دانلود بازی StarCraft II: The Complete Trilogy برای کامپیوتر

4.6/5 - (94 امتیاز)

بازی استارکرافت ۲ (به انگلیسی: StarCraft II) یک تریلوژی یا سه‌گانه استراتژی و علمی-تخیلی رایانه‌ای است. این بازی دومین بازی از سری استارکرافت است که داستان استارکرافت یک را ادامه می‌دهد. بلیزارد انترتینمنت این بازی را در ۲۷ ژولای انتشار داد، و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ مشغول ساخت استارکرافت ۲ بوده است. طراحی اصلی بازی به عهده داستین برودر و سرگروه هنرمندان سموایز دایدیر است. گویندگان اصلی بازی گلینیس کمپبل (کریگن)، پل اینسلی (سمیر دوران)، جک ریتچل (پراتور آرتانس) هستند. نسخه ای که هم اکنون توسط وبسایت دانلودها آماده شده، دارای هر سه بسته الحاقی بازی StarCraft 2 با عناوین Heart of the Swarm, Wings of Liberty و Legacy of the Void می باشد. آموزش نصب کامل، کرک سالم و ارائه ی گزینه های اضافی برای ویرایش گیم پلی خود، از ویژگی های نسخه کامل RELOADED است.

StarCraft II Legacy of the Void PC-RELOADED

به همراه نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۵٫۸GB

دانلود-بازی-StarCraft-II-Legacy-of-the-Void

بسته الحاقی Heart of the Swarm:

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel’Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است.

به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین بازی StarCraft II در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند.

بسته الحاقی Legacy of the Void:

کلیت گیم پلی بازی StarCraft II تفاوت چندانی نکرده که البته غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت، اما در بحث جزییات LotV تفاوت‌های اساسی با پیشینیان خود دارد. همانند سنت قدیمی بلیزارد در عرضه استارکرفت‌ها این بار نیز واحدهای زیادی حذف و بسیاری نیز مانند Ravangerهای «زرگ» اضافه شده‌اند و البته قدیمی‌ها نیز در صورت ماندن، تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. برای مثال قابلیت Hardened Shields واحدهای محبوب ایمورتال از نژاد پروتاس حذف شده و جای آن را قابلیتی برای ضد ضربه شدن دو ثانیه‌ای به نام Barrier گرفته است. یا در مثالی دیگر بانشی‌های محبوب حتی از قبل نیز سریع‌تر شده و با سرعت بیشتری در حالت نامرئی می‌توانند حرکت کنند.

علاوه بر حالت عادی بازی StarCraft II که بر پایه ساخت بیس و حمله است، باز هم خلاقیت بلیزارد به کار افتاده و بازی حالت‌های جدیدی در چنته دارد. احتمالا هنگام عرضه جذاب‌ترین بخش اضافه شده، قسمت Co-Op باشد که تحت نام هوشمندانه Archon Mode (اشاره به یکی از واحدهای محبوب بازی) معرفی شده است. در این بخش دو گیمر کنترل یک بیس را به عهده می‌گیرند. یکی بخش‌های اصلی و کلیت بیس مانند مدیریت منابع را زیر نظر دارد و دیگری قسمت‌های جزیی مانند طرح‌ریزی و اجرای حمله‌ها. مسلما در این قسمت دیگر با محدودیت‌های فردی در کنترل دو جانبه میدان نبرد روبرو نیستیم و احتمالا با گذشت زمان در مسابقات استراتژی‌های پیچیده‌ای را خواهیم دید که در بخش تک نفره قابل اجرا نیست.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی RELOADED با نام StarCraft II Legacy of the Void-RELOADED فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • هر سه قسمت بازی یعنی Wings of Liberty ، Heart of the Swarm و Legacy of the Void را شامل می شود.
  • حجم بازی از ۱۹٫۵ گیگابایت به ۱۵ گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب بین ۶۰ الی ۱۶۰ دقیقه می باشد که باتوجه به قدرت سیستم شما متغیر است.
  • حجم مورد نیاز بعد از اتمام نصب بازی ۲۰ گیگابایت می باشد.
  • حداقل ۲ گیگ فضای رم خالی برای نصب این ریپک لازم است.
info

You are Hierarch Artanis, leader of the mighty protoss race. Years ago, your homeworld of Aiur fell to the merciless zerg Swarm. Now, at long last, you have raised a powerful fleet of warships known as the Golden Armada, and are poised to reclaim your world. But an ancient evil–Amon–threatens this destiny and the fate of the entire galaxy. Only you can reunite the protoss factions and defeat the coming darkness before it consumes all life in the sector.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 5600+

CPU SPEED: Info

RAM: 2 GB

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10

VIDEO CARD: NVIDIA GeForce 7600 GT or ATI Radeon HD 2600 XT or Intel HD Graphics 3000 or better

PIXEL SHADER: 3.0

VERTEX SHADER: 3.0

FREE DISK SPACE: 30 GB

DEDICATED VIDEO RAM: 64 MB

سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel Core i5 or AMD FX Series Processor or better

CPU SPEED: Info

RAM: 4 GB

OS: Windows 10 64-bit

VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 7790 or better

PIXEL SHADER: 5.0

VERTEX SHADER: 5.0

FREE DISK SPACE: 30 GB

DEDICATED VIDEO RAM: 1024 MB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) فایل Run me first.bat را اجرا نمایید.

6) حالا فایل StarCraft II Offline.exe را اجرا کنید و عبارت dlr@dr.com را در کادر وارد کرده و روی گزینه Play کلیک کنید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

—————-

گزینه های اضافی!!

اگر کاربر حرفه ای هستید و می خواهید تغییراتی در اجرای بازی خود ایجاد کنید، کافیست تا پارامترهای زیر را به شورتکات ایجادشده ی بازی در دسکتاپ خود اضافه نمایید. این پارامترها بعد از اتمام آدرس Target وارد می شوند:

-keygen (creates a reg entry license for offline play)

-genprofile (generates dummy offline profile for “John Doe”)

-cacheinit (will copy cache to %programdata%)

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.