دانلود بازی Evolve برای PC

3/5 - (2 امتیاز)

همانند Left 4 Dead، به نظر می رسد این بازی هم دارای داستانی ساده و کلیشه ای خواهد بود. داستان Evolve در آینده ای دور و در سیاره ای به نام Shear جریان دارد، جایی که انسان ها پس از استعمار بسیاری از سیارات، اکنون در اینجا به مشکل جدی بر خورده اند و شما به همراه تیمی از شکارچیان حرفه ای و سربازان با سابقه جنگی برای تصاحب این سیاره باید هیولاهای آنجا را از بین ببرید. در حال حاضر هشت شخصیت به نام های Markov، Hank ، Val، Griffin، Maggie، Lazarus، Bucket و Hyde برای این بازی معرفی شده اند که شما در قالب یک تیم چهار نفره وارد بازی می شوید می توانید به دلخواه در نقش هر کدام از آنها بازی کنید. این هشت نفر هر کدام دارای سلاح ها، قابلیت ها و کلاس های بخصوصی هستند. این بازی بیش از همه بر روی بخش چند نفره تاکید دارد. در این بخش چهار نفر در نقش افراد شکارچی یا همان انسان ها قرار گرفته و در طرف مقابل هم یک نفر در نقش یک هیولا قرار می گیرد. در بازی چندین نوع هیولا وجود دارد که تا کنون دو نمونه از آن ها به نام های Kraken و Goliath معرفی شده است. زمانی که شما در نقش هیولا قرار می گیرید ابتدا باید به دنبال رشد و به تکامل رساندن (evolve) هیولای خود باشید و برای این کار لازم است موجودات کوچکتر اطراف خود را نابود کنید و زمانی که به تکامل کافی رسیدید می توانید با قدرت بیشتری به جنگ با چهار شکارچی بروید. گفتنیست این هیولاها دارای جثه بسیار بزرگی هستند که پس از کامل کردن هر مرحله تکامل بزرگتر هم خواهند شد.

Evolve PC-CODEX

|نسخه فشرده CorePack-V2 با حجم ۹٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

همانطور که مشخص است بازی از نظر کلاس، شخصیت ها و نوع عملکرد و تجهیزات آنها دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و همین امر می تواند موجب بالا رفتن تنوع گیم پلی بازی نیز شود. ضمن اینکه علاوه بر هشت کارکتری که معرفی شد، قرار است شخصیت های جدیدی هم به لیست کارکترهای بازی اضافه شود. لازم به ذکر است که در طول بازی شما می توانید توانایی های کارکتر خود را ارتقاء نیز بدهید. همچنین علاوه بر موارد فوق، در طول بازی تمامی کارکترها مجهز به یک جت پک هستند که امکان ارتفاع گرفتن در محیط بازی را به بازیکنان داده و باعث می شود قدرت مانور آنها در طول نبردها افزایش یابد.

 

تا به اینجای کار تقریباً تمامی موارد مربوط به کارکترها و کلاس های بازی بود و البته باید این را هم بگویم که هیولاها هم ویژگی ها و قدرت های بسیار زیادی دارند مثلاً آن ها می توانند محیط را بررسی کنند و قابلیت پرتاب سنگ های بزرگ هم دارند. همچنین وقتی در نقش هیولا قرار دارید دوربین بازی به حالت سوم شخص در خواهد آمد و وقتی در نقش شکارچی هستید دوربین به صورت اول شخص است. با اینکه بازی بر روی بخش چند نفره تمرکز کرده است ولی دارای بخش انفرادی و داستانی هم خواهد بود که  هنوز جزئیات زیادی در مورد آن اعلام نشده و احتمال دارد همانند قسمت های انفرادی عناوین قبلی این استودیو یعنی Left 4 Dead، عمق چندانی نداشته باشد. بازی در همان ابتدا نقشه های بسیار زیادی دارد و تا حالا محیط های جنگلی و پناهگاه های مختلف در تریلرهای بازی به نمایش در آمده اند و در آینده نقشه های بیشتری هم به بازی اضافه خواهد شد به طوری که سازندگان در مصاحبه ای اظهار داشته اند که این بازی بیشترین DLC را در طول تاریخ خواهد داشت که در نوع خود بسیار جالب است.

 

Evolve از قابلیت‌های نسل بعدی زیادی بهره‌مند است و با موتورپایه‌ی Unreal Engine آخری که توسط Unreal رونمایی شد ساخته می‌شود و Turtle Rock قول این را داده که بازی را با بهترین کیفیت ممکن عرضه کند تا تجربه‌ی ترسناک‌تر و واقع‌گرایانه‌تری از Evolve داشته باشیم. برای بررسی این که آیا اعضای Turtle Rock بر حرف خود هستند یا خیر، سراغ تصاویر و دمو گیم‌پلی بازی رفتیم و تا حدودی به این حرف سازندگان بازی امیدوار شدیم. هر چند که این بازی از نظر بصری خیلی کار دارد و هنوز اوایل راه است، اما به ریزترین نکات و جزئیات هم برای طراحی محیط‌های جنگلی در دمو استفاده شده بود. چمن‌هایی که با وزش باد به این سو و آن سو می‌روند، علف‌های هرزی که روی درختان روئیده‌اند و سنگی که رد خون هیولا در اثر برخورد تیر با او، بر روی‌اش به چشم می‌خورد. نسل بعد این قابلیت را فراهم کرده که انتظاراتمان از بازی‌های در صف انتشار از نظر بصری و گرافیک Performance بالاتر رود.

 

Evolve در هر حال یکی از موردانتظارهای سال جاری است و آن را هم مدیون سابقه‌ی خوب همکاری استودیوی سازنده‌اش با Valve و دو نسخه‌ی موفق Left 4 Dead است. این بازی نوید یک تجربه‌ی Co-op و چندنفره‌ی خوب نسل بعدی را به هواداران L4D و طرفداران این سبک می‌دهد.

منبع توضیحات: وبسایت های گیمرزلند و گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Core 2 Duo E6600 / Athlon 64 X2 6400
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / ATI Radeon HD 5770
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compliant Sound card

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Core i7-920 / A8-3870K
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 / ATI Radeon R9 280
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compliant Sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

دانلود پارت ۲۳ : Direct Link

دانلود پارت ۲۴ : Direct Link

دانلود پارت ۲۵ : Direct Link

دانلود پارت ۲۶ : Direct Link

دانلود پارت ۲۷ : Direct Link

دانلود پارت ۲۸ : Direct Link

دانلود پارت ۲۹ : Direct Link

 

– دانلود کرک به صورت جداگانه Evolve-Crack_Only-CODEX بازی

 

نسخه فشرده ۹٫۵ گیگابایتی CorePack V2 بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه CorePack عرضه شد. در این نسخه زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند. و هم چنین تمامی ویدیوهای بازی از بازی حذف گردیده اند! توجیه گروه Corepack برای این حرکت، نامربوط بودن این ویدیوها به گیم پلی بازی و تنها معرفی شخصیت ها بوده است. تکسچرها و صداهای بازی دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند و بازی بر مبنای کرک CODEX آماده گردیده است.

 

توضیحات نصب نسخه CorePack بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود نسخه CorePack به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود