دانلود Flipboard 4.2.62 مجله اختصاصی خبری برای اندروید

اولین رای باشید!

Flipboard یک برنامه عالی و شخصی با داشتن اخبار متنوع و به روز می باشد که به صورت آنلاین برای اندروید عرضه شده است و کاربران می توانند با دانلود Flipboard که نسخه رسمی برنامه می باشد این اخبار را ثانیه به ثانیه در گوشی خودشان داشته باشند. شما توسط این برنامه می توانید مجله شخصی خود را داشته باشید و براحتی اخبار آنلاین و بروز روزانه را به صورت لحظه ای دریافت کرده و از اخبار باخبر شوید. توسط این برنامه کاربران می توانند مجله شخصی خودشان را با اطلاعات آنلاین داشته باشند و به خوبی یک مکان واحد را برای مشاهده اخبار مختلف در اختیار داشته باشند. می توانید اخبار موردعلاقه خود را ذخیره کرده و در دسته های مختلف مشاهده نمایید. این دسته ها قابل ویرایش بوده و کاربران می توانند موضوعات مختلف را در صورت نیاز به اشتراک نیز بگذارند. این نرم افزار شما را برای شروع آزاد گذاشته و می تواند روند خوبی را برای استفاده درست از برنامه در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید موضوعات را نیز جستجو کرده و در صورت نیاز آرشیوهای خبری سال های طولانی را نیز در اختیار داشته باشید. محیط گرافیکی برنامه به راحتی امکان مشاهده تمام اخبار با حالت بهینه را برای شما خواهد داد تا در سریع ترین زمان ممکن آنها را داشته باشید.

با دانلود Flipboard کاربران می توانند بازخورد و کامنت های خبرها را نیز مشاهده کرده و به خوبی از قسمت تنظیمات آنها را فعال و یا غیرفعال نمایند. امکان دسته بندی اخبار و مشاهده اخبار در یک صفحه کامل و جامع به صورت ساعتی و روزانه از دیگر بخش های جذاب و کاربری این برنامه می باشد. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Flipboard از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Flipboard

Flipboard-Screenshot

info

Flipboard is your personal magazine. Used by millions of people everyday, it’s a single place to keep up on the news, follow topics you care about and share stories, videos and photos that influence you.

To start, follow a few topics, and Flipboard creates your personal magazine. You can always add more as you find new topics, magazines or interesting people to follow.

Changelog :

Bug fixes and performance improvements

Feedback is always welcome. Please message us inside the app under Settings, Help & Feedback, or email support@flipboard.com with any issues or suggestions. Thank you for using Flipboard.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی