دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360

5/5 - (1 امتیاز)

بازی Deadliest Warrior Ancient Combat یک بازی به سبک نبرد تن به تن می باشد که بر اساس سریال پخش شده توسط شبکه Spike TV ساخته شده و دو قبیله جنگجوی همیشه خونین را به نبرد با یکدیگر دعوت می نماید. این بازی شامل ۲ پکیج متفاوت می باشد که نام های آنها با پسوندهای Warrior و Legends می باشد و بسیاری از سلاح های جنگی قدیمی و ابزارهای اضافی در این بازی وجود دارد. در این بازی گیمرها می توانند نام آورترین جنگجویان تاریخ را انتخاب نمایند ، آن ها را با سلاح ها و ابزارهای منحصر به فردی مسلح نمایند و به نبرد تن به تن با قوی ترین جنگجویانی که تا به امروز دیده شده اند بروند. سر دشمنان خود را به باد دهید ، سپرهای آنان را به یغما ببرید و جسدهای آن ها را به نمایش بگذارید ! این راهیست که شما می توانید رتبه ی خود را در بازی بالا برده و جنگجویی تمام عیار شوید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه iMARS بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

۱) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود