دانلود بازی ۲۰۶۴Read Only Memories برای PC

اولین رای باشید!

بازی ۲۰۶۴Read Only Memories در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو MidBoss, LLC طراحی و منتشر شده است. داستان بازی درباره یک روزنامه نگار حوان می باشد که مشکلات کاری و شخصی باعث شده او دوران تلخ و تاریکی را سپری کند، او در شهر San Francisco که اکنون به یکی از بزرگترین شهرهای تکنولوژی تبدیل شده است، زندگی می کند. ساکنین این شهر توانسته اند با اختراعات جالب و عجیب، قابلیت هایی که در گذشته تنها یک آرزو بود را به واقعیت تبدیل کنند. روزنامه نگار در این شهر خود را تنها می بینید به همین دلیل آخرین ربات همراه که یکی از پیشرفته ترین ربات های جهان می باشد را خریداری می کند، این ربات با استفاده از توانایی های خود در آینده ای بسیار نزدیک به صمیمی ترین دوست شما تبدیل می شود و رازهای پنهان و تاریکی را کشف و آشکار می کند که در تغییر سرنوشت شما تاثیر فراوانی را ایفا خواهد کرد. اما هرچه می گذرد، این ربات شما را از حقیقت های بیشتری باخبر می کند و این امر سبب می شود شما به تنها امید انسان ها برای نجات از تاریکی تبدیل شوید و به منظور جلوگیری از آینده ای تلخ برای بشر تمام تلاش خود را به کار گیرید.

۲۰۶۴Read Only Memories-TiNYiSO

2064 Read Only Memories-pc-cover

تصاویری از محیط بازی:

2064 Read Only Memories-screenshots 2064 Read Only Memories-screenshots

2064 Read Only Memories-screenshots 2064 Read Only Memories-screenshots

2064 Read Only Memories-screenshots

info

Neo-San Francisco, 2064 AD. Your life as a struggling journalist is interrupted by the world’s first sapient machine, a ROM (Relationship and Organizational Manager) named Turing. Together, you and the quirky robot will encounter a colorful cast of locals and overcome challenges as you uncover the city’s secrets behind the overlapping futures of technology and humanity. 2064: Read Only Memories is a new cyberpunk adventure that will take you on a journey of puzzle-solving and exploring as you investigate the mysterious world and characters of Neo-San Francisco. Inspired by classics like Gabriel Knight: Sins of the Father and Snatcher, 2064: Read Only Memories is a retrofuturistic take on the point-and-click adventure genre that features a rich mature narrative and unique gameplay challenges hidden within the beautiful interactive pixel scenes. The deeper you delve into the life of your missing friend, the further you get entangled into this tale about the dark side of technology.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: 2.0 GHz with SSE2 instruction support

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Direct X or Open GL 2.0 compatible card

DirectX: Version 9.0c

Storage: 200 MB available space

Sound Card: one that goes boop and beep

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل downloadha.online@gmail.com در ارتباط باشید.