دانلود بازی اکشن و پرطرفدار مبارزه سایه Shadow fight 2 2.17.1 – اندروید

4.7/5 - (171 امتیاز)

Shadow fight 2 نسخه دوم از بازی بسیار محبوب و زیبای مبارزه سایه می باشد که کاربران با دانلود Shadow fight 2 می توانند رقابت های هیجان انگیزی را تجربه نمایند. کاربران این بازی می توانند با توجه خط داستانی بازی پیشرفت کرده و سلاح های متنوع و زیادی را در حین انجام مراحل کسب نمایید. ریتم بازی بدین صورت می باشد که شما با شخصیت اصلی بازی یعنی شادو پیش خواهید رفت و با شکست دشمنان خود در مراحل مختلفی از بازی سکه کسب کرده و می توانید تا سلاح ها و زره ها و کلاخ خود های مختلفی را تهیه نمایید. این بازی دارای بخش های بسیار متنوی می باشد که می توانید در هر مرحله میزان توان رقابتی خود را افزایش داده و به خوبی سلاح های متنوع و زیبایی را به همراه تکنیک های فردی مبارزه ای کسب نمایید. این تکنیک ها می توانند در زیباتر شدن بازی بسیار کمک کننده باشند.

با دانلود Shadow fight 2 کاربران می توانند گرافیک بسیار زیبایی را تجربه نمایند و در رقابت ها یک گیم پلی اساسی با حالت اعتیادآور را داشته باشند. بازی دارای بخش های متنوعی می باشد که می تواند رقابت را جذاب تر کرده و حالت های تک نفره و چند نفره را برای شما فعال داشته باشد. این رقابت ها به قدری زیبا می باشند که لذت بازی های تکن و کومبات را در نسخه دسکتاپ به شما می دهد و شما می توانید در گوشی اندروید خود یک بازی رقابتی بسیار عالی را تجربه نمایید. هر فصل از این بازی دارای یک رئیس می باشد که برای پیشروی در فصل های بعدی باید آن را شکست دهید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا میشود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Shadow fight 2 از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Shadow-Fight-2

 Shadow-Fight-2-Screenshot-1  Shadow-Fight-2-Screenshot-2  Shadow-Fight-2-Screenshot-3  Shadow-Fight-2-Screenshot-4

info

The sequel to the famous Facebook smash hit with 40 million users

Shadow Fight 2 is a nail-biting mix of RPG and classical Fighting. This game lets you equip your character with countless lethal weapons and rare armor sets, and features dozens of lifelike-animated Martial Arts techniques! Crush your enemies, humiliate demon bosses, and be the one to close the Gate of Shadows. Do you have what it takes to kick, punch, jump, and slash your way to victory? There’s only one way to find out.

Changelog :

* Seductive witch Morgana and her horde of spiders have taken hold upon the Underworld! Defeat Morgana and get valuable gear.
* New unique items: snatch your award while you can!
* Halloween chest with incredible items! Find some charges of darkness or a key to Morgana’s chamber!
* Bug fixes

راهنمای نصب

–  این بازی بدون نیاز به دیتا براحتی و سالم قابل اجرا می باشد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی

دانلود فایل نصبی – مود

دانلود فایل دیتا