دانلود برنامه چت برای اینستاگرام InstaMessage 3.1.1 – اندروید

3/5 - (1 امتیاز)

InstaMessage نرم افزار مفیدی به منظور اتصال مستقیم به حساب اینستاگرام و چت با دوستان و فالوور های اکانت می باشد و با دانلود InstaMessage تمام اختیارات برنامه در اختیار شما کاربران خواهد بود. شما توسط این برنامه می توانید نمایش اطلاعات عمومی خود را تنظیم کرده و به راحتی در بخش های خصوصی و چند نفره با دوستان به چت بپردازید. توسط این برنامه در محیط بهتر و تخصصی تری می توانید با کاربران و فالورهای خودتان در اینستاگرام ارتباط داشته باشید و با آنها صحبت داشته باشید. نرم افزار می تواند شکلک های متعدد و مختص اینستاگرام را برای شما داشته باشد تا بتوانید در محیط بهتری از امکان پت با دوستان بهره مند شوید. این برنامه می تواند ارسال و دریافت پیام ها را با سرعت بیشتری برای شما فراهم کند.

با دانلود InstaMessage کاربران براحتی می توانند از قابلیت های ویژه اینستاگرام بهره مند شوند و در یک اپ جداگانه عملیات ارسال و دریافت پیام ها را انجام بدهند برنامه دارای یک پنل خصوصی برای مکالمات خصوصی نیز می باشد که کاربران می توانند تا به صورت جذاب از برنامه استفاده کرده و لذت ببرند. برنامه روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود InstaMessage از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-InstaMessage

Instamessage-Screenshot

info

InstaMessage allows you to connect directly with nearby users or anyone you like on Instagram, privately! Now with InstaMessage you can enjoy a totally private conversation with any Instagram user whose photos attract you the most.

Changelog :

Users can now see the most popular people under the “Popular” tab.

Optimized for better performance.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم