دانلود بازی Factorio v1.1.107 برای کامپیوتر – نسخه‌ GOG

Factorio به عنوان اثری شماخته می‌شود که باید در آن کارخانه‌هایی را ایجاد و نگهداری کنید. استخراج از معادن، تحقیق و بررسی در مورد تکنولوژی‌ها، زیرساخت‌های ساختمانی، خودکارسازی تولید و نبرد با دشمنان، همگی توسط شما در این بازی قابل انجام خواهد بود. شما در ابتدا باید درختان را خرد کرده و با استفاده از موادی که از معادن استخراج می‌کنید، شروع به ساخت بازوهای مکانیکی و تسمه‌های حمل و نقل دستی کنید. همه‌ی این کارها در نهایت به هدفی خاص یعنی ساخت یک نیروگاه صنعتی بدل خواهد شد.

می‌توانید مزارع عظیم صفحه‌های خورشیدی ایجاد کرده و پالایش نفت را شروع کنید. این کارخانه‌ها و دستگاه‌های موجود در آن‌ها، یقینا دچار مشکلاتی همچون ترک خوردگی خواهند شد و شما باید مدام آن‌ها را بررسی و رفع کنید. ساخت و استقرار صحیح مصالح لجستیک، روبات‌ها و غیره، برای نیازهای دیگر شما موردنیاز خواهد بود. با این حال، بهره برداری سنگین از چنین منابعی، چندان با این تعداد کارگرانی که در شهر در اختیار شما قرار می‌گیرد، امکان پذیر نخواهد بود. شما باید برای دفاع از خود و امپراطوری ماشین آلات خود، فکرهای جذاب‌تری در سر داشته باشید.

Factorio v1.1.107 PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Factorio

دانلود بازی Black Mesa Definitive Edition برای کامپیوتر

بازی Black Mesa در واقع یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ از عنوان مشهور Half Life است. این عنوان در ابتدا به عنوان یک ماد رایگان برای بازی Half Life 2 منتشر شد ولی اعضای استودیوی کرودبار کالکتیو موفق شدند مجوزهای لازم را کسب و نسخه‌ی اولیه و دسترسی زودهنگام (Early-Access) این بازی را در سال ۲۰۱۵ برروی استیم عرضه کنند. تیم سازنده بالاخره باتوجه به برنامه ریزی بلندمدت خود، این بازی را در ۶م مارس ۲۰۲۰ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر کرد.

بازی Black Mesa شامل گرافیک بهبود یافته، صداگذاری جدید و گیم‌پلی به‌روز شده می‌شود. علاوه بر این، اعضای استودیوی کروبار کالکتیو مراحل بخش Xen را به صورت کامل بازسازی کرده‌اند. این عنوان شامل دو حالت چندنفره و ۱۰ نقشه‌ی مختلف نیز می‌شود. در کنار این موضوع، قابلیت ساخت نقشه‌ها و مادهای جدید برای هواداران از طریق Steam Workshop فراهم شده است. تیم سازنده‌ی بازی بلک میسا توسط گروهی از هواداران Half-Life تشکیل شده است که بازسازی این بازی را به طور داوطلبانه و بدون انگیزه‌های مالی انجام می‌دهند.

Black Mesa Definitive Edition v15.04.2024 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Black-Mesa

دانلود بازی BeamNG.drive v0.32.0 برای کامپیوتر

بازی BeamNG drive یک تجربه رانندگی فوق‌العاده واقع گرایانه با امکانات کامل است و موتور فیزیکی نرم بدنه هم در این فرایند جذاب شبیه‌سازی شده و کمک می‌کند که ماشین در طول مسیر، رفتاری واقعی از خودش نشان دهد. با سال‌ها طراحی دقیق، تحقیق و تجربه فشرده، شبیه‌سازی به‌طور واقعی هیجان رانندگی در دنیای واقعی را بازسازی خواهد کرد. موتور فیزیکی، اصلی‌ترین و معتبرترین سیستمی است که برای شبیه‌سازی یک اثر ریسینگ می‌توان از آن استفاده کرد و ایده‌های خلاقانه‌ای هم به ذهن سازندگان خطور می‌کند. خرابی و تخریب پذیری ماشین به بهترین شکل پیاده‌سازی می‌شود و یک مدل آسیب فوق‌العاده دقیق ایجاد خواهد شد.

BeamNG.drive v0.32.0.0.16374 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-BeamNG-drive

دانلود بازی Grounded برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

بازی Grounded جهانی زیبا، گسترده و البته خطرناکی را برای‌مان نمایش می‌دهد و این در حالی است که کاراکتر اصلی بازی هم به اندازه مورچه کوچک شده است. در این بازی اول شخص و ماجراجویانه، قرار است که با همدیگر ساخت و کاوش در این جهان را شروع کنیم. ما در کنار انبوهی از حشرات غول پیکر قرار خواهیم گرفت و باید در تلاش برای رشد و نمو باشید. برای زنده ماندن از خطرات حیاط خلوت، می‌توانید تلاش خود را بالا برده و از منابع داخل جنگل استفاده کنید. در حین بازی می‌توانید اسرار مختلفی را کشف کرده و به این حقیقت برسید که چرا اینگونه به یک موجود کوچک تبدیل شوید.

Grounded v1.4.0.4495 PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Grounded

دانلود بازی Galactic Civilizations IV Supernova برای کامپیوتر

بازی Galactic Civilizations IV Supernova را می‌توانیم تجربه‌ای مبتنی بر سبک استراتژیک و نبردهای نوبتی بدانیم که در قرن ۲۴ میلادی جریان دارد. جایی را می‌بینیم که شما نقش رهبری یک تمدن فضایی را برعهده گرفته و به تازگی هم به شیوه سفرهای سریع دسترسی پیدا کرده‌اید. در ابتدا بازی تنها با یک سیاره شروع خواهد شد و باید در مورد فناوری‌های جدید تحقیقات خود را کامل کرده و کهکشان شناخته شده خود را کشف کنید. می‌توانید دنیاهای جدید را مستعمره خود کرده و مردم را هم در خانه خودشان راضی نگه دارید.

Galactic Civilizations IV: Supernova PC-RUNE | FitGirl Repack

آپدیت بازی Update v2.5 incl DLC اضافه شد

دانلود-بازی-Galactic-Civilizations-IV-Supernova

دانلود بازی Banishers Ghosts of New Eden برای کامپیوتر

دنیای بازی Banishers Ghosts of New Eden، در قرن هفدهم شکل گرفته است. از لحاظ معماری، پوششی و تجهیزاتی، مردم آن دوره با تاریخ واقعی شباهت‌های زیادی دارند؛ اما یک ویژگی جدید، این دنیای خیالی را منحصر‌به‌فرد می‌سازد: «وجود ارواح». در دنیای بازی، پس از مرگ، گاهی اوقات روح انسان‌ها در این دنیا باقی می‌ماند و زندگی برخی از افراد نزدیک‌شان، مثل همسر، پدر یا دوستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. افرادی که روح‌زده می‌شوند دچار مشکلات حافظه، مشکلات جسمی و روحی می‌گردند و اگر آن روح به حضور در اطراف آن‌ها ادامه دهد، در نهایت باعث مرگ آن فرد روح‌زده می‌شود؛ چرا که ارواح در این دنیا جایی ندارند و از انرژی ذاتی انسان‌ها را تغذیه می‌کنند.

در این حال ما کنترل زوجی به اسم‌های Red و آنتیا (Antea) را بر عهده می‌گیریم که Banisher نامیده می‌شوند. بنیشرها افرادی هستند که کاملاً در زمینه علوم ارواح اطلاعات و مهارت دارند و می‌توانند ارواح سرگردان را به دنیای دیگر بفرستند و همچنین، انسان‌های روح‌زده و مناطق تسخیر شده را نجات دهند.

Banishers Ghosts of New Eden PC-RUNE | ElAmigos | DODI Repack

آپدیت بازی UPDATE to v1.4.0.0-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Banishers-Ghosts-of-New-Eden

دانلود بازی ۳۰XX Deluxe Edition برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی ۳۰XX را می‌توانیم ترکیبی از کنترل‌های واضح و حرکت سیالی بدانیم که از سیستم پلتفرمینگ جذابی تشکیل شده است. بازی شباهت زیادی به مگامن دارد و شما می‌توانید بازی را با قدرت تکرار بالا و در سبک راگ لایک مدرن تجربه کنید. بازی با سیستم همکاری دنبال می‌شود و گرافیک آن نیز زیبا و حیرت انگیز است. داستان در هزار سال بعد از ۲۰XX جریان دارد و شما به یکباره متوجه می‌شوید که جهان به حضور شما نیز دارد. ذهن و نژاد انسانی تغییر ناپذیری برای شما ایجاد شده است و می‌توانید از آن در نبردها استفاده کنید.

صعود به مراحل بالا، مبارزه با دشمنان و سازگاری با محیط، همه‌ی آن چیزهایی است که شما در این اثر باید آن را تجربه کنید. بازی عمق وجودی بسیار متعالی دارد و می‌توانید هر تکنیک مبارزه‌ای را در آن پیاده‌سازی کنید. شخصیت‌هایی را در بازی می‌بینیم که سبک کاملا متفاوتی دارند و مهارت‌های سریع شما را با ترکیبی دوستانه ارائه می‌دهند. سیستم بازی گاهی اوقات پیچیده خواهد شد.

۳۰XX v1.1.04 PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.2.00-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-30XX

دانلود بازی Green Hell – Flamekeeper برای کامپیوتر

قبل از هرچیز باید بدانید که بازی Green Hell کمی متفاوت با دیگر بازی‌های مستقل بوده و از محیطی تقریبا باز و المان‌های متفاوتی بهره می‌برد که معمولا آن‌ها را کمتر در عناوین Indie می‌بینیم. اگر Green Hell را تهیه کرده‌اید و یا چنین قصدی دارید، باید بدانید که شما با یک شبیه ساز بقا رو به رو هستید. به طور خلاصه شما در Green Hell باید بتوانید در محیطی باز زنده بمانید و علاوه بر رفع نیازهای طبیعی، خود را از خطرات مختلف نیز حفظ نمایید. به عنوان یک مرد جوان باید بتوانید در یک جنگل خطرناک با تشنگی، بیماری، حیوانات وحشی و غیره مقابله کرده و جان سالم به در ببرید.

شما به عنوان مردی جوان بازی Green Hell را از جایی آغاز می‌کنید که به همراه همسر خود پا به یک جنگل گذاشته و در ابتدای کار باید بخش آموزشی را پشت سر بگذارید. در واقع بازی به شما آموزش می‌دهد که چگونه بازی کنید و چه کارهایی می‌توانید انجام دهید. اولین آموزش شما صحبت کردن و انتخاب گزینه است که البته به نظر نمی‌رسد در روند بازی تاثیری داشته باشد. اولین اقدام شخصیت اصلی بازی پیدا کردن یک کمپ است و این کار اصلا دشوار نیست. تنها پس از برداشتن چند قدم به یک کمپ متروکه می‌رسید و از آنجا نیز آموزش‌های بعدی را باید فرا بگیرید. می‌توانید با Pause کردن بازی و اسکیپ کردن بخش Tutorial کار خود را راحت‌تر کنید.

Green Hell – Flamekeeper v2.7.1 PC-ElAmigos

آپدیت بازی UPDATE to v2.8.0-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Green-Hell

دانلود بازی GRAVEN برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

بازی GRAVEN در سبک اکشن تیراندازی اول شخص در سبک فانتزی تاریک ارائه شده است و استودیو Slipgate Ironworks هم به‌عنوان توسعه دهنده پشت آن بوده است. در این اثر، شما نقش یک کشیش وفادار به نام Graven را بازی می کنید که به جرم دفاع از دیگران به مرگ محکوم شده است. شما در یک قایق کوچک بیدار می شوید که در باتلاقی قرار دارد. یک فرد غریبه شما را به خشکی می رساند و به شما یک کتاب مرموز و دستورالعمل های مبهمی می دهد. شما باید از کتاب برای یادگیری نحوه استفاده از قدرت های جادویی خود استفاده کنید. شما همچنین باید از دستورالعمل های غریبه برای یافتن راه خود به سمت آزادی استفاده کنید.

GRAVEN v16972 PC-Razor1911 (GOG)

دانلود-بازی-GRAVEN

دانلود بازی Escape from Tarkov – April 2024 برای کامپیوتر

بازی Escape from Tarkov در سبک اکشن و RPG عرضه شده است و همراه با گرافیک واقع گرایانه و المان‌های MMO جریان دارد. یک توسعه دهنده روسی واقع در سن پترزبورگ، روی این اثر کار کرده و داستان آن هم در یک منطقه خیالی به‌نام نوروینسک واقع در مرز روسیه و اروپا جریان دارد. نبردهای آنارشی بسیار زیادی در این منطقه جریان دارد و زمانی به منطقه صلح بین نیروهای اروپایی و روسی معروف شده بود. حال این روند تغییر پیدا کرده و با افزایش شلوغی آن، رقبا از هر سمت به آن هجوم آورده و شاهد نبردهای بسیار سختی در آن هستیم. یگان‌های عملیات سیاه وارد شده و شرایط بسیار سختی را برای شما ایجاد می‌کنند.

Escape from Tarkov​ v0.14.5.5.29704 PC-P2P

دانلود-بازی-Escape-from-Tarkov