دانلود پلیر قدرتمند Jair Player 3.2.2 – اندروید

1/5 - (1 امتیاز)

Jair Player یک پلیر بسیار قدرتمند با داشتن ویژگی های جالب می باشد که کاربران می توانند با دانلود Jair Player از امکانات برنامه استفاده نمایند. کاربران این برنامه با اجرای این پلیر با رابط کاربری بسیار پیشرفته و هوشمندی روبرو می شوند که کار کردن با آن همواره لذت بخش بوده و سرعت کار را به شدت بالاتر می برد. از دیگر ویژگی های برنامه می توان به امکان اشتراک گذاری آسان آهنگ ها و همچنین استفاده بهتر از حافظه گوشی برای دسته بندی و تیک زدن آهنگ ها می باشد.

با دانلود Jair Player ابزارهای قدرتمندی به همراه گرافیک منحصربفرد در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید به پخش قدرتمند فایل های موسیقی خود پرداخته و اطلاعات زیادی از آهنگ های خود را مشاهده نمایید. پخش این فایل ها می تواند در جلوه های ویژه و اکولایزرهای خاص صورت گیرد که این برنامه تماما در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Jair Player از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 

Jair-Player-Cover

 

 

 

 

info

Jair Player is an attempt towards making listening to Music Perfect using Clean & Intuitive Material UI. The player features an amazing design & set of features for every Music Lovers making you fall for it!

Changelog :

Quick Fix to FCs on Pre-Lollipop

–  Google Launcher style Scroller

–  Project Butter for smoothness in the app

–  Fresh Now Playing Bar UI

–  Total songs of a playlist are shown on Playlist page

–  Total songs of a genre are shown on Genre page

–  Added Spanish and Russian translations

–  Disabled Gift until next time

–  Performance improvements

–  Too many bugs killed

–  Updated Open Source licenses

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم