دانلود بازی Age of Mythology Extended Edition Tale of the Dragon v2.8

4.6/5 - (82 امتیاز)

عصر اساطیر (به انگلیسی: Age of Mythology) یک بازی ویدئویی بر پایه اسطوره‌شناسی در سبک راهبرد بی‌درنگ است که توسط استودیو انسمبل طراحی و ساخته شد. این بازی برای نخستین بار توسط استودیو مایکروسافت در ۳۰ اکتبر ۲۰۰۲ در منطقه آمریکای شمالی و در ۱۱ نوامبر همان سال در اروپا منتشر گشت. عصر اساطیر یک نسخه فرعی از مجموعه بازی‌های عصر فرمانروایان محسوب می‌گردد. این بازی به اسطوره‌شناسی دوران‌هایی چون اساطیر یونانی، مصر باستان و اساطیر اسکاندیناوی می‌پردازد. در سال ۲۰۰۳ یک بسته تکمیلی با عنوان عصر اسطوره‌ها: تایتان‌ها عرضه شد. در ۸ مه ۲۰۱۴، عصر اساطیر نسخه توسعه‌یافته از طریق استیم برای مایکروسافت ویندوز در دسترس قرار گرفت.

Age of Mythology Extended Edition Tale of the Dragon v2.8 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Age-of-Mythology-Extended

سه تمدن در بازی عصر اساطیر وجود دارد: که یونانیان، مصریان، و مردمان شمالی اروپا (اسکاندیناوی) هستند. هر تمدنی دارای خدایان اصلی از جمله زئوس، رع یا اودین است. بازیکن یکی از خدایان را قبل از شروع بازی انتخاب می‌کند. در حین بازی بازیکن پس از ساختن ساختمان‌های مورد نیاز و جمع‌آوری منابع مورد نیاز با انتخاب یکی از الهه‌ها به عصر بعدی می‌رود. هر تمدن علاوه بر سربازان مخصوص به خود امکان پرورش موجودات افسانه‌ای که به واسطهٔ الهه‌ها در اختیار قرار می‌گیرد را نیز دارد.

چهار منبع در بازی Age of Mythology وجود دارد: غذا، چوب، طلا و حمایت خدایان؛ بر خلاف بازی‌های قبلی ساخته شده توسط استودیو انسمبل این بازی منابع سنگ را شامل نمی‌شود. منابع برای آموزش واحدها، ساخت ساختمان‌ها، و فناوری‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند. واحد غیر نظامی یعنی روستاییان یونانی، شکارچیان و کوتوله‌های شمالی، کارگران مصری و قایق‌های ماهیگیری برای جمع‌آوری منابع استفاده می‌شوند. صید حیوانات، جمع‌آوری میوه‌ها، برداشت دام، کشاورزی و ماهیگیری روش‌هایی هستند که از طریق آن می‌توان مواد غذایی را جمع‌آوری کرد. چوب را تنها با قطع کردن درختان می‌توان بدست آورد و طلا از طریق برداشت از معادن طلا، تجارت و دریافت مالیات بدست می‌آید. هر تمدنی می‌تواند با ارتقاء سطح خود میزان جمع‌آوری این منابع را افزایش دهد.

توضیحات بسته الحاقی Tale of the Dragon:

بازی Age of Mythology EX: Tale of the Dragon یا به فارسی عصر اساطیر : داستان اژدها پس از ۱۲ سال منتشر شد. سری بازی Age of Mythology یکی از جذاب ترین و پرطرفداترین بازی های استراتژیک می باشد که در این نسخه به چین می آید. ۱۳ سال از انتشار بازی عصر اساطیر بر روی پلتفرم کامپیوتر می گذرد و ۱۲ سال برای نسخه پیشرفته آن Titan. اما برای بازیهای بزرگی مانند Age of Mythology اینها تنها یک عدد است. بازی عصر اساطیر یا Age of Mytholog نسخه Tale of the Dragon منتشر شده و علاقمندان به این بازی زیبا می توانند اینبار یک افسانه جدید را در چین لمس کنند. در این سری، یک تمدن جدید، نقشه های جدید و ۱۲ gods جدید برگرفته شده از پانتئون قوی چینی. این نسخه بازی شامل بازی عصر اساطیر، عصر اساطیر تیتان و کمپین Golden Gift می باشد. در این قسمت امپراطوری بزرگ چین را هرج و مرج فرا گرفته و شما باید با یین و یانگ راهی برای بازگرداندن طلح به امپراطوری پیدا کنید. با استفاده از موجودات اساطیری مانند مینوتور و سایکلوپ برای استحکام ارتش خود اقدام کنید.

info

The classic real time strategy game that transports players to a time when heroes did battle with monsters of legend and the gods intervened in the affairs of mortals. Use mythological creatures like Minotaurs and Cyclopes to bolster your armies’ strength. Call upon the gods for assistance in flattening enemy towns with meteors or scatter opposing troops with lightning storms.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, 8.1+

Processor: 1.6 Ghz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Direct X 10+ Capable GPU

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

Sound Card: Direct X Compatible Sound Card

Additional Notes: GPU at least (Integrated HD 3000, 8600GT, etc)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8.1+

Processor: 2.6 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Direct X 11+

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Additional Notes: GeForce 9800GTX, Radeon 4850+

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.