دانلود بازی Mesel برای PC

اولین رای باشید!

این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این عنوان به نوعی از شما دعوت می کند که به یک رمان نویس قوی تبدیل شوید. یعنی در این بازی می توانید رمان های خود را با تصمیم گیری های خود به هر شکلی که دوست دارید بنویسید. گیمر می تواند داستان را خود بنویسد و همچنین می تواند با استفاده از فلش بک به گذشته رفته و از خاطرات به یاد مانده رمان و داستان خود را کامل کند. هر تصمیمی که شما در طی بازی می گیرید و هر رازی که پیدا می کنید به رمان شما اضافه خواهد شد. موفقیت بازیکن در کامل کردن و نوشتن رمان بستگی به سبک بازی او دارد. با توجه به سبک بازی گیمر می تواند تا ۱۰۰ صفحه رمان بنویسد. همچنین معماهایی وجود دارد که برای کشف رمز و راز های موجود در بازی باید آنها را حل کنید تا رمان شما کامل شود. بازی درباره فردی است که در یک بیمارستان متروکه گیر افتاده و هر نامه، صدا و یا چیزی که پیدا می کند از ساکنین قدیمی این بیمارستان است که به جا گذاشته اند. در این بازی صحنه های اکشن و جنگی وجود ندارد و لازم نیست افرادی را بکشید. بلکه تنها چیزی که نیاز دارید کنجکاوی و توانایی مشاهده و تلاش برای موفقیت در بازی است.

Mesel PC-FANiSO

 

Mesel-pc-cover

 

تصاویری از محیط بازی

Mesel-screenshots Mesel-screenshots

Mesel-screenshots Mesel-screenshots

Mesel-screenshots Mesel-screenshots

info

Mesel is inviting you to become the protagonist and the writer of a novel at the same time. Create your own novel with your own decisions.

Key Features:

Visions From the Past ;
The player can write their own adventure and also use the flashback feature to reveal hidden memories from the past to include in their novel.

Novel ;
Every choice the player makes and every revealed mystery is added to the novel. This way success of the novel depends on the style of the player. Depending on their game style, the player can write a novel up to up to a 100 pages.

Puzzles ;
Solve the puzzles waiting for you in the hospital to reveal more of its mysteries.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win 7
Processor: Intel Core i3 2.0 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 250
Storage: 4 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Win 7
Processor: Intel Core i5 3.33 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 460 SE
Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

=========================================

FANiSO Release

 

دانلود: Direct Link