دانلود بازی مهیج تانک های آهنین Iron Tanks 3.04 – اندروید

اولین رای باشید!

Iron Tanks یک بازی زیبا و مهیج در سبک اکشن و مسابقه ای می باشد که با دانلود Iron Tanks می توانید لحظات هیجان انگیزی را تجربه نمایید. شما در این بازی می بایستی تانک خود را آماده کنید و به مصاف دشمنان خود بروید. در این بازی می توانید تانک خود را ارتقا داده و بمب ها و ابزارهای زیادی را برای آن خریداری نمایید. فیزیک بازی بسیار واقع گرایانه می باشد و همچنین بخش آنلاین بازی نیز از زیباترین و جذاب ترین بخش های بازی می باشد. تانک های هیجان انگیزی در بازی خواهد بود که شما می توانید در مراحل مختلف از انها استفاده کرده و به دشمنان خود حمله ور شوید. هر چه قدر بیشتر بتوانید تانک های خود را بهینه سازی نمایید همانطور بهتر می توانید ضربات سهمگین را به دشمن وارد کرده و شانس پیروزی را برای خودتان بیشتر نمایید. در واقع هیجان رقابت در همین مسائل خواهد بود و شما تنها با داشتن استراتژی مناسب و استفاده از تانک های قدرتمندتر می توانید پیروزی را برای خود داشته باشید. جنگ های فراموش نشدنی در بازی وجود دارند که کمک می کنند بتوانید ساعت ها بازی را تجربه نمایید و هیچگاه احساس خستگی را در بازی نداشته باشید.

با دانلود Iron Tanks می توانید خازن خود را مدیریت نمایید و در صورت نیاز به ارتقا از انها استفاده نمایید و به صورت قوی و سریع به سمت مخازن حرکت نمایید. هر چه قدر مخازن نزدیک تر باشند شما بهتر می توانید از انها بهره مند شوید. هم اکنون می توانید این بازی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید. بازی روی سیستم عامل ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Iron Tanks از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Iron Tanks 3.04 Apk + Data

کاور-Iron-Tanks

Iron-Tanks-Screenshot-1  Iron-Tanks-Screenshot-2

info

More than 2 500 000 players!

Tank battle players from around the world!

Exciting online tank battles with tanks of the future.

Unforgettable battles against real opponents in Sci-Fi vehicles. Upgrade your tank and become stronger, faster, and deadlier.

Changelog :

Bug fixes

Added:

New map called “Sci-Fi Arena 2”

New feature of reconnection into the battle.

New feature of battle delay (The fuel is not wasting before a necessary amount of players enter the battle).

New feature of online monitoring the amount of players at maps.

Improved:

Improved the display of rating after a battle.

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیرAndroid / Obb واقع در حافظه اصلی کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

  دانلود فایل نصبی

  دانلود دیتا