دانلود بازی Tales Of Zestiria برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

سرانجام نسخه نهایی و سالم بازی Tales of Zestiria عرضه شد! همان طور که کاربران عزیز در جریان هستند، این بازی در سال پیش عرضه شد. اما کرک ریلیز شده برای آن به صورت Internal بود و تنها کاربران داخلی گروه های scene توانایی استفاده از این کرک را داشتند. هم زمان با انتشار جهانی این عنوان، گروه CPY کرک سالم این بازی را عرضه کرد که مجموعه دی ال سی های بازی نیز توسط گروه PLAZA آماده شد. Tales of Zestiria پانزدهمین عنوان اصلی از سری بازی‌های «تیلز» بوده که طی همایش سالانه این سری در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. زستریا تقریباً از همان معرفی ابتدایی خود با شعار ایده‌های جدید و تغییرات همراه بود، تغییراتی که به گفته سازندگان بازی به نوعی انقلابی در این سری به حساب آمده و قابل مقایسه با عنوان «سیمفونیا» (Tales of Symphonia) و تغییرات گسترده آن بازی (ورود به دنیای ۳ بعدی) است.

Tales Of Zestiria PC-CPY

 |مجموعه دی ال سی های بازی DLC.Pack-PLAZA اضافه شد|

 

Tales-Of-Zestiria-pc-cover

داستان بازی در سرزمین «گلن وود» (Glenwood) پیگیری می‌شود، جایی که به دو کشور به نام‌های «پادشاهی هایلند» و «امپراطوری رولنس» تقسیم شده، دو کشوری که سالیان سال است که در جنگ و درگیری با یکدیگر به سر می‌برند. در این میان نیروی سیاهی بنام «هلیون» (Hellion) از احساسات منفی انسان‌ها متولد شده و در سراسر سرزمین پخش می‌شود. نیروی سیاهی که به سرعت تبدیل به تهدیدی جدی برای بشریت شده و تمام سرزمین گلن را در خطر نابودی قرار می‌دهد. درکنار انسان‌ها نژاد دیگری بنام «سرافیم» (Seraphim) نیز در گلن‌وود زندگی می‌کند، مخلوقاتی با ظاهر انسانی و نیروهای جادویی بسیار زیاد که به دلیل مشکلات قدیمی که با انسان‌ها دارند دور از چشم آن‌ها به زندگی خود ادامه می‌دهند.

شخصیت اصلی بازی پسری بنام «سو-ری» (Sorey) بوده که از بچگی در یکی از قبایل سرافیم‌ها بزرگ شده و به همین علت از قدرت‌های جادویی بالایی برخوردار است. سو-ری تصمیم دارد که تبدیل به یک «راهب» تمام عیار شود، راهب به انسان‌هایی اطلاق می‌شود که از طریق ارتباط و بستن پیمان با سرافیم‌ها قدرت‌های فوق‌العاده‌ای بدست آورده و در زمان‌های سخت برای نجات جهان ظاهر می‌شوند. حال سو-ری سفر خود برای نابودی هلیون‌ها و تجسم آرزوی بچگی خود یعنی برقراری صلح و آرامش بین انسان‌ها و سرافیم‌ها را آغاز کرده و در این راه با دوستان و دشمنان زیادی روبرو می‌شود. از بخش داستانی خارج شده و برسیم به تغییرات یا بهتر است بگویم بزرگترین تغییر زستریا نسبت به عناوین پیشین سری، نحوه برخورد با دشمنان و شروع مبارزات.

 

همانطور که می‌دانید در عناوین پیشین پس از برخورد با دشمنان در نقشه بازی، شخصیت شما به همراه یاران خود به مکان دیگری منتقل شده و مبارزه در آن مکان ادامه پیدا می‌کرد، محیطی صاف و دایره‌ای شکل بدون هیچ‌گونه مانعی که به آسانی اجازه انجام حرکات فردی و گروهی را به شما می‌داد. حال در زستریا این سیستم به فراموشی سپرده شده و مبارزات در نقشه اصلی و همانجایی که با دشمن روبرو شده‌اید پیگیری می‌شود. این تغییر که شاید در نگاه اول کوچک بنظر آید دگرگونی‌های بسیاری در تمامی بخش‌های بازی از جمله: دوربین، نحوه مبارزات، گشت‌وگذار در محیط و… به وجود آورده است و همان انقلابی است که تهیه‌کننده سری آقای «هیدیو بابا» از آن سخن می‌گوید. حال همچون سایر عناوین اکشن-نقش‌آفرینی ، انتخاب محل مناسب برای مبارزه اولین قدم بوده، چرا که مطمئناً علاقه‌ای ندارید که در یک فضای بسته و کوچک با تعدادی از دشمنان پوست کلفت بازی درگیر شوید.

 

پایه سیستم مبارزات بازی همان سیستم آشنا، قدیمی و دوست‌داشتنی سری همراه با قابلیت‌های جدید و جالبی است. شما کنترل یکی از اعضای گروه ۴ نفره خود را به عهده گرفته و به صورت همزمان به مبارزه با دشمنان پرداخته و در این بین توانایی سوییچ بین اعضای مختلف گروه و اجرای کمبو‌ها و تکنیک‌های مختلفی را دارید. یکی از المان‌های جالب و جدیدی که به سیستم مبارزات بازی اضافه شده قابلیتی به نام Armitization است. قابلیتی که فقط توسط سو-ری و رز قابل استفاده بوده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با یکی از سراف‌های عضو گروه ترکیب شده و با ظاهری جدید در میدان مبارزه حاضر شوند. قابلیت ترکیب شدن باعث می‌شود تا سو-ری و رز برای مدت زمان محدودی توانایی استفاده از تکنیک‌های جدید و بسیار قدرتمندی را پیدا کنند، قابلیتی که در صورت انتخاب زمان و مکان مناسب می‌تواند بعنوان آخرین حربه و برگ برنده شما در مبارزات سخت و طاقت فرسا به دادتان برسد. ترکیب شدن با هر یک از سراف‌های عضو گروه ظاهر و قدرت‌های متفاوتی را به شما می‌دهد، برای مثال ترکیب شدن با لایلا شمشیری بلند و جادوهای آتشینی را در اختیار شما می‌گذارد یا ترکیب شدن با میکلو اجازه استفاده از تیروکمانی بزرگ و عنصر آب را به شما خواهد داد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی

Tales-Of-Zestiria-screenshots Tales-Of-Zestiria-screenshots

Tales-Of-Zestiria-screenshots Tales-Of-Zestiria-screenshots

Tales-Of-Zestiria-screenshots Tales-Of-Zestiria-screenshots

info

Hold on to what you strive for!

In a world torn by war between two powerful nations fighting for rule and supremacy, accept the burden of the Sheperd and fight human darkness to protect your world from Malevolence and reunite humans and Seraphim.
Together with Lailah, the Lady of the Lake who guards the Sacred Blade, and his best friend Mikleo, the cast will discover soon enough a powerful force is rising in the shadow.

Key Features:

  • Tumble into Sorey’s epic journey set in a Medieval fantasy world with beautiful animations realized by the famous animation studio ufotable.
  • Discover diversified and huge environements throughout your adventure with the help of Seraphim
  • Advanced Battle System with fusions between Sorey and Seraphim. the battle scenes are now seamlessly integrated into the environements with no more load screens or transition
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, 8, 10
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200+, 2.6GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8800GT / ATI Radeon HD 4830 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 12 GB available space
Additional Notes: Gamepad support

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 (x64) / Windows 8 (x64) / Windows 10 (x64)
Processor: Intel Core i3-530, 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 940, 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 Ti / AMD Radeon HD 7850 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 12 GB available space
Additional Notes: Gamepad support

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CPY را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

=========================================

DLCs and Updates

 

– دانلود پک دی ال سی DLC.Pack-PLAZA بازی

 

 

=========================================

CPY Release

 

 

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ : Direct Link

 

دانلود پارت ۲ : Direct Link

 

دانلود پارت ۳ : Direct Link

 

دانلود پارت ۴ : Direct Link

 

دانلود پارت 5 : Direct Link

 

دانلود پارت 6 : Direct Link