دانلود بازی پازل زنبور درخشان Bee Brilliant 1.88.1 – اندروید

اولین رای باشید!

Bee Brilliant یک بازی زیبا و منحصربفرد در سبک پازل می باشد که شما می توانید تا در آن با دانلود Bee Brilliant خطوط رنگی نمایش داده شده در بازی را در کنار هم قرار دهید و رفته رفته این پازل رنگی را درست کرده و مرحله را پشت سر بگذارید. بازی دارای ریتم اعتیادآوری می باشد که هر کاربری می تواند آن را تجربه نماید. توسط این بازی می توانید به رایگان مراحل بازی را طی نمایید و به سطوح تازه ای از بازی را تجربه نمایید. بازی نیاز به تقویت بیشتری دارد و کاربران باید بتوانند برای تجربه چالش های بیشتر آماده شوند. این بازی می تواند حمایت خوبی را از شما داشته باشد تا بتوانید ماجراجویی های بازی را ادامه داده و در فضای رنگارنگ بازی مراحل زیبا و اعتیادآوری را طی نمایید. این بازی می تواند گیم پلی عالی را در اختیار شما گذاشته و کاری کند تا بتوانید با ایجاد خطور سه گانه و یا بیشتر امتیازات خود را بیشتر کرده و مراحل بعدی بازی را تجربه نمایید.

با دانلود Bee Brilliant هر کاربری می تواند از بازی برای ساعت ها لذت برده و شخصیت های بازی را به خوبی تجربه نمایند. بازی دارای قابلیت نمایش جزئیات در حالت های مختلف می باشد که می تواند قدرت های اضافه شده خود را نیز مشاهده کرده و یا بتوانید امتیازات خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. همچنین رسیدن به حالت های قدرت نیز نیازمند کسب امتیازات بیشتر در یک راند می باشد. بخش ماجرایی بازی نیز نیز با ذکر برخی از شخصیت های محبوب بازی دنبال شده و همان زیبایی همیشگی را خواهد داشت. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Bee Brilliant از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Bee-Briliant-Cover

Bbee-Brilliant-Screenshot-1  Bbee-Brilliant-Screenshot-2

info

Explore the world of Beeland and meet the singing Babees, the crazy Busy Bees and the cheeky spiders in this buzzing FREE puzzle game. Get ready to connect colourful lines of Babees, make awesome combos and have some buzzing fun! Release your inner puzzle bee and join the beedazzling adventure TODAY!

Changelog :

Even bees need a vacation! Grab a towel and join the bees for a brilliant day at the beeches of Miami!

• Build a sand hive and play through a bunch of fresh NEW LEVELS!

• Cruise down the Miami Boulevard to the new tune from The Beach Bees!

• Need more boosters? Head over to the Challenge to win some more!

Like the game? Please leave a review!

Check out www.facebook.com/beebrilliantgame for help and support!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی معمولی

دانلود فایل نصبی – مود

دانلود فایل نصبی – مگامود