایید.با این نرم افزار می توانید به صورت کاملا سفارشی سازی شده و ایمن از ارسال اس ام اس های خود لذت ببرید و یک برنامه کامل در زمینه مسیجینگ را روی گوشی اندروید خود تجربه نمایید. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

 

 

info

GO SMS Pro 7 is arriving! The new SMS has been redesigned from start to finish, bringing you a brand new looking and intelligent mobile experience!

GO SMS Pro – Nearly 100 Million users’ choice, all time #1 messaging app to replace the stock! 

The brand new messaging app is simple, intuitive, personalizing and fun!

GO SMS Pro comes with beautiful themes, lovely stickers, private box, pop up windows, GO chat (send free SMS & MMS), dual sim support, and much more. We are committed to making GO SMS Pro faster, safer and tons of great features – messaging has never been so fun and efficient!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم