دانلود نرم افزار وان درایو OneDrive 6.44 – اندروید

اولین رای باشید!

OneDrive وان درایو یا همان اسکای درایو قدیمی یک مکان شخصی به منظور ذخیره سازی اطلاعات در فضای آنلاین می باشد که به صورت رسمی از جانب شرکت سازنده برای دانلود وان درایو توسط کاربران اندروید ارائه شده است. شما توسط برنامه می توانید با افراد دیگر فایل های خود را به اشتراک گذاشته و یک مکان شخصی برای فایل های خود نیز در وان درایو داشته باشید. امکان ذخیره سازی به صورت آنلاین می باشد پس می توانید از هرمکانی برای این منظور استفاده شود. شما توسط این برنامه می توانید یک فضای رایگان ذخیره سازی را برای خودتان داشته باشید و طوری عمل نمایید که بتوانید این فضا را کاملا ایمن نگه داشته و از این فضا در کنار حافظه های فیزیکی خودتان استفاده نمایید. برنامه دارای بخش های متنوعی می باشد که باعث می شود شما بتوانید در هر جای دنیا که قرار دارید فضای خودتان را در اختیار داشته باشید و آن را در صورت نیاز ویرایش نمایید.

با دانلود وان درایو کاربران می توانند ابزارهای مدیریتی را در نسخه دسکتاپ  و اندروید برنامه در اختیار داشته باشند و بتوانند به صورت کامل فایل ها را در امنیت نگه داشته و آنها را در دسته بندی های مختلف نگهرداری نمایند. در این دوره از عصر تکنولوژی و با توجه نیاز به ذخیره سازی سریع و قابل دسترس سریع دیگر کار با سرورهای آنلاین ابری امری اجتناب ناپذیر می باشد و کاربران هرچه سریع تر بدین سمت کشیده می شوند. شما چه در خانه و محل کار و یا هر محلی که باشید می توانید فایل های خود را توسط برنامه ذخیره کرده و ایمنی آنها را حفظ نمایید. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود وان درایو از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند دانلودها استفاده نمایند.

کاور-وان-درایو

اسکرین-شات-وان-درایو

info

OneDrive is the one place for everything in your work and personal life. It gives you free online storage for all your personal files so you can get to them from your Android device, computer (PC or Mac), and any other devices you use. With OneDrive for Business, you also get storage for your work files so you can share and collaborate on them with other people at your work or school. The OneDrive app for Android lets you easily work with your personal and work files when you’re on the go:

Browse all your OneDrive files and files shared with you.

Changelog :

• Now I can create the Office docs I need from within the OneDrive app.

• Once I’ve created those docs, my colleagues and I will get notifications when we collaborate on them (rolling out).

• Once we’ve published our work to a SharePoint Site, we can use the new Sites view to update and show off our work on the go, all from the OneDrive app.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – Arm

دانلود فایل نصبی – Arm64

دانلود فایل نصبی – X86

دانلود فایل نصبی – X86_64