دانلود بازی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration v1.0.1027.0

4.5/5 - (124 امتیاز)

از نظر open world بودن قطعا بازی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration در حد بازی‌هایی مانند اساسینز کرید یا ویچر۳ نیست اما در حد و اندازه‌های خودش بسیار خوب به نظر می‌رسد.  بازی بسیار سنگین شروع می‌شود. منظورم از سنگین این است که از زرق و برق‌های بازی‌های امروزی کاملا پرهیز می‌کند. شروع بازی اصلا طوفانی نیست اما ایده‌ی خوبی به شما می‌دهد که در ادامه قرار است چه اتفاقی بیفتد. بازی در مورد «بقا»ست و از اول تا آخرش هم این تم را حفظ می‌کند. لارا کرافت از همان اولین لحظه‌ای که در بازی می‌بینیدش با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می‌کند تا آخرین لحظات بازی که در میان آتش و یخ از برج کیتژ بالا می‌رود. این حس و حال به لطف روند بازی و قدرت گرافیکی آن به خوبی به مخاطب منتقل می‌شود و جزو نقاط قوت بازی به شمار می‌آید.

Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration v1.0.1026.0 PC-PLAZA | FitGirl Repack

آپدیت بازی Update v1.0.1027.0-PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-Rise-of-the-Tomb-Raider-20-Year-Celebration

روند بازی Rise of the Tomb Raider را می‌توان به دو بخش اکشتاف و بقا دسته‌بندی کرد. مجموعه‌ی توم ریدر اصولا بر مبنای «اکتشاف» استوار است و به همین دلیل تلاش بیش‌تری روی این بخش صرف شده. کارهایی که در هنگام اکتشاف انجام می‌دهید شامل گشت و گذار در اطراف نقشه‌ها، جمع آوری ده‌ها آیتم مختلف که در گوشه و کنار مخفی شده‌اند، پیدا کردن و حل معماهای مقبره‌های باستانی می‌شود. برای این منظور همان سیستم سکوبازی بسیار روان و بی‌نقصی که در توم ریدر سال ۲۰۱۳ معرفی شد به این شماره منتقل شده و تقریبا هیچ تغییری ندارد. البته اضافه شدن قابلیت ساختن سکو توسط تیرهای کمان که در یک سوم پایانی بازی به شما داده می‌شود واقعا سکوبازی را بهتر از قبل می‌کند.

مهم‌ترین ایرادی که به شماره‌ی قبلی وارد می‌کردند این بود که مقبره‌های‌اش بیش از حد خوب و کم تعداد بودند. این ایراد در این شماره هم‌چنان پابرجاست،‌ چون مقبره‌ها بسیار بسیار بهتر هستند و باز هم آرزو می‌کنید که کاش بازی‌سازها مقبره‌های بیش‌تری برای کشف و ماجراجویی برای‌تان طراحی می‌کردند. هر کدام از مقبره‌ها طراحی منحصر به فردی دارد که با یک معمای معمولا فیزیک محور همراه است. کشف راز مقبره‌ها برای ادامه‌ی بازی الزامی نیست اما ارتقاهایی که پس از تمام کردن مقبره‌ها گیرتان می‌آید ارزش‌اش را دارد. جدا از بحث ارتقاها، زیباترین و به یادماندنی ترین لحظاتی که در بازی تجربه می کنید در همین مقبره ها هستند.

اولین باری که وارد یک نقشه‌ی بزرگ در بازی Rise of the Tomb Raider می‌شوید یک خصوصیت جدید به شدت خودنمایی می‌کند: امکان گرفتن ماموریت‌های جانبی از کاراکترهای فرعی قصه. گرچه در مراحل بالاتر تعداد این کاراکترهای فرعی زیاد نمی‌شود اما ماموریت‌های جانبی بهانه‌ی بسیار خوبی برای گشت و گذار بیش‌تر در نقشه‌ها به شما می‌دهند. نقشه‌های بازی و آیتم‌های قابل جمع‌آوری آن‌قدر خوب هستند که حتی پس از تمام شدن بخش داستانی باز هم تمایل دارید به مراحل قبلی برگردید و هر چیزی که در نقشه جا مانده را پیدا کنید.

منبع توضیحات: بازی مگ

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی PLAZA تحت عنوان Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration v1.0.1026.0-PLAZA فشرده سازی شده است.
  • بازی به ورژن حذف دنوو یعنی v1.0.1026 آپدیت شده است. تمامی DLCهای بازی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده‌اند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۳۱٫۱گیگابایت به ۱۲٫۹گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۵ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۳۵٫۹گیگابایت (در صورت نصب بازی با تمامی زبان ها) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

 In the wake of her father’s death, Lara’s uncle challenges her ownership of Croft Manor. Lara must explore her childhood home in the new “Blood Ties” story mode to reclaim her legacy and uncover a family mystery that will change her life forever. In “Lara’s Nightmare” hordes of the undead overrun Croft Manor, and Lara must defend it before the nightmare overwhelms her! “Blood Ties” includes over an hour of additional single player story, as well as community challenges with card modifiers that allow you to compete against your friends’ scores in “Lara’s Nightmare”. This pack also includes five classic Lara Croft skins, an outfit and weapon inspired by Tomb Raider III, and the new “Extreme Survivor” difficulty setting for the main campaign. With over an hour of new story, a replayable combat mode, classic skins, a new outfit and weapon, and a new difficulty mode, this is the perfect way to celebrate 20 years of the iconic Lara Croft.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64bit

Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 bit

Processor: Intel Core i7-3770K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 980Ti 2560×1440 or NVIDIA GTX 970 1920×1080

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

—————–

آموزش نصب نسخه FitGirl

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|بنا به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، دانلود این مطلب به‌صورت کامل حذف گردید|