دانلود بازی Warcraft III Reforged برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

بازی Warcraft III: Reforged یک تجربه بازسازی شده خیره کننده از بازی استراتژیک بیادماندنی و ریل تایم است که همه ما خاطرات خوبی از آن داریم. پایه و اساس این بازی حماسی‌ترین داستان‌های Aceroth را بنا می‌دهد و به معنای واقعی کلمه می‌توانید یک بازنگری کامل بصری و مجموعه‌ای ویژگی‌های اجتماعی را در دوران معاصر داشته باشید. این بازی استراتژی در دنیای الف‌های شب جریان داشته و مردگان، اورک‌ها و انسان‌ها هم بخشی مهم از جهان بازی هستند. شما می‌توانید اتحادهای بزرگی را رقم زده و ارتش‌های مختلف را درگیر کنید. می‌توانید یک داستان حماسی را تجربه کرده و به سراغ تاسیس Orgrimmar بروید.

Warcraft III Reforged v1.36.1.21015 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Warcraft-III-Reforged

دانلود بازی Welcome to ParadiZe برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

داستان بازی Welcome to ParadiZe در دنیایی آخرالزمانی پر از زامبی‌ها روایت می‌شود. شما در نقش تئو، یک پدر خانواده که به دنبال دختر گمشده‌اش لو می‌گردد، بازی می‌کنید. گیم‌پلی بازی بر پایه تیراندازی به زامبی‌ها، اکتشاف محیط، و حل معماها تمرکز دارد. شما باید از هوش و مهارت خود برای زنده ماندن در این دنیای خطرناک استفاده کنید، اسلحه و مهمات جمع‌آوری کنید، پناهگاه بسازید، و با زامبی‌ها مبارزه کنید. همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی داستان جذاب و راز آلودی دارد و گیم پلی بازی هم کمک می‌کند که حداقل برای ساعت‌ها در این اثر سرگرم شوید و لذت ببرید.

Welcome to ParadiZe + 4K Textures Pack PC-ElAmigos

آپدیت بازی Update v15.04.2024-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Welcome-to-ParadiZe

دانلود بازی Terra Invicta برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Terra Invicta شما را در نقش یک کاوشگر فرا زمینی قرار می‌دهد که در حال نزدیک شدن به زمین است. شما برای بشریت نبرد دارید و نیروهای بیگانه‌ای را می‌بینید که شروع به استخراج در سیاره کوچک می‌کنند. آن‌ها به دنبال حمله هستند و برای تهاجم آماده می‌شوند. کشورهای زمین برای مقابله با بیگانگان ناتوان هستند و از گروه‌های فراملی کمک گرفته‌اند. آن‌ها در واقع متشکل از رهبران سیاسی، نظامی و علمی هستند و سعی می‌کنند که هماهنگی لازم را ایجاد کنند. با نامشخص بودن انگیزه‌های بیگانگان، گروه‌هایی هم ایجاد می‌شوند که با سه عنصر امید، ترس و طمع، سعی می‌کنند تا تغییراتی را ایجاد کنند.

Terra Invicta v0.4.18 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Terra-Invicta

دانلود بازی Teardown – Time Campers برای کامپیوتر

بازی Teardown اول از هرچیزی در مورد تخریب است. باید در آن از کلبه‌های چوبی گرفته تا دیوارهای بتنی را خراب کرده و به سراغ راهروهای فلزی و گچی بروید. همه چیز را می‌توانید با پتک نابود کرده و با پیشروی بیشتر، ابزارهای بیشتری برای نابودسازی پیدا کنید. شما به روش‌های شگفت انگیزی می‌توانید مراحل بازی را دنبال کرده و نمایش خیره کننده‌ای از مهارت‌های فنی خود به نمایش گذارد. خلاقانه‌ترین مراحل در این بازی جمع شده است و این شما هستید که باید مهارت خود را به نمایش گذاشته و خراب‌کاری را در سطحس باورنکردنی در بازی پیاده‌سازی کنید. روش‌های خراب‌کاری در این بازی رفته رفته گسترده‌تر خواهد شد.

این بازی از همان ابتدا نشان می‌دهد که سرگرم کننده بوده و مجموعه‌ای سطوح را برای نشان دادن نبوغ سازندگان بازی به شما نشان می‌دهد. برخی از ابزارهای بازی نیاز به یادگیری دارد و حتی میزان استفاده از آن نیز محدود است. اما چکش ساده‌ای که دارید، نامحدود بوده و در هر شرایطی به درد شما خواهد خورد. مجموعه‌ای از مشعل‌ها را هم در بازی می‌بینیم که در کنار تفنگ‌های ساچمه‌ای، بمب‌ها و موشک‌اندازها می‌تواند کاربردی باشد. ماموریت‌های اولیه خود را در بازی دنبال کرده و از ابزارها برای طی کردن یک مسیر استفاده کرده و در نقشه خالی بازی جلو بروید.

Teardown – Time Campers v1.5.4 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Teardown

دانلود بازی Stargate Timekeepers برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

بازی Stargate Timekeepers در سبک استراتژیک تاکتیکی و ریل تایم ارائه می‌شود و تجربه‌ای ناب برای اوقات فراغت شما خواهد بود. این بازی در جهان Stargate SG-1 اتفاق می‌افتد و شما را در نقش یک تیم متخصص قرار می‌دهد که باید یک حلقه زمانی را حل کنند و تهدید گوآولد را شکست دهند. در ابتدای بازی، شما باید یک تیم از شخصیت های مختلف با مهارت های منحصر به فرد انتخاب کنید. هر شخصیت دارای توانایی های خاص خود است که می توان از آنها در طول نبرد استفاده کرد.

Stargate: Timekeepers v1.0.25 PC-ElAmigos

آپدیت بازی UPDATE to v1.0.34-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Stargate-Timekeepers

دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Palworld اثر ترند این روزهای صنعت ویدیوگیم است که در سبک اکشن و جهان باز با تلفیقی از المان‌های سبک بقا و ساخت و ساز ارائه می‌شود. بازی توسط استودیوی Pocketpair توسعه یافته و اکنون در دسترس بازیکنان پلتفرم رایانه شخصی و Xbox Series X/S قرار دارد. بازی در جهانی به نام Palworld جریان دارد که در آن موجودات عجیب و در عین حال بامزه‌ای زندگی می‌کنند که به آنها Pal گفته می‌شود. بازیکنان در نقش یک انسان وارد این دنیا می‌شوند اما برای بقای خود باید از Palها استفاده بکنند. این استفاده به اشکال مختلفی انجام می‌شود.

Palworld v0.2.3.0 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Palworld

دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake برای کامپیوتر

بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake نسخه بازسازی شده اثری است که در زمان انتشار اولیه، مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. این نسخه به گیم‌پلی اصلی بازی وفادار مانده و همان داستان تاثیرگذار سال ۲۰۱۳ را می‌بینیم. شخصیت‌ها و مناظر بازی بازسازی شده‌اند و در کنار آن، گرافیک بازی هم از آخرین نسل فناوری صنعت ویدیوگیم پشتیبانی می‌کند. عملکرد بازی هم نسبت به نسخه اصلی بهتر شده و گیم‌پلی بازی هم به روزرسانی‌هایی داشته است. بازی موزیک متن جذابی داشته و سازندگان از ارکستر زنده برای ارائه یک تجربه احساسی استفاده می‌کنند. ماجراجویی در این نسخه کاملا بهبود پیدا کرده و قله‌های موفقیت را یک به یک می‌پیماید.

Brothers: A Tale of Two Sons Remake PC-FLT | ElAmigos

آپدیت بازی Update v19.04.2024-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Brothers-A-Tale-of-Two-Sons-Remake

دانلود بازی Lords of the Fallen v1.1.681 برای کامپیوتر

بازی Lords of the Fallen ماجراجویی جدیدی در سبک نقش آفرینی بوده و می‌توانید در دنیایی کاملا حماسی و گسترده قدم گذارید. چنین جهانی به هم پیوسته بوده و بیش از پنج برابر بزرگ‌تر از بازی اورجینال است. پس از اینکه دوران ظلم به بی رحمانه‌ترین شکل ممکن سپری می‌شود، سرانجام خدای شیطان یعنی آدیر شکست می‌خورد. این پایانی برای خدایان نیست و اکنون و سال‌ها بعد، رستاخیر آدیر تازه شروع شده است. حال به‌عنوان یکی از افسانه‌ای Dark Crusaders، باید در هر دو قلمرو زنده‌ها و مرده‌ها سفر کرده و ماموریت‌های خود را انجام دهید.

Lords of the Fallen v1.1.605 PC-TENOKE | ElAmigos

آپدیت بازی Update v1.1.681-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Lords-of-the-Fallen

دانلود بازی Diablo II Resurrected برای کامپیوتر

نسخه ریمستر عنوان محبوب دیابلو ۲ تحت عنوان بازی Diablo II Resurrected توسط بلیزارد منتشر شد. این نسخه ریمستر در کنار بهبودهای بصری و اصلاحات فراوان در گیم‌پلی، بسته الحاقی Lord of Destruction را نیز در خود جای داده است. طبق گفته راد فرگوسن، تهیه‌کننده بازی، این اثر قرار است «یک ریمستر باشد و نه یک بازسازی». ریمستر دیابلو ۲، روی کنسول‌های نسل نهمی و پی سی، با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. بازی همچنین روی پی سی از مانیتورهای فوق عریض هم پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های خاص کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت مثل SSD سریع هم برای بارگذاری سریع‌تر بهره می‌برد.

Diablo II Resurrected v1.6.77312 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Diablo-II-Resurrected

دانلود بازی SpaceEngine برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی SpaceEngine به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در جهان هستی به اکتشاف بپردازند و از سیاره‌ها، کهکشان‌ها و سایر اجرام آسمانی دیدن کنند. بازی دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است که به بازیکنان کمک می‌کند تا به سرعت در جهان سه بعدی قرار گیرند. همراه با این بازی، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را تجربه خواهید کرد که آن را به یک ابزار قدرتمند برای اکتشافات فضایی تبدیل می‌کند. این بازی شامل بیش از ۱۰۰ میلیارد ستاره، ۱۰۰ میلیون کهکشان و ۱۰۰ هزار سیاره است. بازیکنان می‌توانند از سفینه‌های فضایی قابل کنترل برای حرکت در جهان استفاده کنند و از امکاناتی مانند دوربین‌های فضایی و تلسکوپ‌ها برای مشاهده اجرام آسمانی استفاده کنند.

SpaceEngine v20240418 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-SpaceEngine