دانلود دوبله فارسی انیمیشن شگفت انگیزان The Incredibles 2004

1/5 - (1 امتیاز)

 

The Incredibles BDRip (2004) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

|مشکل لینک های دانلود برطرف شد|

 

 

نام انیمیشن: The Incredibles – شگفت انگیزان

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۴

مدت زمان: ۱۱۵ دقیقه

حجم: ۷۳۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: The Incredibles یا شگفت انگیزان محصول سال ۲۰۰۴ میلادی است که یکی از جذاب ترین انیمیشن های تولید شده در زمان خود محسوب می شود. داستانی هیجان انگیز و تخیلی که در آن نقش اول کارتون به سبب شکایت های مکرری که از وی شده دیگر به شغل شگفت انگیزی خود یعنی کمک به دیگران مشغول نیست و به یک کارمند شکم گنده تنبل تبدیل شده است. گاهی تبهکارهای خرده پا را ادب می کند اما دیگر نمی تواند به مانند جوانی خود باشد ؛ البته دیگر اعضای خانواده اش به سبب ارثی که برده اند هر کدام یک کار خارق العاده انجام می دهند اما چه فایده که باید به مانند یک خانواده معمولی زندگی کنند. اما داستان به همین جا ختم نمی شود چرا که روزی باب با دریافت یک نامه محرمانه مامور می شود تا به جزیره ای دور افتاده سفر کند و به مبارزه با جنایتکاران مشغول شود. خانواده باب که استثنایی هستند کمک می کنند تا باب به مبارزاتش بپردازد و در طول این مبارزات حوادثی رخ می دهد که تماشای آن ها خالی از لطف نیست و …

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود :    Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود