دانلود بازی Stardew Valley v1.6.5 برای کامپیوتر – نسخه GOG

زمین های زراعی پدربزرگ به شما واگذار شده است که در خیابان Stardew می باشد. با وسایل زراعی دستی و چندین سکه پول بایستی شروع به کار کنید! زندگی جدیدی در انتظار شماست. آیا می توانید دست به کار شوید و از زمین های بایر، زمینی پر از محصول بسازید؟ بازی Stardew Valley در سبک ایندی، RPG، شبیه سازی و کشاورزی می باشد که توسط کمپانی ConcernedApe توسعه داده شده و Chucklefish آن را منتشر کرده است.

Stardew Valley v1.6.5 PC-GOG

دانلود-بازی-Stardew-Valley

دانلود بازی SWORD ART ONLINE Last Recollection برای کامپیوتر

در بازی SWORD ART ONLINE Last Recollection یک سری کاراکترهای جدید به سری اضافه کرده و سناریوهای فرعی آن هم ساعت‌ها داستان جذاب به همراه دارند. بازی بر اساس انیمه آرک War of Underworld ساخته شده و داستان جدیدی با چالش‌های سخت برای‌تان به همراه دارد. قهرمان محبوب سری که کیریتو نام دارد، دوستان جدیدی برای خود پیدا کرده و ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند. بازیکنان باید نقاب شوالیه تاریکی را برداشته و به نبرد با نیروهای سرزمین دارک روند. نبردهای سریع و جذابی در بازی می‌بینیم و گیم‌پلی بازی هم با المان‌های MMO همراه شده است.

SWORD ART ONLINE Last Recollection v1.21 PC-TENOKE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-SWORD-ART-ONLINE-Last-Recollection

دانلود بازی Wartales – The Tavern Opens برای کامپیوتر

بازی Wartales قرار است که صد سال بعد از سقوط امپراطوری بزرگ ادوران را به نمایش گذارد. طاعون بزرگی چنین اتفاقی را رقم زده است و در اوج آشفتگی و بلاتکلیفی جلو خواهیم رفت. فقط شجاع‌ترین کاراکترها می‌توانند پیشروی صحیحی در بازی داشته و آن را ادامه دهند. اکنون، شما رهبری گروه بزرگی را کسب کرده‌اید و باید این پیشروی را تا انتها ادامه دهید. چنین فعالیت‌های بزرگی برای شما لذت بخش خواهد بود و می‌توانید در یک دنیای بزرگ و عظیم، مرگ، عطش ثروت و زندگی روزمره متفاوتی را دنبال کنید. شما یک کاراکتر خاص نیستید، اما کارهای خاصی انجام خواهید داد. دوره جدیدی از صلح آغاز شده است و شما مسئول برقرار آن خواهید بود.

Wartales – The Tavern Opens PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Wartales

دانلود بازی Turbo Overkill برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

بازی Turbo Overkill از آثار مهمی مانند Doom و Quake الهام گرفته است و تصاویر خیره کننده سایبرپانکی را در سبک شوتر اول شخص مشاهده خواهیم کرد. شما در نقش جانی توربو نیمه فلزی و نیمه انسانی قرار دارید و باید به شکل دیوانه‌واری ماموریت‌های خود را در بازی به اتمام رسانید. در این بازی می‌توانید نیروهای خود را تقویت کرده و به سراغ دشمنان خود بروید. محیطی جهنمی را در بازی می‌بینیم که تمام جمعیت آن توسط هوش مصنوعی تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و حال با ارتشی از مینیون‌ها روبرو هستیم که تسخیر شده‌اند و باید در برابر آن‌ها قرار بگیرید. باید از اشتباهات خود درس گرفته و همین‌طور عالی جلو بروید.

Turbo Overkill v1.35 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Turbo-Overkill

دانلود بازی Kebab Chefs برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Kebab Chefs یک تجربه ناب در سبک شبیه‌سازی آشپزی است که توسط استودیو Biotech Gameworks توسعه یافته است. در این اثر شما در نقش آشپز یک رستوران کباب هستید. شما باید با پخت و پز انواع کباب‌ها، مشتریان خود را راضی نگه دارید. گیم‌پلی بازی هم ساده و سرگرم‌کننده است. شما باید با انتخاب مواد اولیه مناسب، پخت و پز کباب‌ها و سرو آنها به مشتریان، رستوران خود را اداره کنید. از ویژگی‌های بازی باید به گرافیک ساده و کارتونی، گیم‌پلی آسان و سرگرم‌کننده، تنوع بالای کباب‌ها، امکان ارتقای رستوران و همچنین وجود چالش‌های مختلف اشاره کنیم. بازی گرافیک جذاب و با کیفیتی هم دارد و سبب می‌شود که پخت و پز به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود.

Kebab Chefs! – Restaurant Simulator v0.18 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Kebab-Chefs

دانلود بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 – Fast and Furious

بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 بار دیگر بازگشته است. اگر با نسخه اول بازی خاطرات خوبی دارید، این‌بار همه چیز فوق العاده‌تر از گذشته شده است. ویژگی‌های جدید و باورنکردنی به این بازی اضافه شده و اکنون مسابقات ریسینگ بازی حس و حال واقعی‌تری دارند. زمان آن رسیده است که از بین ۱۳۰ ماشین مختلف انتخاب کرده و با چرخ‌های آتشین خود وارد مسیر مسابقه شوید. اکنون شما می‌توانید سبک منحصر به فرد خود را هم انتخاب کرده و استراتژی حرکت خود را در بازی انتخاب کنید. سیستم کاملا جدیدی برای ماشین‌ها تعریف شده است و می‌توانید با درخت مهارت اختصاصی خود هم آن را ارتقا دهید.

HOT WHEELS UNLEASHED 2 – Fast and Furious PC-ElAmigos

بسته الحاقی جدید Fast and Furious DLC اضافه شد

دانلود-بازی-HOT-WHEELS-UNLEASHED-2

دانلود بازی HumanitZ برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی HumanitZ یک تجربه بقای جهان باز ایزومتریک است که در یک دنیای پساآخرزمانی زامبی‌زده جریان دارد. در این بازی، شما و دوستانتان در نقش گروهی از بازماندگان انسان هستید که باید برای بقا در این دنیای خطرناک تلاش کنید. داستان هیومنیتیز در چند سال پس از شیوع یک ویروس زامبی‌زا در جهان جریان دارد. این ویروس به سرعت گسترش یافت و تمدن بشری را به نابودی کشاند. اکنون، انسان‌ها گونه‌ای در معرض خطر انقراض هستند و باید برای بقا در این دنیای جدید و وحشی تلاش کنند.

HumanitZ – Stronghold (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-HumanitZ

دانلود بازی Factorio v1.1.107 برای کامپیوتر – نسخه‌ GOG

Factorio به عنوان اثری شماخته می‌شود که باید در آن کارخانه‌هایی را ایجاد و نگهداری کنید. استخراج از معادن، تحقیق و بررسی در مورد تکنولوژی‌ها، زیرساخت‌های ساختمانی، خودکارسازی تولید و نبرد با دشمنان، همگی توسط شما در این بازی قابل انجام خواهد بود. شما در ابتدا باید درختان را خرد کرده و با استفاده از موادی که از معادن استخراج می‌کنید، شروع به ساخت بازوهای مکانیکی و تسمه‌های حمل و نقل دستی کنید. همه‌ی این کارها در نهایت به هدفی خاص یعنی ساخت یک نیروگاه صنعتی بدل خواهد شد.

می‌توانید مزارع عظیم صفحه‌های خورشیدی ایجاد کرده و پالایش نفت را شروع کنید. این کارخانه‌ها و دستگاه‌های موجود در آن‌ها، یقینا دچار مشکلاتی همچون ترک خوردگی خواهند شد و شما باید مدام آن‌ها را بررسی و رفع کنید. ساخت و استقرار صحیح مصالح لجستیک، روبات‌ها و غیره، برای نیازهای دیگر شما موردنیاز خواهد بود. با این حال، بهره برداری سنگین از چنین منابعی، چندان با این تعداد کارگرانی که در شهر در اختیار شما قرار می‌گیرد، امکان پذیر نخواهد بود. شما باید برای دفاع از خود و امپراطوری ماشین آلات خود، فکرهای جذاب‌تری در سر داشته باشید.

Factorio v1.1.107 PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Factorio

دانلود بازی Black Mesa Definitive Edition برای کامپیوتر

بازی Black Mesa در واقع یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ از عنوان مشهور Half Life است. این عنوان در ابتدا به عنوان یک ماد رایگان برای بازی Half Life 2 منتشر شد ولی اعضای استودیوی کرودبار کالکتیو موفق شدند مجوزهای لازم را کسب و نسخه‌ی اولیه و دسترسی زودهنگام (Early-Access) این بازی را در سال ۲۰۱۵ برروی استیم عرضه کنند. تیم سازنده بالاخره باتوجه به برنامه ریزی بلندمدت خود، این بازی را در ۶م مارس ۲۰۲۰ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر کرد.

بازی Black Mesa شامل گرافیک بهبود یافته، صداگذاری جدید و گیم‌پلی به‌روز شده می‌شود. علاوه بر این، اعضای استودیوی کروبار کالکتیو مراحل بخش Xen را به صورت کامل بازسازی کرده‌اند. این عنوان شامل دو حالت چندنفره و ۱۰ نقشه‌ی مختلف نیز می‌شود. در کنار این موضوع، قابلیت ساخت نقشه‌ها و مادهای جدید برای هواداران از طریق Steam Workshop فراهم شده است. تیم سازنده‌ی بازی بلک میسا توسط گروهی از هواداران Half-Life تشکیل شده است که بازسازی این بازی را به طور داوطلبانه و بدون انگیزه‌های مالی انجام می‌دهند.

Black Mesa Definitive Edition v15.04.2024 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Black-Mesa

دانلود بازی BeamNG.drive v0.32.0 برای کامپیوتر

بازی BeamNG drive یک تجربه رانندگی فوق‌العاده واقع گرایانه با امکانات کامل است و موتور فیزیکی نرم بدنه هم در این فرایند جذاب شبیه‌سازی شده و کمک می‌کند که ماشین در طول مسیر، رفتاری واقعی از خودش نشان دهد. با سال‌ها طراحی دقیق، تحقیق و تجربه فشرده، شبیه‌سازی به‌طور واقعی هیجان رانندگی در دنیای واقعی را بازسازی خواهد کرد. موتور فیزیکی، اصلی‌ترین و معتبرترین سیستمی است که برای شبیه‌سازی یک اثر ریسینگ می‌توان از آن استفاده کرد و ایده‌های خلاقانه‌ای هم به ذهن سازندگان خطور می‌کند. خرابی و تخریب پذیری ماشین به بهترین شکل پیاده‌سازی می‌شود و یک مدل آسیب فوق‌العاده دقیق ایجاد خواهد شد.

BeamNG.drive v0.32.0.0.16374 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-BeamNG-drive