دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی Pencil Sketch 5.1.1 – اندروید

اولین رای باشید!

Pencil Sketch نرم افزار قدرتمندی برای ایجاد طرح های مختلفی از تصاویر به صورت نقاشی های زیبا می باشد که می توانید با دانلود Pencil Sketch از امکانات پرشمار برنامه استفاده نمایید. کاربران این برنامه قابلیت استفاده مستقیم توسط دوربین گوشی را خواهند داشت و می توانند تا به عنوان یکی از فیلترهای خوب از برنامه استفاده کرده و تصاویری سیاه و سفید و یا به صورت نقاشی های زیبا از برنامه بهره ببرند. طراحی و نقاشی یکی از لذت بخش ترین تفریحات انسان می باد که این برنامه می تواند آن را به شما هدیه دهد.

با دانلود Pencil Sketch شما می توانید اینبار به صورت متفاوت تری عکس خود را به نقاشی تبدیل نمایید و آن را در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید. نقاشی هایی که به صورت طبیعی جلوه کرده  می تواند فیلتر بسیار جالبی برای بسیاری از کاربران باشد. سه سبک مختلف در برنامه تعریف شده است که هرکدام دارای زیبای های خاصی می باشد. برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Pencil Sketch از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Pencil-Sketch-Cover

Pencil-Sketch-Screenshot-1  Pencil-Sketch-Screenshot-2  Pencil-Sketch-Screenshot-3

info

An easy-to-use app to make you an artist by creating pencil sketch of your photos. You can pick a picture from your gallery or capture one from your camera to generate the sketch. Both black-white and color sketch results can be easily created by just one button click. There are three styles included in the app: “Sketch”, “Doodle” and “Hatch”. “Sketch” style creates accurate results with smooth edges and curves, which is very good for human portrait photos. “Doodle” style is suitable for objects and nature views, since it presents stronger edges and curves. “Hatch” will work generally on any kind of photos, as it is a simple style which generates a cross-hatching texture on photos. Several photo frames are also included in the app so that you can easily apply them to your sketch results.

Changelog :

Support more languages.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی