دانلود نرم افزار کنترل گوشی از راه دور ZaZaRemote 3.5.3 – اندروید

اولین رای باشید!

ZaZaRemote یک برنامه عالی به منظور کنترل گوشی از راه دور می باشد که با استفاده از مادون قرمز امکان کنترل گوشی را امکان پذیر خواهد کرد و شما نیز می توانید با دانلود ZaZaRemote از این امکان استفاده نمایید. کنترل از راه دور همواره یکی از امکانات بی نظیری می باشد که گوشی های تلفن همراه ارائه می کنند و هر وسیله ای که در نزدیکی این گوشی قرار دارد می تواند از این امکان برخوردار شود. این برنامه برای همین منظور ارائه شده است و شما مجموعه ای از ابزارها را برای این مدیریت خواهید داشت.

با دانلود ZaZaRemote کاربران می توانند براحتی از گوشی خود کنترل خیلی از چیزها را برعهده گرفته و تمامی ریموت ها را به صورت یکجا در کنار خود داشته باشند. این امکان برای شخص فرستنده مادون قرمز خواهد بود که گوشی را از طریق مادون قرمز خارجی گوشی دریافت کننده کنترل کرده و امکان دسترسی به آن را نیز داشته باشد. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود ZaZaRemote از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Zazarempte-Cover

Zazaremote-Screenshot

info

With the help of ZaZaRemote, you can use your mobile phone to control all kinds of infrared appliances. The software database can support electrical appliances of over 6,000 brands and more than 8,000 remote controls, which can be used where internet is not available.

Changelog :

1、Improve download speed of remote data;

2、Add custom options when you use DIY function and select brand;

3、Add desktop widget of water heater and air purifier;

4、Use new page of “Add remote”;

5、Solve other crash bug。

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی