دانلود برنامه حفظ امنیت شماره ها Burner 3.3.6 – اندروید

1/5 - (1 امتیاز)

Burner توسط این برنامه می توانید شماره های خود را به صورت کامل ایمن سازی کرده و حریم خصوصی خود را حفظ نمایید و با دانلود Burner به خوبی از برنامه استفاده کنید. توسط این برنامه می توانید متون ارسالی خود را توسط اس ام اس محافظت کرده و در صورت نیار آنها را پنهان نمایید. برنامه دارای شبکه های مختلفی می باشد که شما را در ارسال راحت تر پیام ها و برقراری تماس ها یاری می نماید. شماره ها جزو اطلاعات شخصی هر فردی می باشد که باید به آن توجه کرده و امنیت بلایی را برای آن متصور شد.

با دانلود Burner امکان رمزگذاری روی شماره ها و نمایش یا عدم نمایش شماره ها در اختیار شما خواهد بود و می توانید ابزارهای مدیریتی بیشتری را در رابطه با شماره ها و مخاطبین خود در اختیار داشته باشید. امکان خصوصی سازی شماره  و خط از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Burner از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمتند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 

Burner-Cover

 

 

Burner-Screenshot-1  Burner-Screenshot-2  Burner-Screenshot-3

info

Burner helps keep your mobile phone number more private and secure. Make calls and send texts from new numbers. Receive calls, texts and voicemails on your Burner private number. Find a new number in any area code. Burn your number anytime and calls to that number will simply receive an “out of service” message.

Changelog :

Burner 3.3 adds the following oft-requested features:

Do Not Disturb mode turn off rings and notifications for all of your Burners

Mark All as Read / Delete All actions

Number Picker You can now choose from a list of available numbers within an area code

Full offline support

Badge counts

Updates to Burner Connections:

New Google Connection allows text and contact archiving

Slack improvements

Look out for more updates soon and keep the feedback coming support@burnerapp.com

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم