دانلود نرم افزار بهینه سازی اجرای بازی NVIDIA SHIELD Hub 4.9.20506858 برای اندروید

اولین رای باشید!

NVIDIA SHIELD Hub به طور اختصاصی توسط انویدیا برای سیتسم عامل اندروید طراحی شده است تا به صورت پیشرفته بازی های سنگین را بهینه سازی کرده و کیفیت اجرای آنها را بهتر و ساده تر انجام دهند. از ویژگی های جالب دیگر این برنامه می توان به امکان جریان سازی بازی های مخصوص کامپیوتر در اندروید اشاره کرد که البته این امکان تنها توسط اینترنت امکان پذیر می باشد. همچنین این برنامه می تواند تقاضاهای شما را برای بازی های درخواستی بررسی کرده و پروتکل مناسب آن را به شما ارائه دهد. بهینه سازی بازی های گوگل پلی و همچنین امکان اجرای سریع تر بازی ها توسط موتور پیشرفته و انحصاری این برنامه از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. این اپ بر روی سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۴ و بالاتر اجرا می شود.

 

NVIDIA SHIELD Hub Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار بهینه سازی اجرای بازی NVIDIA SHIELD Hub v4.4.19851821 برای اندروید

 

 

 

 

 

info

Built for entertainment and gaming, and powered by the world’s most advanced NVIDIA technologies, SHIELD delivers spectacular Android and PC gaming on the go and in your living room. Join GeForce NOW to stream a library of 50 popular PC games from NVIDIA’s gaming supercomputer in the cloud.

Changelog :

Bug fixes and performance improvements

GameStream requires an update to GeForce Experience

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم