دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

بازی Sweet Transit یک تجربه شهر سازی منحصر به فرد است که در آن می‌توانید پادشاهی برای راه آهن خود باشید و قطار خود را راه اندازی کنید. قطار تنها وسیله توسعه و حمل و نقل است و می‌توانید خطوط تولید پیچیده‌ای را ایجاد کرده و روستاهای محقر را به کلان شهرهای پر رونق تبدیل کنید. در حالی که در دوران نخست مانند معرفی نیروی بخار و اختراع موتور احتراقی حضور دارید، می‌توانید پیشگام صنعت شده و تلاش کنید که شهروندان شما از طریق دنیاهای به هم پیوسته حرکت کنند. سیستم شهرسازی بسیار قدرتمندی را می‌بینیم و می‌توانید از یک انبار واحد، با گسترش شبکه ریلی خود حرکت کرده و تکامل جامعه خود را مدیریت کنید.

Sweet Transit v1.0.38 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Sweet-Transit

دانلود بازی StarCraft Remastered برای کامپیوتر

بازی StarCraft: Remastered بازگشتی دوباره به سمت یک جهان کلاسیک را به تصور می‌کشد. سبک استراتژی واقعی و علمی-تخیلی بلیزارد، بار دیگر با یک نسخه ریمستر شده بازگشته است و می‌توانید از ابتدا تا انتها آن را تجربه کنید. نبرد بین کهکشانی بین پروتوس‌ها، تران‌ها و زرگ‌ها را می‌بینیم که همراه با گرافیک و سیستم صوتی بهبود یافته برای‌تان فراهم شده است. همان گیم‌پلی کلاسیک که استارکرفت را به یک پدیده جهانی تبدیل کرده بود را می‌توانید در این نسخه هم داشته باشید. با بازی StarCraft: Cartooned هم می‌توانید گیم‌پلی کلاسیک استارکرفت را با گرافیک کارتونی کاملا جدید و سبک متفاوت تجربه کنید.

StarCraft Remastered v1.23.10.12409 PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-StarCraft-Remastered

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای کامپیوتر

بازی Smalland Survive the Wilds امکان کاوش در یک سرزمین به ظاهر کوچک را برای‌تان فراهم می‌کند. می‌توانید از گودال‌های به اندازه دریاچه، درختان به اندازه آسمان خراش عبور کرده و شکاف‌های غارنشین جاده‌ها را پشت سر گذارید. دنیایی باز و عظیم خواهیم دید که می‌توانید از منظری جدید به سراغش بروید. جنگل‌های انبوه، باتلاق‌های خطرناک و خرابه‌های عجیب به جا مانده از زمان قبل را کاوش کرده و جلو بروید. افسانه و دانش ان پی سی‌های مخفی پراکنده را در سراسر جهان کشف کرده و یاد بگیرید که در این بیابان وسیع زنده بمانید.

Smalland: Survive the Wilds v1.00 PC-TENOKE | ElAmigos

آپدیت بازی Update v1.1.0.0-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Smalland-Survive-the-Wilds

دانلود بازی Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition برای کامپیوتر

داستان بازی Alone in the Dark شما را در نقش Edward Carnby و Emily Hartwood به عمارت Derceto در حومه‌ی New Orleans می‌برد، مکانی که حالا برخلاف بازی اورجینال، به عنوان یک محل اختصاصی برای افرادی تبدیل شده که از لحاظ روانی دچار مشکلاتی هستند. شاید با خودتان بگویید: «خب این همون تیمارستانه دیگه چرا اینقدر داستان میگی؟» اما به من اعتماد کنید، Derceto فاصله‌ی زیادی از یک تیمارستان روانی دارد. ادوارد، کارآگاهی است که توسط Emily استخدام شده است تا او را در سفرش به Derceto همراهی کند. امیلی پس از دریافت یک نامه‌ی مرموز از سمت عموی خود Jeremy، فکر می‌کند که احتمالا او درگیر مشکلی شده و می‌خواهد به سرعت او را از Derceto خارج کند، اما کمی بعد از ورود به این عمارت متوجه می‌شوند او به شکلی عجیب ناپدید شده است!

زمانی که این دو به عمارت می‌رسند، بازی به شما اجازه می‌دهد یکی را برای تجربۀ بازی انتخاب کنید و با انتخاب هر یک از آن‌ها شما با روایتی کاملا متمایز روبه‌رو خواهید شد. یکی از مباحث روایی که از بازی اورجینال به این اثر به ارث رسیده، همین روایت داستانی متمایز بین کاراکترهاست و نویسندگان توانسته‌اند به خوبی از پس این مسئله بر بیایند.

Alone in the Dark 2024 PC-FLT | ElAmigos | FitGirl Repack

آپدیت بازی UPDATE to v1.04-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Alone-in-the-Dark

دانلود بازی Goblin Stone برای کامپیوتر

بازی Goblin Stone یک تجربه ناب در سبک نقش‌آفرینی نوبتی است که در دنیایی فانتزی و تاریک اتفاق می‌افتد. در این بازی شما باید گروهی از چهار شخصیت را کنترل کنید و با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های آن‌ها، دشمنان خود را شکست دهید. بازی از گرافیک دوبعدی و هنری استفاده می‌کند که به زیبایی دنیای فانتزی بازی را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌ها و محیط‌های بازی با جزئیات فراوان طراحی شده‌اند و انیمیشن‌های بازی نیز بسیار روان و چشم‌نواز هستند. گیم‌پلی این اثر بر اساس نوبت است و شما باید در هر نوبت، حرکات شخصیت‌های خود را برنامه‌ریزی کنید. هر شخصیت از مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی برخوردار است که می‌توانید از آن‌ها برای شکست دشمنان خود استفاده کنید.

Goblin Stone PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.2.0-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Goblin-Stone

دانلود بازی Apocalypse Party برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی Apocalypse Party نبردی عمیق و سنگین را در آخرالزمان به نمایش می‌گذارد. وظیفه شما این است که داستانی باورنکردنی را دنبال کرده و به نجات افرادی روید که دوست‌شان دارید. چالش‌های ناشناخته شما را پیدا خواهند کرد و می‌توانید یک سری چالش‌های ناشناخته را روی دشمنان خود پیاده‌سازی کنید. می‌توانید ترکیب محبوبی از سبک‌های روگ لایک و نبردهای بالا به پایین را در بازی داشته و در بخش آنلاین هم همین تجربه را داشته باشید. بیش از ۴۵۰ توانایی برای کاراکترها آنلاک شده است و می‌توانید هر کدام را در نبردها مورد استفاده قرار دهید.

Apocalypse Party v20240419 PC-TENOKE

دانلود-بازی-Apocalypse-Party

دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر

بازی The Past Within به‌عنوان اولین ماجراجویی کو آپ شناخته می‌شود که با گیم پلی اشاره و کلیک دنبال می‌شود و دنیای مرموزی روی دریاچه Rusty رخ می‌دهد. یک تجربه همکاری محور در بازی جریان دارد و باید یک مورد را در گذشته و دیگری را در آینده بازی کنید. با همدیگر همکاری کرده و معماها را حل کنید و به رز کمک کنید تا نقشه پدرش را اجرا کند. دو جهان و دو دیدگاه در بازی وجود دارد و هر دو بازیکن می‌توانند محیط خود را در دو بعد مختلف تجربه کنند. بازی قابلیت کراس پلتفرم هم دارد و تا زمانی که امکان ارتباط با دوستان خود را در پلتفرم‌های دیگر را داشته باشید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

The Past Within v7.8 PC-I_KnoW (GOG)

دانلود-بازی-The-Past-Within

دانلود بازی Warcraft III Reforged برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

بازی Warcraft III: Reforged یک تجربه بازسازی شده خیره کننده از بازی استراتژیک بیادماندنی و ریل تایم است که همه ما خاطرات خوبی از آن داریم. پایه و اساس این بازی حماسی‌ترین داستان‌های Aceroth را بنا می‌دهد و به معنای واقعی کلمه می‌توانید یک بازنگری کامل بصری و مجموعه‌ای ویژگی‌های اجتماعی را در دوران معاصر داشته باشید. این بازی استراتژی در دنیای الف‌های شب جریان داشته و مردگان، اورک‌ها و انسان‌ها هم بخشی مهم از جهان بازی هستند. شما می‌توانید اتحادهای بزرگی را رقم زده و ارتش‌های مختلف را درگیر کنید. می‌توانید یک داستان حماسی را تجربه کرده و به سراغ تاسیس Orgrimmar بروید.

Warcraft III Reforged v1.36.1.21015 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Warcraft-III-Reforged

دانلود بازی Welcome to ParadiZe برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

داستان بازی Welcome to ParadiZe در دنیایی آخرالزمانی پر از زامبی‌ها روایت می‌شود. شما در نقش تئو، یک پدر خانواده که به دنبال دختر گمشده‌اش لو می‌گردد، بازی می‌کنید. گیم‌پلی بازی بر پایه تیراندازی به زامبی‌ها، اکتشاف محیط، و حل معماها تمرکز دارد. شما باید از هوش و مهارت خود برای زنده ماندن در این دنیای خطرناک استفاده کنید، اسلحه و مهمات جمع‌آوری کنید، پناهگاه بسازید، و با زامبی‌ها مبارزه کنید. همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی داستان جذاب و راز آلودی دارد و گیم پلی بازی هم کمک می‌کند که حداقل برای ساعت‌ها در این اثر سرگرم شوید و لذت ببرید.

Welcome to ParadiZe + 4K Textures Pack PC-ElAmigos

آپدیت بازی Update v15.04.2024-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Welcome-to-ParadiZe

دانلود بازی Terra Invicta برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Terra Invicta شما را در نقش یک کاوشگر فرا زمینی قرار می‌دهد که در حال نزدیک شدن به زمین است. شما برای بشریت نبرد دارید و نیروهای بیگانه‌ای را می‌بینید که شروع به استخراج در سیاره کوچک می‌کنند. آن‌ها به دنبال حمله هستند و برای تهاجم آماده می‌شوند. کشورهای زمین برای مقابله با بیگانگان ناتوان هستند و از گروه‌های فراملی کمک گرفته‌اند. آن‌ها در واقع متشکل از رهبران سیاسی، نظامی و علمی هستند و سعی می‌کنند که هماهنگی لازم را ایجاد کنند. با نامشخص بودن انگیزه‌های بیگانگان، گروه‌هایی هم ایجاد می‌شوند که با سه عنصر امید، ترس و طمع، سعی می‌کنند تا تغییراتی را ایجاد کنند.

Terra Invicta v0.4.18 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Terra-Invicta