دانلود نرم افزار ویرایش اسناد WPS Office 15.3.2 + Lite 12.5.5 – اندروید

4/5 - (1 امتیاز)

WPS Office یک برنامه عالی و کاربردی به منظور ویرایش و مشاهده فایل های اسنادی می باشد که شما با دانلود WPS Office می توانید از ابزارهای قدرتمند برنامه استفاده نمایید. شما توسط این برنامه می توانید یک آفیس بسیار قدرتمند روی گوشی خود داشته باشید و از این پس تمامی فایل های اسنادی خود نظیر ورد و اکسل را روی گوشی خود باز کرده و ویرایش نمایید. شما می توانید براحتی از این برنامه کم حجم استفاده کرده و ویرایش و مشاهده فایل های اسنادی خود نظیر صفحات گسترده و PDF و اکسل خود را توسط برنامه انجام دهید. نرم افزار دارای قابلیت های بسیاری در زمینه های مختلف می باشد که همین عامل باعث شده است تا بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر از برنامه بهره مند شوند. شما نیز می توانید به این جمع اضافه شده و در گوشی همراه خودتان مجموعه ای از ابزارهای بسیار قدرتمند را برای مدیریت اسناد خود در اختیار داشته باشید. رابط کاربری برنامه بسیار عالی طراحی شده است تا کاربر در حین استفاده از برنامه بتواند با برنامه راحتی داشته باشد و هر ابزاری که می خواهد را به مانند نسخه های دسکتاپ بتواند در اختیار داشته باشد. شما توسط این برنامه به تجربه جدیدی از ویرایش و ایجاد فایل های اسنادی می رسید که می تواند در حین حال بسیار هیجان انگیز و زیبا باشد.

با دانلود WPS Office کاربران می توانند اجازه استفاده سریع و به اصطلاح quick را از برنامه داشته باشند تا ویرایش ها بسیار سریع تر انجام شده و کاربر بتواند به عنوان یک میانبر خوب از برنامه استفاده نماید. استفاده از دفترکار و همچنین مشاهده و ویرایش فایل های PDF از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود WPS Office از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

WPS-Office-Cover

WPS-Office-Screenshot

info

WPS Office+PDF focuses on easy-to-use, swift, lightweight and all-in-one mobile office experience, which lets you create, edit and view office documents ( Word, Powerpoint, Excel and PDF) on Android phones and tablets, and helps you easy to deal with your office work and homework anytime and anywhere. WPS Office+PDF has own over 600 Millions users across the world till now.

Changelog :

WPS Office version 9.9.7 is now available and includes some bug fixes and performance enhancements.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com