دانلود بازی Children of the Sun برای کامپیوتر – نسخه RUNE

بازی Children of the Sun یک بازی تیراندازی-معمایی تاکتیکی است که روی انتقام گرفتن تمرکز دارد. بازی حول محور انتقام گرفتن از فرقه‌ای است که زندگی شما را نابود کرده است. شما مسیر یک گلوله منفرد را در یک سفر جاده‌ای مرگبار به سمت تاریکی کنترل می کنید و انتقام خود را بر دشمنان اعمال می کنید. بازی گرافیک چندان بالایی ندارد؛ با در سبکی که سازندگان روی آن کار کرده‌اند، این بهترین نسخه‌ای است که می‌توانید آن را تماشا کنید. المان‌های بصری جالبی هم در قالب رنگ‌های زیبا در همین سیستم گرافیکی دیده می‌شود.

Children of the Sun PC-RUNE

دانلود-بازی-Children-of-the-Sun

دانلود بازی Pathless Woods برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Pathless Woods اثری با دنیای جهان‌بار است که با الهام از فرهنگ چین باستان ساخته شده است. در این اثر شما به یک سفر آرامش‌بخش و ماجراجویانه در دنیایی باز دعوت می‌شوید. می‌توانید منابع جمع‌آوری کنید، محصولات کشاورزی بکارید، خانه رویایی خود را بسازید و از آن در برابر مهاجمان دفاع کنید. همچنین امکان بازی به صورت گروهی با دوستانتان برای کشف رازهای این دنیا و لذت بردن از ماجراجویی مشترک وجود دارد. جمع‌آوری منابع، شکار، ساخت و ساز و برآورده کردن نیازهای اولیه برای زنده ماندن از جمله ویژگی‌های اصلی این اثر محسوب می‌شود.

Pathless Woods (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Pathless-Woods

دانلود بازی Kitchen Crisis برای کامپیوتر

بازی Kitchen Crisis تجربه جذابی در سبک دفاع با آشپزی است که به تازگی در اختیار دارندگان رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. در این بازی شما توسط بیگانگان فضایی ربوده شده‌اید و برای زنده ماندن باید با آشپزی کردن آنها را راضی نگه دارید. بیگانگان غذاهای مختلفی درخواست می‌کنند و شما باید با مدیریت درست آشپزخانه و انتخاب دستورالعمل‌های مناسب، غذا را به موقع برایشان آماده کنید. مدیریت آشپزخانه شامل چیدن درست وسایل آشپزخانه، ارتقاء مواد اولیه و ابزار و همچنین انتخاب دستورالع غذاهای مناسب است. هرچه غذاهای چالش‌برانگیزتری درست کنید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید اما در مقابل، ریسک اینکه نتوانید به موقع غذا را آماده کنید نیز بالا می‌رود.

Kitchen Crisis PC-P2P

دانلود-بازی-Kitchen-Crisis

دانلود بازی From Glory To Goo برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

From Glory To Goo یک بازی استراتژی نوبتی با گرافیک پیکسلی است که در آن شما باید با استفاده از موجودات مختلف، دشمنان خود را شکست دهید. گیم‌پلی استراتژی نوبتی را در بازی شاهد هستیم و این‌بار متفاوت از آثار دیگر طراحی شده است. شما باید با دقت و برنامه ریزی، حرکات خود را در بازی انجام دهید تا بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. موجودات مختلف هم هر کدام تایپ انمی خاصی بوده و دمیج‌های متفاوتی با سلاح‌های خود وارد خواهند کرد. شما می توانید از بین موجودات مختلف با توانایی های منحصر به فرد، موجودات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ارتش خود را تشکیل دهید.

From Glory To Goo (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-From-Glory-To-Goo

دانلود بازی MX Bikes برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی MX Bikes یک اثر جذاب در سبک شبیه‌ساز موتورسواری کراس است که به دلیل گیم‌پلی واقع‌گرایانه و فیزیک دقیق موتورها، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به موتورسواری قرار گرفته است. گیم‌پلی واقع‌گرایانه سبب هر چه واقعی‌تر دیده شدن رقابت‌های موتورسواری شده است. فیزیک موتورها و حرکات موتورسوار در این بازی به طور دقیق شبیه‌سازی شده است، به طوری که حس واقعی موتورسواری خاکی را به شما می‌دهد. تنوع بالای موتورها و تجهیزات هم در کلاس‌های مختلف دیده می‌شود. شما می‌توانید از بین انواع مختلف موتورها و تجهیزات، موتور مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را ارتقا دهید.

MX Bikes (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-MX-Bikes

دانلود بازی Sons of Valhalla برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

بازی Sons of Valhalla یک اثر ترکیبی از استراتژی ساخت‌وساز و مبارزه با دید اسکرول جانبی است که در دوران وایکینگ‌ها جریان دارد. شما در نقش توقال اُلافسون (Thorald Olavson)، پسر یک فرمانده وایکینگ، به دنبال انتقام از کسی هستید که خانه‌تان را سوزانده، عشق‌تان را ربوده و به انگلستان گریخته است. بازی ترکیبی از مدیریت منابع، ساخت و ساز قلعه، جمع‌آوری نیرو و نبرد تن به تن را ارائه می‌دهد. با الهام از اساطیر و فرهنگ نورس، شما برای بازگرداندن عشق‌تان و گرفتن انتقام، سفری به انگلستان خواهید داشت.

Sons of Valhalla PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Sons-of-Valhalla

دانلود بازی Monsters Domain برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

بازی Monsters Domain یک تجربه ناب در سبک اکشن نقش آفرینی و استراتژیک است که در آن شما در نقش یک ارباب هیولا، باید قلمرو خود را از شر قهرمانان مزاحم نجات دهید. برخلاف اکثر بازی‌های اکشن، در این بازی شما باید از هیولاها در برابر قهرمانان دفاع کنید. در این بازی شما می‌توانید از بین انواع مختلف هیولاها، هیولاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. بازی دارای مراحل مختلفی است که در هر کدام از آن‌ها باید با قهرمانان قدرتمندی مبارزه کنید. گرافیک بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز است و طراحی هنری آن نیز بسیار خلاقانه است.

Monsters Domain PC-TENOKE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Monsters-Domain

دانلود بازی BMX Streets برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی BMX Streets به‌عنوان یک بازی ورزشی جذاب عرضه شده است و در آن شما در نقش یک دوچرخه‌سوار BMX حرفه‌ای، به انجام حرکات نمایشی و چالش‌برانگیز می‌پردازید. ویژگی‌های کلیدی بازی سبب شده است تا با یکی از عناوین عالی در سبک موتورسواری رو به رو باشیم. اولین مورد، گیم‌پلی واقع‌گرایانه آن است. فیزیک بازی بسیار واقع‌گرایانه است و شما می‌توانید حرکات نمایشی واقعی BMX را در این بازی انجام دهید. تنوع بالای حرکات را هم در آن می‌بینیم. در این بازی شما می‌توانید از بین صدها حرکت نمایشی مختلف، حرکات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به صورت ترکیبی اجرا کنید.

BMX Streets PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.0.0.109.0-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-BMX-Streets

دانلود بازی BIOMORPH برای کامپیوتر

بازی BIOMORPH یک تجربه متفاوت در سبک اکشن و roguelike سوم شخص است که در دنیایی عجیب و غریب و پر از موجودات جهش یافته رخ می‌دهد. شما در نقش یک سرباز هستید که باید با استفاده از سلاح‌های مختلف و مهارت‌های منحصر به فرد خود، با این موجودات مبارزه کنید و راه خود را به سمت خروجی پیدا کنید. گیم‌پلی بازی اکشن و هیجان‌انگیز دنبال می‌شود. در این بازی شما باید دائماً در حال حرکت باشید و با دشمنان خود مبارزه کنید. گیم‌پلی بازی بسیار سریع و هیجان‌انگیز است و شما باید از تمام مهارت‌های خود برای زنده ماندن استفاده کنید.

BIOMORPH PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.1.26426-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-BIOMORPH

دانلود بازی Dice Kingdoms برای کامپیوتر

بازی Dice Kingdoms یک تجربه جذاب در سبک استراتژیک نوبتی جذاب است که در آن تاس نقش کلیدی در جمع‌آوری منابع، ساخت و توسعه پادشاهی شما ایفا می‌کند. در این بازی شما به عنوان حاکم یک قلمرو، باید با استفاده از تاکتیک‌های مناسب، منابع را جمع‌آوری کنید، قلمرو خود را گسترش دهید و با دشمنان خود مبارزه کنید. در این بازی شما باید با دقت و هوشمندی منابع خود را مدیریت کنید، با سایر بازیکنان تجارت کنید و با دشمنان خود مبارزه کنید. هر تصمیمی که می‌گیرید، تأثیر مستقیمی بر روند بازی دارد.

Dice Kingdoms PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.0.1-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Dice-Kingdoms