دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

بازی Horizon Forbidden West ادامه‌ای برای بازی محبوب Horizon Zero Dawn محسوب می‌شود که در دنیایی پس از پایان دنیای پسا‌نوپایی حرکت می‌کند. این بازی، داستان Aloy را ادامه خواهد داد که یک شکارچی جوان در جهانی پس از انسان‌ها است. او به دنبال رازهای گمشده و تاریخ‌نگاری فراموش‌شده می‌گردد. در این قسمت، ایلوی به سفری در سراسر دنیای Forbidden West می‌رود، جایی که ماجراهای جدید، مخلوطی از جنگ، تاریخ، و فناوری هوش مصنوعی را برای او به ارمغان می‌آورد. یکی از جذابیت‌های این بازی، دنیای جهان‌باز و رویایی است که با تکنولوژی پیشرفته و همچنین تغییرات زیست محیطی پر شده است.

Horizon Forbidden West Complete Edition PC-FLT | ElAmigos | DODI Repack | FitGirl Repack

آپدیت بازی UPDATE to v1.3.55-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Horizon-Forbidden-West

دانلود بازی Expeditions A MudRunner Game برای کامپیوتر

Expeditions: A MudRunner Game یک بازی شبیه‌ساز رانندگی در محیط‌های باز است که توسط Saber Interactive، سازندگان بازی‌های تحسین‌شده‌ی MudRunner و SnowRunner ساخته شده است. این بازی ترکیبی از اکتشاف علمی، رانندگی در مسیرهای سخت و مدیریت منابع را به شما ارائه می‌دهد. در این اثر شما رهبری گروهی از محققان را بر عهده می‌گیرید که عازم سرزمین‌های ناشناخته می‌شوند. هدف شما هدایت آن‌ها در انجام ماموریت‌های علمی مختلف، کاوش در محیط‌های خشن و کشف رازهای پنهان در این سرزمین‌ها است. بازی دارای نقشه‌های وسیع و متنوعی از جمله بیابان‌های خشک، جنگل‌های انبوه و کوه‌های مرتفع است که می‌توانید به کاوش در آن‌ها بپردازید.

Expeditions: A MudRunner Game PC-ElAmigos

آپدیت بازی Update v23.04.2024-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Expeditions-A-MudRunner-Game

دانلود بازی Outcast A New Beginning برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دوباره به سرزمین بیگانگان Adelpha برگردید و از Talanهای محلی علیه مشکلاتشان حمایت کنید. مبارزات سریع علیه ربات‌های متخاصم را در دنیایی جهان آزاد با دوربین سوم شخص تجربه کنید. بازی Outcast A New Beginning دنباله ای برای عنوان کلاسیک Outcast است که در سال ۱۹۹۹ منتشر شده بود. با گذشت بیش از ۲۰سال از انتشار نسخه اولیه این اثر موفق، نسخه دوم این بازی نیز توانسته نظر منتقدین را به خود جلب کرده و نمرات خوبی را کسب کنید. داستان بازی هنوز هم غیرخطی است و شما دوباره با Cutter Slade در دنیای آدلفا همراه خواهید شد تا سیاره را نجات بدهید. از جت پک خود برای پریدن، حرکات سریع هوایی و گشت و گذار برق آسا در محیط جهان آزاد بازی می‌توانید استفاده کنید. ده‌ها ماژول مختلف در بازی تعبیه شده است که با ترکیب آن‌ها می‌توانید اسلحه دلخواه خود برای نابودی ربات‌های مهاجم را تولید کنید و اثربخشی ضربات خود را بالاتر ببرید.

Outcast A New Beginning PC-FLT | ElAmigos | FitGirl Repack

آپدیت بازی UPDATE to v1.0.4.0-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Outcast-A-New-Beginning

دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

بازی Sweet Transit یک تجربه شهر سازی منحصر به فرد است که در آن می‌توانید پادشاهی برای راه آهن خود باشید و قطار خود را راه اندازی کنید. قطار تنها وسیله توسعه و حمل و نقل است و می‌توانید خطوط تولید پیچیده‌ای را ایجاد کرده و روستاهای محقر را به کلان شهرهای پر رونق تبدیل کنید. در حالی که در دوران نخست مانند معرفی نیروی بخار و اختراع موتور احتراقی حضور دارید، می‌توانید پیشگام صنعت شده و تلاش کنید که شهروندان شما از طریق دنیاهای به هم پیوسته حرکت کنند. سیستم شهرسازی بسیار قدرتمندی را می‌بینیم و می‌توانید از یک انبار واحد، با گسترش شبکه ریلی خود حرکت کرده و تکامل جامعه خود را مدیریت کنید.

Sweet Transit v1.0.38 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Sweet-Transit

دانلود بازی StarCraft Remastered برای کامپیوتر

بازی StarCraft: Remastered بازگشتی دوباره به سمت یک جهان کلاسیک را به تصور می‌کشد. سبک استراتژی واقعی و علمی-تخیلی بلیزارد، بار دیگر با یک نسخه ریمستر شده بازگشته است و می‌توانید از ابتدا تا انتها آن را تجربه کنید. نبرد بین کهکشانی بین پروتوس‌ها، تران‌ها و زرگ‌ها را می‌بینیم که همراه با گرافیک و سیستم صوتی بهبود یافته برای‌تان فراهم شده است. همان گیم‌پلی کلاسیک که استارکرفت را به یک پدیده جهانی تبدیل کرده بود را می‌توانید در این نسخه هم داشته باشید. با بازی StarCraft: Cartooned هم می‌توانید گیم‌پلی کلاسیک استارکرفت را با گرافیک کارتونی کاملا جدید و سبک متفاوت تجربه کنید.

StarCraft Remastered v1.23.10.12409 PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-StarCraft-Remastered

دانلود بازی Smalland Survive the Wilds برای کامپیوتر

بازی Smalland Survive the Wilds امکان کاوش در یک سرزمین به ظاهر کوچک را برای‌تان فراهم می‌کند. می‌توانید از گودال‌های به اندازه دریاچه، درختان به اندازه آسمان خراش عبور کرده و شکاف‌های غارنشین جاده‌ها را پشت سر گذارید. دنیایی باز و عظیم خواهیم دید که می‌توانید از منظری جدید به سراغش بروید. جنگل‌های انبوه، باتلاق‌های خطرناک و خرابه‌های عجیب به جا مانده از زمان قبل را کاوش کرده و جلو بروید. افسانه و دانش ان پی سی‌های مخفی پراکنده را در سراسر جهان کشف کرده و یاد بگیرید که در این بیابان وسیع زنده بمانید.

Smalland: Survive the Wilds v1.00 PC-TENOKE | ElAmigos

آپدیت بازی Update v1.1.0.0-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Smalland-Survive-the-Wilds

دانلود بازی Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition برای کامپیوتر

داستان بازی Alone in the Dark شما را در نقش Edward Carnby و Emily Hartwood به عمارت Derceto در حومه‌ی New Orleans می‌برد، مکانی که حالا برخلاف بازی اورجینال، به عنوان یک محل اختصاصی برای افرادی تبدیل شده که از لحاظ روانی دچار مشکلاتی هستند. شاید با خودتان بگویید: «خب این همون تیمارستانه دیگه چرا اینقدر داستان میگی؟» اما به من اعتماد کنید، Derceto فاصله‌ی زیادی از یک تیمارستان روانی دارد. ادوارد، کارآگاهی است که توسط Emily استخدام شده است تا او را در سفرش به Derceto همراهی کند. امیلی پس از دریافت یک نامه‌ی مرموز از سمت عموی خود Jeremy، فکر می‌کند که احتمالا او درگیر مشکلی شده و می‌خواهد به سرعت او را از Derceto خارج کند، اما کمی بعد از ورود به این عمارت متوجه می‌شوند او به شکلی عجیب ناپدید شده است!

زمانی که این دو به عمارت می‌رسند، بازی به شما اجازه می‌دهد یکی را برای تجربۀ بازی انتخاب کنید و با انتخاب هر یک از آن‌ها شما با روایتی کاملا متمایز روبه‌رو خواهید شد. یکی از مباحث روایی که از بازی اورجینال به این اثر به ارث رسیده، همین روایت داستانی متمایز بین کاراکترهاست و نویسندگان توانسته‌اند به خوبی از پس این مسئله بر بیایند.

Alone in the Dark 2024 PC-FLT | ElAmigos | FitGirl Repack

آپدیت بازی UPDATE to v1.04-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Alone-in-the-Dark

دانلود بازی Goblin Stone برای کامپیوتر

بازی Goblin Stone یک تجربه ناب در سبک نقش‌آفرینی نوبتی است که در دنیایی فانتزی و تاریک اتفاق می‌افتد. در این بازی شما باید گروهی از چهار شخصیت را کنترل کنید و با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های آن‌ها، دشمنان خود را شکست دهید. بازی از گرافیک دوبعدی و هنری استفاده می‌کند که به زیبایی دنیای فانتزی بازی را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌ها و محیط‌های بازی با جزئیات فراوان طراحی شده‌اند و انیمیشن‌های بازی نیز بسیار روان و چشم‌نواز هستند. گیم‌پلی این اثر بر اساس نوبت است و شما باید در هر نوبت، حرکات شخصیت‌های خود را برنامه‌ریزی کنید. هر شخصیت از مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی برخوردار است که می‌توانید از آن‌ها برای شکست دشمنان خود استفاده کنید.

Goblin Stone PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.2.0-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Goblin-Stone

دانلود بازی Apocalypse Party برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی Apocalypse Party نبردی عمیق و سنگین را در آخرالزمان به نمایش می‌گذارد. وظیفه شما این است که داستانی باورنکردنی را دنبال کرده و به نجات افرادی روید که دوست‌شان دارید. چالش‌های ناشناخته شما را پیدا خواهند کرد و می‌توانید یک سری چالش‌های ناشناخته را روی دشمنان خود پیاده‌سازی کنید. می‌توانید ترکیب محبوبی از سبک‌های روگ لایک و نبردهای بالا به پایین را در بازی داشته و در بخش آنلاین هم همین تجربه را داشته باشید. بیش از ۴۵۰ توانایی برای کاراکترها آنلاک شده است و می‌توانید هر کدام را در نبردها مورد استفاده قرار دهید.

Apocalypse Party v20240419 PC-TENOKE

دانلود-بازی-Apocalypse-Party

دانلود بازی The Past Within برای کامپیوتر

بازی The Past Within به‌عنوان اولین ماجراجویی کو آپ شناخته می‌شود که با گیم پلی اشاره و کلیک دنبال می‌شود و دنیای مرموزی روی دریاچه Rusty رخ می‌دهد. یک تجربه همکاری محور در بازی جریان دارد و باید یک مورد را در گذشته و دیگری را در آینده بازی کنید. با همدیگر همکاری کرده و معماها را حل کنید و به رز کمک کنید تا نقشه پدرش را اجرا کند. دو جهان و دو دیدگاه در بازی وجود دارد و هر دو بازیکن می‌توانند محیط خود را در دو بعد مختلف تجربه کنند. بازی قابلیت کراس پلتفرم هم دارد و تا زمانی که امکان ارتباط با دوستان خود را در پلتفرم‌های دیگر را داشته باشید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

The Past Within v7.8 PC-I_KnoW (GOG)

دانلود-بازی-The-Past-Within