دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

4/5 - (4 امتیاز)

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

 

دانلود بازی پس 2013 - Pro Evolution Soccer 2013 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود بازی پس 2013 - Pro Evolution Soccer 2013 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: XP , Vista and Windows 7

CPU : Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD processor

RAM : 1 GB or more

Graphic Card : Nvidia Geforce 6300 or ATI Radeon x1200 or Intel HD graphics 3000

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

RESOLUTION : 800×۶۰۰ or more

 

سیستم پیشنهادی:

System: Windows XP SP3, Vista SP2, 7

CPU : Intel Core2 Duo 2.0GHz or equivalent processor

RAM : 2 GB or more

Graphic Card : NVIDIA GeForce 7900 or AMD/ATI Radeon HD2400 or better

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

RESOLUTION : 1280×720 or more

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ اسفند ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

نسخه SKIDROW بازی

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس خود بلاک کنید تا از دسترسی بازی به اینترنت و آپدیت آن جلوگیری شود. همچنین فایل اجرایی بازی را در قسمت Exclusions آنتی ویروس خود قرار دهید تا زمانی که آنتی ویروس خود را فعال می سازید از پاک کردن کرک بازی جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

 – دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire و Putlocker و ۶ سرور قدرتمند دیگر (کلیک کنید)

 

رفع مشکل اختلال در نسخه SKIDROW:

پس از نصب و اجرای بازی، اگر در هنگام ورود با اختلال (کرش) نمودن بازی مواجه شدید، چندین راه برای رفع این مشکل در نسخه اسکیدرو واجود دارد:

۱) راحت ترین راه دانلود فایل زیر و جایگزین نمودن آن در فولدر IMG در محل نصب بازی شما می باشد.

 

  – دانلود فایل Crash FIX بازی

 

۲) هنگامی که بازی کرش نمود، از بازی خارج شده، گیم پد خود را از کامپیوتر قطع نمایید و سیستم را ریستارت نمایید. پس از بالا آمدن ویندوز، از صحت غیرفعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید. حال دوباره بازی را کرک نمایید و بازی را اجرا نمایید.

۳) در قسمت Run ویندوز خود عبارت regedit را تایپ نمایید تا وارد قسمت رجیستری ویندوز خود شوید. حال به آدرس زیر رفته

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\KONAMI\PES2013]

در قسمت "code"=""

در بین دو کاما بعد از مساوی، سریال نامبر بازی را وارد نمایید. سپس کرک RELOADED را که در انتهای همین پست می باشد در محل نصب بازی کپی نموده و به اجرای بازی بپردازید. (سریال نامبر بازی در دانلود جداگانه کرک RELOADED بازی موجود می باشد)

 


 

نسخه RELOADED بازی

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب بازی از شما درخواست سریال می شود، که سریال زیر را وارد نمایید (سریال را به صورت دستی وارد نمایید و از کپی نمودن سریال خودداری نمایید):

V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7

پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس خود بلاک کنید تا از دسترسی بازی به اینترنت و آپدیت آن جلوگیری شود. همچنین فایل اجرایی بازی را در قسمت Exclusions آنتی ویروس خود قرار دهید تا زمانی که آنتی ویروس خود را فعال می سازید از پاک کردن کرک بازی جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: در این نسخه هیچ نیازی به فایل های FIX که برای نسخه SKIDROW عرضه شده است نمی باشد. شما تنها لازم است که بازی را دانلود و طبق توضیحات نصب، نصب نمایید و از بازی لذت ببرید. این نسخه، نسخه پیشنهادی وبسایت دانلودها می باشد.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

 – دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود