دانلود مسنجر قدرتمند بلک بری BBM 3.3.11.146 – اندروید

3/5 - (1 امتیاز)

با دانلود BBM شما یک مسنجر عالی و ایمن خواهید داشت که به کاربران این امکان را می دهد تا با دوستان و آشنایان و خانواده خود در محیطی صمیمی چت داشته باشند و فایل های مختلف تصویری و صوتی خود را ارسال نمایند. برنامه دارای امکانات مختلفی در زمینه اشتراک گذاری می باشد که کاملا سریع و در محیطی عالی و گرافیکی انجام می شود. شما باید بدانید که BBM تنها برای بلک بری ارائه نشده است و تمامی کاربران سیستم عامل اندروید می توانند از این برنامه پیام رسان به صورت رایگان استفاده کرده و در دیگر گوشی های هوشمند نیز استفاده نمایند. این برنامه ویزگی های منحصربفردی دارد که باعث می شود حریم خصوصی شما به طور کامل حفظ شده و شما به صورت اطلاعات شخصی خودتان را در کنترل کامل نگه داشته باشید. برای این همین منظور نیز این برنامه دارای کاربران و علاقه مندان بسیاری شده است.

شما با دانلود BBM می توانید تماس های ویدئویی رایگان برقرار کرده و از ابزارهای مختلف ویدئویی که به همراه آن ارائه می شوند نیز استفاده نمایید. امکان انجام چت های گروهی و همچنین داشتن گروه هایی با حداکثر ۲۵۰ نفر از قابلیت های این برنامه می بشاد. با دانلود BBM امکان مشاهده تصاویر و تقویم و لیست های مختلف در گروه ها فراهم شده و کاربران می توانند ویدئوهایی با حجم های بالا را به اشتراک بگذارند. شما تنها کافی است با شماره موبایل خودتان در برنامه ثبت نام کرده و از قابلیت های بیشمار برنامه استفاده نمایید. امکان غیرفعالسازی و تایم دهی به اعلان های برنامه نیز این امکان را میسر می سازد که در مدت زمان های مختلف از خبرهای جدید برخوردار شوید. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به امکان انجام تماس های صوتی و برقراری ارتباط اضطراری اشاره کرد. برنامه روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود که کاربران علاقه مند هم اکنون می توانند برای دانلود BBM از سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-دانلود-BBM

 اسکرین-شات-دانلود-BBM  اسکرین-شات-دانلود-BBM

info

BBM is not just for BlackBerry anymore. BBM is a FREE messaging app available for Android and other smartphones. BBM has unique features to protect your privacy and keep you in control

Changelog :

Free Video calls! BBM users on iOS and Android can now make video calls for free directly from BBM

Upgraded group chat! Start a group chat with up to 250 contacts. Photos, lists, and calendar updates display in chat (calendar and lists only for groups of up to 50 contacts)

Share longer videos

Retract expanded to stickers, files, and more

Set duration for muting notifications

Sign up using your phone number

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی