دانلود کاستوم رام Galaxy S4 به نام ALE95

اولین رای باشید!

در این پست قصد داریم به شما یک کاستوم رام را معرفی کنیم . کاستوم رام ALE95  که برای galaxy S4 سری I9500 طراحی شده است و جدیدترین کاستوم رام محسوب می شود که در سال ۲۰۱۶ عرضه گردید . این کاستوم رام  از رام  گوشی محبوب و پرطرفدار galaxy note 5   می باشد. این کاستوم رام کاملا تست شده، به راحتی قابل نصب بوده و تمامی برنامه های note 5   را دارا می باشد. مصرف باطری این کاستوم رام بسیار مناسب بوده و دیرتر باطری تلفن همراه شما تمام می شود .

 

samsung-galaxy-s4-gt-i9500.cover

 

اسکرین شات های رام:

 

screenshot1 screenshot2 screenshot3 screenshot4

 

ویژگی ها :

– دارای ویژگی چند زبانه

– رابط کاربری سریع و روان

– حذف نرم  افزار های غیر ضروری سیستم

– کرنل اصلی

– مصرف بهینه باطری

– رابط کاربری و  پنل اعلان  دقیقا همانند note 5 می باشد.

سیستم مورد نیاز

این کاستوم رام فقط برای Galaxy S4 سری i9500  می باشد.

راهنمای نصب

برای نصب این کاستوم رام ابتدا باید گوشی خود را روت کرده برای این کار ابتدا :

1 : گوشی خود را ریستارت کرده و هنگام روشن شدن 3 دکمه ( پاور و Home و volume down ) را گرفته تا گوشی به حالت downloading برود. در این مرحله دو گزینه وجود دارد که ما گزینه اول یعنی continue را کلیک کرده و گوشی را به سیستم متصل می کنیم.

2 : در مرحله بعد نرم افزار Odin را باز کرده و گزینه ap را کلیک می کنیم . پنجره ای باز شده که از شما فایلی که گوشی را می خواهد روت کند را میخواهد که با پسوند md5 هست کلیک می کنیم.

در مرحله بعد روی start کلیک کرده و عملیات روت کردن آغاز میشود. منتظر بمانید تا گوشی بالا بیاید . در این مرحله گوشی شما روت شده است . برای اطمینان از روت شدن گوشیتون یه نرم افزار براتون میذارم که از روت شدن گوشیتون مطمن بشید .

3 : این مرحله باید نرم افزار flashify را روی گوشیتون نصب کنید . بعد از نصب گزینه grant را کلیک کنید . وارد برنامه که شدید گزینه recovery image رو میزنیم . اولین فایل رو دانلود می کنیم . در مرحله بعدی گزینه yup کلیک کرده و در مرحله بعدی روی گزینه reboot now کلیک می کنیم تا گوشی ریستارت بشه و وقتی در حال ریست شدن بود دکمه ولوم پایین رو می گیریم تا وارد برنامه شود .

4 : در این مرحله وارد برنامه شده روی گزینه wipe کلیک کرده و در مرحله بعدی گزینه advance wipe را کلیک می کنیم . در این مرحله روی گزینه های dalvik cach , system , data , cache کلیک می کنیم و گزینه swipe to wipe را می کشیم تا قسمت اول عملیات شروع شود .منتظر می مانیم تا عملیات تمام شده تا گزینه back ظاهر شود . در این قسمت وارد منوی برنامه شده و گزینه install را کلیک می کنیم . در قسمت کارت حافظه که قبلا کاستوم رام را روی آن ذخیره کردیم وارد می شویم . روی فایل مورد نظر کلیک کرده و swipe to confirm flash را می کشیم تا عملیات شروع شود و کاستوم رام شروع به نصب شدن شود . این قسمت حدود 10 الی 15 دقیقه به طول خواهد انجامید .

5 : تبریک میگم !! شما توانستید کاستوم رام را با موفقیت نصب کنید .

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود کاستوم رام: Direct Link

دانلود نرم افزارها : Direct Link