دانلود بازی Kebab Chefs برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Kebab Chefs یک تجربه ناب در سبک شبیه‌سازی آشپزی است که توسط استودیو Biotech Gameworks توسعه یافته است. در این اثر شما در نقش آشپز یک رستوران کباب هستید. شما باید با پخت و پز انواع کباب‌ها، مشتریان خود را راضی نگه دارید. گیم‌پلی بازی هم ساده و سرگرم‌کننده است. شما باید با انتخاب مواد اولیه مناسب، پخت و پز کباب‌ها و سرو آنها به مشتریان، رستوران خود را اداره کنید. از ویژگی‌های بازی باید به گرافیک ساده و کارتونی، گیم‌پلی آسان و سرگرم‌کننده، تنوع بالای کباب‌ها، امکان ارتقای رستوران و همچنین وجود چالش‌های مختلف اشاره کنیم. بازی گرافیک جذاب و با کیفیتی هم دارد و سبب می‌شود که پخت و پز به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود.

Kebab Chefs! – Restaurant Simulator v0.18 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Kebab-Chefs

دانلود بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 – Fast and Furious

بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 بار دیگر بازگشته است. اگر با نسخه اول بازی خاطرات خوبی دارید، این‌بار همه چیز فوق العاده‌تر از گذشته شده است. ویژگی‌های جدید و باورنکردنی به این بازی اضافه شده و اکنون مسابقات ریسینگ بازی حس و حال واقعی‌تری دارند. زمان آن رسیده است که از بین ۱۳۰ ماشین مختلف انتخاب کرده و با چرخ‌های آتشین خود وارد مسیر مسابقه شوید. اکنون شما می‌توانید سبک منحصر به فرد خود را هم انتخاب کرده و استراتژی حرکت خود را در بازی انتخاب کنید. سیستم کاملا جدیدی برای ماشین‌ها تعریف شده است و می‌توانید با درخت مهارت اختصاصی خود هم آن را ارتقا دهید.

HOT WHEELS UNLEASHED 2 – Fast and Furious PC-ElAmigos

بسته الحاقی جدید Fast and Furious DLC اضافه شد

دانلود-بازی-HOT-WHEELS-UNLEASHED-2

دانلود بازی HumanitZ برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی HumanitZ یک تجربه بقای جهان باز ایزومتریک است که در یک دنیای پساآخرزمانی زامبی‌زده جریان دارد. در این بازی، شما و دوستانتان در نقش گروهی از بازماندگان انسان هستید که باید برای بقا در این دنیای خطرناک تلاش کنید. داستان هیومنیتیز در چند سال پس از شیوع یک ویروس زامبی‌زا در جهان جریان دارد. این ویروس به سرعت گسترش یافت و تمدن بشری را به نابودی کشاند. اکنون، انسان‌ها گونه‌ای در معرض خطر انقراض هستند و باید برای بقا در این دنیای جدید و وحشی تلاش کنند.

HumanitZ – Stronghold (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-HumanitZ

دانلود بازی Factorio v1.1.107 برای کامپیوتر – نسخه‌ GOG

Factorio به عنوان اثری شماخته می‌شود که باید در آن کارخانه‌هایی را ایجاد و نگهداری کنید. استخراج از معادن، تحقیق و بررسی در مورد تکنولوژی‌ها، زیرساخت‌های ساختمانی، خودکارسازی تولید و نبرد با دشمنان، همگی توسط شما در این بازی قابل انجام خواهد بود. شما در ابتدا باید درختان را خرد کرده و با استفاده از موادی که از معادن استخراج می‌کنید، شروع به ساخت بازوهای مکانیکی و تسمه‌های حمل و نقل دستی کنید. همه‌ی این کارها در نهایت به هدفی خاص یعنی ساخت یک نیروگاه صنعتی بدل خواهد شد.

می‌توانید مزارع عظیم صفحه‌های خورشیدی ایجاد کرده و پالایش نفت را شروع کنید. این کارخانه‌ها و دستگاه‌های موجود در آن‌ها، یقینا دچار مشکلاتی همچون ترک خوردگی خواهند شد و شما باید مدام آن‌ها را بررسی و رفع کنید. ساخت و استقرار صحیح مصالح لجستیک، روبات‌ها و غیره، برای نیازهای دیگر شما موردنیاز خواهد بود. با این حال، بهره برداری سنگین از چنین منابعی، چندان با این تعداد کارگرانی که در شهر در اختیار شما قرار می‌گیرد، امکان پذیر نخواهد بود. شما باید برای دفاع از خود و امپراطوری ماشین آلات خود، فکرهای جذاب‌تری در سر داشته باشید.

Factorio v1.1.107 PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Factorio

دانلود بازی Black Mesa Definitive Edition برای کامپیوتر

بازی Black Mesa در واقع یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ از عنوان مشهور Half Life است. این عنوان در ابتدا به عنوان یک ماد رایگان برای بازی Half Life 2 منتشر شد ولی اعضای استودیوی کرودبار کالکتیو موفق شدند مجوزهای لازم را کسب و نسخه‌ی اولیه و دسترسی زودهنگام (Early-Access) این بازی را در سال ۲۰۱۵ برروی استیم عرضه کنند. تیم سازنده بالاخره باتوجه به برنامه ریزی بلندمدت خود، این بازی را در ۶م مارس ۲۰۲۰ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر کرد.

بازی Black Mesa شامل گرافیک بهبود یافته، صداگذاری جدید و گیم‌پلی به‌روز شده می‌شود. علاوه بر این، اعضای استودیوی کروبار کالکتیو مراحل بخش Xen را به صورت کامل بازسازی کرده‌اند. این عنوان شامل دو حالت چندنفره و ۱۰ نقشه‌ی مختلف نیز می‌شود. در کنار این موضوع، قابلیت ساخت نقشه‌ها و مادهای جدید برای هواداران از طریق Steam Workshop فراهم شده است. تیم سازنده‌ی بازی بلک میسا توسط گروهی از هواداران Half-Life تشکیل شده است که بازسازی این بازی را به طور داوطلبانه و بدون انگیزه‌های مالی انجام می‌دهند.

Black Mesa Definitive Edition v15.04.2024 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Black-Mesa

دانلود بازی BeamNG.drive v0.32.0 برای کامپیوتر

بازی BeamNG drive یک تجربه رانندگی فوق‌العاده واقع گرایانه با امکانات کامل است و موتور فیزیکی نرم بدنه هم در این فرایند جذاب شبیه‌سازی شده و کمک می‌کند که ماشین در طول مسیر، رفتاری واقعی از خودش نشان دهد. با سال‌ها طراحی دقیق، تحقیق و تجربه فشرده، شبیه‌سازی به‌طور واقعی هیجان رانندگی در دنیای واقعی را بازسازی خواهد کرد. موتور فیزیکی، اصلی‌ترین و معتبرترین سیستمی است که برای شبیه‌سازی یک اثر ریسینگ می‌توان از آن استفاده کرد و ایده‌های خلاقانه‌ای هم به ذهن سازندگان خطور می‌کند. خرابی و تخریب پذیری ماشین به بهترین شکل پیاده‌سازی می‌شود و یک مدل آسیب فوق‌العاده دقیق ایجاد خواهد شد.

BeamNG.drive v0.32.0.0.16374 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-BeamNG-drive

دانلود بازی Thronefall برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Thronefall تجربه‌ای استراتژیک و کلاسیک بوده و تمام پیچیدگی‌های غیر ضروری را حذف کرده است. باید پایگاه خود را در روز ساخته و تا آخرین نفس خود از آن محافظت کنید. باید تعادل مناسبی را بین اقتصاد و دفاع برقرار کنید. باید از کمانداران بیشتر، دیوارهای ضخیم‌تر یا المان‌های دیگر بهره ببرید. شب سختی را در پیش دارید و هیچ چیزی بهتر از طلوع خورشید نمی‌تواند شما را نجات دهد. با این روند می‌توانید روزهای بیشتری هم زندگی کرده و یک قدم بیشتر به ماموریت اصلی خود نزدیک شوید.

Thronefall – Mini Modes (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Thronefall

دانلود بازی Tintin Reporter Cigars of the Pharaoh برای کامپیوتر

بازی Tintin Reporter Cigars of the Pharaoh شما را در نقش تن تن و سگ وفادارش قرار می‌دهد. ماجراهای خارق العاده‌ای را باید تجربه کرده و با پروفسور سارکوفاگ ملاقات داشته باشید. می‌توانید در دریای مدیترانه به گشت و گذار بپردازید. داستان‌های بازی از مصر تا هند جریان یافته و یک سری ماموریت هم در عربستان خواهید داشت. باید یک شبکه غول پیکر از قاچاق مواد مخدر را ارزیابی کرده و به سمت شرق دنیا بروید. ماجراهای بازی کاملا وفادار به کتاب اصلی مجموعه بوده و جنبه‌های غنی از جهان تن تن به بازی منتقل شده است.

Tintin Reporter – Cigars of the Pharaoh v20240404 PC-Razor1911

دانلود-بازی-Tintin-Reporter-Cigars-of-the-Pharaoh

دانلود بازی Trinity Fusion برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

در بازی Trinity Fusion باید یک سری ماموریت خاص را دنبال کرده و کنترل خود و نیروهای‌تان را در دست داشته باشید. دنیاهای تاریک و علمی تخیلی را در بازی کاوش کرده و به سراغ نبردهای سریع و روان بروید. سفری خاص در جهانی چند بعدی در انتظار شما بوده و می‌توانید شاخه‌های مختلف چند بعدی را تجربه کنید. ترکیبی از سطوح را در بازی می‌بینیم که یک سری چالش‌های رویه‌ای برای‌تان به همراه داشته و مهارت‌های شما را آزمایش می‌کند. سطوح بازی با گرافیک سه بعدی همراه شده است و می‌توانید وارد اتاق‌های مختلف شوید.

Trinity Fusion v1.1 PC-TENOKE | FitGirl Repack

آپدیت بازی Update v20240412-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Trinity-Fusion

دانلود بازی ULTRAKILL برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی ULTRAKILL در سبک شوتر و اول‌شخص کلاسیک ارائه شده و گیم‌پلی آن سرعت بالایی به‌همراه دارد. بازیکنان کنترل یک شخصیت به نام «پرو» را بر عهده می‌گیرند و باید از طریق مراحل بازی حرکت کرده و دشمنان را شکست دهند. بازی دارای سیستم تیراندازی روان و کنترل‌های دقیق بوده و به بازیکنان امکان می‌دهد تا با سرعت بالا حرکت کرده و دشمنان را به سرعت از بین ببرند. بازی همچنین دارای سیستم حرکتی پیشرفته‌ای است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از جاخالی‌ها، پرش‌ها و حرکات ویژه، در محیط بازی حرکت کنند. این سیستم حرکتی به بازیکنان امکان می‌دهد تا از محیط بازی به نفع خود استفاده کرده و دشمنان را از پشت سر بگیرند.

ULTRAKILL – The Full Arsenal (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-ULTRAKILL