دانلود نرم افزار مدیریت جیمیل Gmail 2021.10.17.release – اندروید

1/5 - (1 امتیاز)

Gmail اپ اختصاصی سرویس ایمیل گوگل می باشد که به کاربرانش این امکان را داده است تا به صورت راحت تر و با گوشی همراه خود جساب و مکالمات خود را از این طریق مدیریت نمایند. با دانلود Gmail امکان ارسال ایمیل و خواندن ایمیل های رسیده در برنامه وجود داشته و کاربران می توانند مشترکین پرکار خود را نیز در برنامه ذخیره نمایند. امکان ذخیره موقت ایمیل های نوشته شده از دیگر قابلیت های برنامه می باشد که ارائه شده است. با فراگیر شدن استفاده از ایمیل در بین کاربران اینترنت این نیاز احساس می شود که افراد بتوانند توسط گوشی های هوشمند خودشان ایمیل ها را چک کرده و در صورت نیاز از امکانات ارسال ایمیل نیز استفاده نمایند. بنابراین نرم افزار اختصاصی جیمیل که سرویس ایمیل شرکت گوگل می باشد اپلیکیشنی برای این منظور ارائه کرده است و با تمامی امکانات در اختیار کاربران می باشد تا بتوانند از ان بهره مند شوند.

از دیگر کاربردهای این برنامه می توان به امکان ذخیره مخاطبین روی برنامه به منظور ارسال ایمیل به سریع ترین صورت ممکن می باشد. تمامی قابلیت های ارسال ایمیل و ابزارهای مورداستفاده معروف در سرویس جیمیل با دانلود Gmail بر روی گوشی همراه شما در دسترس خواهد بود تا شما بتوانید به خوبی ایمیل های خود را چک کرده و عملیات ارسال و دریافت را انجام دهند. کاربران می توانند براحتی چندین حساب را به برنامه تعریف کنند و تنها با یک دکمه بین آنها سوئیچ داشته باشند. این اپ بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۰ و بالاتر اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Gmail از سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-دانلود-Gmail

اسکرین-شات-دانلود-Gmail

info

Gmail is an easy to use email app that saves you time and keeps your messages safe. Get your messages instantly via push notifications, read and respond online & offline, and find any message quickly.

With the Gmail app you get:

• An organized inbox – Social and promotional messages are sorted into categories so you can read messages from friends and family first.

• Less spam – Gmail blocks spam before it hits your inbox to keep your account safe and clutter free.

• 15GB of free storage – You won’t need to delete messages to save space.

• Multiple account support – Use both Gmail and non-Gmail addresses (Outlook.com, Yahoo Mail, or any other IMAP/POP email) right from the app.

Changelog :

All your mail in one place. The Gmail app now supports Microsoft Exchange accounts

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی