دانلود نرم افزار آلبوم آنلاین تصاویر Everalbum 3.4.7 – اندروید

اولین رای باشید!

Everalbum یکی از سریع ترین برنامه های حاضر برای ذخیره کردن آنلاین تصاویر با فرمت های دلخواه می باشد که می توانید با دانلود Everalbum از امکانات برنامه استفاده لازم را برده باشید. شما می توانید از برنامه استفاده کرده و به عنوان یک آلبوم آنلاین تمامی عکس های خود را با داشتن حافظه مناسب در سرورهای برنامه ذخیره نمایید. قطعا وجود یک برنامه که بتواند آلبوم های تصویری شما را در یکجا جمع کرده و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد جذاب خواهد بود و این برنامه دارای تمامی این ویژگی ها خواهد بود.

با دانلود Everalbum می توانید از گرافیک عالی و UI بی نظیر برنامه لذت برده و کارایی مناسب آن را داشته باشید. با توجه به داشتن به این موضوع باید بدانید که این برنامه می تواند به عنوان جایزگین آلبوم پیش فرض گوشی شما عمل کرده و امکانات بیشتری را برای شما ارائه دهد و مدیریت بهتری را نیز برای شما داشته باشد. امکان به اشتراک گذاری و لینک دهی به عکس ها نیز امکان پذیر می باشد که این برنامه را در زمره بهترین برنامه های ذخیره سازی در کنار دراپ باکس و گوگل تبدیل می کند. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Everalbum از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Everalbum-Cover

 Everalbum-Screenshot

info

Everalbum protects your life’s photos so you never have to worry about losing​ them. Across devices and photo sources, Everalbum automatically backs up your photos and videos so you can access them at any time. You can then free up space on your device by removing photos from your camera roll.
Changelog :

Welcome to a brand new Everalbum design! We’ve streamlined the app to make it more performant:

No more Nav Drawer! All of your content is available in the main tabs.

You now have the option to upload photos only when your phone is charging.

New notifications while upload is happening so you know your memories are being securely backed up

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی