دانلود بازی استراتژیک جبهه منجمد ۱۹۴۱ Frozen Front 1.12.3 – اندروید

4/5 - (1 امتیاز)

داستان دانلود ۱۹۴۱ Frozen Front مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد و شما می بایستی در این بازی در نقش نیروهای آلمانی ظاهر شده و تاکتیک های مختلف جنگی را به منظور پیروزی های مبتکرانه به کار ببندید. بازی دارای بخش آنلاین چند نفره نیز می باشد که می توانید با دوستان خود نیز رقابت داشته باشید. شما در این بازی باید بتوانید رهبری نیروهای آلمانی را به دست گرفته و از خاک روسیه محافظت نمایید. بازی می تواند تاکتیک های زیبایی را در قالب استراتژیک برای شما داشته باشد و بتواند جنگ واقعی را در گرافیکی فوق العاده برای شما داشته باشد تا بتوانید به سمت شرق حرکت کرده و کشور خود را به پیروزی نزدیک تر نمایید. این بازی مقیاس بزرگی را برای شما نشان خواهد داد تا بتوانید آزادی عمل بهتری را داشته باشید و به خوبی به عنوان یک فرمانده جنگ نیروهای خودی را به حرکت درآورده و استراتژیک حرکتی مناسبی را داشته باشید. گرافیک بازی طوری می باشد که می توانید جزئیات بازی را به خوبی مشاهده کرده و از المان های مختلف بازی استفاده نمایید.

با دانلود ۱۹۴۱ Frozen Front می توانید درخشش تجربه جنگ در دنیای جنگ جهانی دوم را مشاهده نمایید و بتوانید حس و حال خوبی را داشته باشید. همواره اوضاع جنگ وقتی صحبت جنگ جهانی دوم باشد بسیار هیجان انگیز خواهد بود و افراد می توانند داستان بسیار پرباری را مشاهده کرده و با شخصیت های مهم بازی همراه شوند. بازی به صورت اکشن و استراتژیک می باشد. دفاع در برابر دشمنان و همچنین پیاده سازی نظام و استفاده از توپ های نظامی از وظایف شما در بازی می باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود ۱۹۴۱ Frozen Front از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

۱۹۴۱ Frozen Front 1.12.3 Apk

1941-Frozen-Front-Cover

1941-frozen-front-Screenshot-1  1941-frozen-front-Screenshot-2

info

Lead German forces on the rise towards the East or defend mother Russia on the Soviet side. Choose the right tactic of warfare and earn your stripes as an ingenious Commander at the FROZEN FRONT!

Experience mind-blowing World War 2 battles in the brilliant new military STRATEGY-sim by HandyGames™!

Changelog :

Fixed wrong graphic scaling on certain devices

New German campaign “Avalanche”

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی

دانلود فایل نصبی