دانلود مجموعه والپیپرهای زیبا Walloid HD 2.4.5 – اندروید

اولین رای باشید!

Walloid برنامه ساده اما پرطرفداری با داشتن والپیپرهای متنوع و زیبا می باشد که با دانلود Walloid می توانند به صفحه نمایش و یا قفل صفحه گوشی خود صفحه زیبایی را اعطا کرده و موجب زیبایی منحصربفرد آن می باشد. شما می توانید تا از تنظیمات برنامه نیز بهره ببرید و به صورت دوره ای این والپیپرها را تغییر داده و یا به صورت آنلاین دریافت نمایید. این برنامه می تواند تصاویر پس زمینه ای با کیفیت بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد و امکان جستجوی آن را نیز برای شما امکان پذیر نماید. شما می توانید تصاویر سفارشی را نیز دریافت کرده و بر حسب علاقه دیگر کاربران والپیپرهای محبوب را مشاهده کرده و دریافت نمایید. این برنامه می تواند تصاویر رایگان را در اختیار شما قرار دهد که هیچ نیازی به پرداخت نبلغی نخواهد بود. این برنامه می تواند طراحی کاربری بسیار زیبا را به گوشی شما اعطا کرده و طوری آن را تنظیم نماید که در بخش های مختلف گوشی خود یک تصویر خاصی را مشاهده نمایید. رابط کاربری برنامه زیبایی خاصی داشته است و کاربران می توانند این زیبایی را به منوهای گوشی خود نیز اضافه نمایند.

با دانلود Walloid کاربران می توانند بروزرسانی های روزانه را به خوبی دریافت کرده و تصاویر جدیدتری را از سال های فعلی دریافت نمایند. این تصاویر می توانند جایگزین شده و حالتی را بوجود آورند که افراد بتوانند با تنظیمات مختلف این تصاویر را به خوبی در جای درست خودشان قرار دهند. برنامه به صورت ساده روی بک گراند گوشی اجرا شده و می تواند ویژگی های جدیدی را به بخش والپیپر گوشی اضافه نماید. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Walloid از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Walloid

info

– HD Wallpapers and QHD Wallpapers from different Stock ROMs (OEMs), Custom ROMs, and Material Design wallpapers.

– Daily updates of free and awesome wallpapers for all devices running Android Marshmallow, Android Lollipop, Android KitKat, Android JellyBean and Android Ice Cream Sandwich with a clean and stunning Material Design User Interface.

Changelog :

Please reinstall the application if you are experiencing frequent App Crashes or contact us at hashcodeinc@gmail.com for quick support.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی