دانلود بازی زیبا و پرطرفدار Jelly Splash 3.26.1 – اندروید

اولین رای باشید!

Jelly Splash بازی مهیج و جذابی در سبک پازل و معمایی می باشد که در آن کاربران اندروید می توانند تا در بازی با کنار هم قرار دادن ژله ترکیب های رنگی زیبایی را ساخته و با دانلود Jelly Splash در نهایت امتیاز آن مرحله را کسب نمایند. هر ان چیزی که شما در بازی به آن نیاز خواهید داشت خلاقیت و کسب امتیازات بیشتر می باشد. کاربران می توانند با دانلود این بازی صدها مرحله جذاب پازل بازی را گذرانده و به مانند دیگر بازی های پازل با در کنار هم قرار دادن ژله های رنگی امتیازات خود را افزایش داده و مرحله را به پایان برسانند. شما می توانید از گیم پلی زیبای بازی لذت برده و به صورت رایگان تمامی مراحل بازی را دنبال نمایید. این بازی داری شما را به دل مراحل چالش برانگیزی خواهد برد که شاید ساعت ها شما را سرگرم کرده و گاها نیز به خاطر سخت بودن مراحل اعصاب شما را خراب کند. پس فرصت را از دست نداده و اگر شما نیز به بازی های سبک پازل علاقه داشته و دوست دارید این ژله ها را حرکت داده و امتیاز کسب کنید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

بهر حال شما باید بتوانید این مراحل را گذرانده و در بین دیگر کاربران رکوردهای خود را بررسی نمایید و بتوانید کری های خوبی را برای انها داشته باشید. بازی دارای گرافیک عالی می باشد که در کنار عدم محدودیت بازی می تواند نکته مثبت خوبی برای سرگرم شدن در مواقع مختلف خواهد بود. این بازی دارای ریتم اعتیاداوری می باشد و شما با هر بار موفق شدن می توانید تا در مرحله های سخت تری نیز به انجام مسابقه بپردازید. بازی روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Jelly Splash از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 Jelly Splash 3.26.1 Apk

Jelly-Splash-Cover

jelly-splash-Screenshot-1  jelly-splash-Screenshot-2

info

BEAT YOUR BUDDIES – Hit the leaderboards and smash your friends’ high scores.

PLAY ALL DAY – Hundreds of awesome levels and new ones coming all the time.

TAKE A TIME OUT – Play at your own pace with no annoying time limits.

Jelly Splash is free to download and play, but it also allows you to purchase virtual items with real money inside the game. You can disable in-app purchases in your device’s settings.

Changelog :

YOU’RE THE BEST – Thanks so much for all your feedback, comments and ratings. They really help us, so please keep them coming

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی
دانلود فایل نصبی – مود