دانلود بازی Of Life and Land برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Of Life and Land یک بازی شبیه‌ساز شهرسازی و بقا در دنیایی خیالی است که روی پلتفرم رایانه شخصی در دسترس می‌باشد. در این بازی شما در نقش رهبری قرار می‌گیرید که مسئولیت ساخت شهرک‌های جدید در نقاط دور افتاده و ناشناخته امپراطوری را بر عهده دارد. در این مناطق با طبیعت وحشی و افسانه‌هایی روبرو خواهید شد که به نظر می‌رسد واقعی‌تر از آن چیزی هستند که تصور می‌کنید. همچنین با چالش‌های ناشی از فصول و اقلیم‌های مختلف این دنیا روبرو خواهید بود. در دنیای بازی، هر حیوان و گیاهی در تلاش است جایگاه خود را در طبیعت پیدا کند و شما باید تصمیم بگیرید که با طبیعت چگونه تعامل داشته باشید.

Of Life and Land (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Of-Life-and-Land

دانلود بازی Aquarist برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

بازی Aquarist یک تجربه عالی در سبک شبیه‌سازی آرام و سرگرم‌کننده با محیط شناور است که شما باید وظایف مختلف، حتی عجیب و غریب، مربوط به آکواریوم را در سطوح بسیار متنوع انجام دهید. شما در نقش یک آکواریست باید یک خانه برای ماهیان فوق‌العاده، لاک‌پشت‌های دریایی، قیطان‌ها، مارمولک‌ها، و بیشتر بسازید و مدیریت کنید. می‌توانید به آنها غذا بدهید، با آنها بازی کنید و از سلامت آنها مراقبت کنید. همچنین شما می‌توانید آکواریوم خود را با گیاهان، صخره‌ها و دکورهای مختلف تزئین کنید.

Aquarist PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Aquarist

دانلود بازی Pepper Grinder برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی Pepper Grinder در سبک اکشن و اسکرول ‌ساید در سبک Metroidvania ارائه شده است که توسط استودیو Ahr Ech توسعه یافته و در سال ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. داستان بازی حول محور Pepper، یک خرگوش جسور، می‌چرخد که گنج باارزش او توسط دزدان به سرقت رفته و کشتی او نیز غرق شده است. حال Pepper با استفاده از یک دریل قدرتمند به نام Grinder به دنبال بازپس‌گیری گنج خود و انتقام از دزدان است.

Pepper Grinder PC-TENOKE

دانلود-بازی-Pepper-Grinder

دانلود بازی Omega Crafter برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Omega Crafter یک اثر جدید در سبک جهان‌باز در سبک بقا و ساخت‌وساز است که در سال ۲۰۲۴ در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما در نقش یک مهندس فضایی هستید که در یک سیاره ناشناخته سقوط کرده‌اید. حال شما باید با استفاده از منابع موجود در این سیاره، برای خود پناهگاه بسازید، ابزار و سلاح‌های مختلفی را برای بقا و اکتشاف در این سیاره بسازید و رازهای این سیاره را کشف کنید. گیم‌پلی بازی Omega Crafter بر پایه اکتشاف، جمع‌آوری منابع، ساخت‌وساز و بقا است.

Omega Crafter (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Omega-Crafter

دانلود بازی Saviorless برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی Saviorless در سبک نقش‌آفرینی اکشن سوم شخص با المان‌های Soulslike ارائه شده است. داستان بازی در دنیایی فانتزی و تاریک روایت می‌شود که در آن بشریت توسط تاریکی بلعیده شده و خدایان از آنها رویگردان شده‌اند. شما در نقش The Stranger، یک جنگجوی بی‌نام و نشان، راهی سفری پرمخاطره برای یافتن The Savior، منجی بشریت، می‌شوید. گیم‌پلی این اثر بر پایه نبردهای چالش‌برانگیز و تاکتیکی، اکتشاف محیط‌های تاریک و رمزآلود و ارتقا شخصیت است.

Saviorless PC-TENOKE

دانلود-بازی-Saviorless

دانلود بازی No Plan B برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

بازی No Plan B در سبک استراتژی اکشن تاکتیکی با المان‌های شبیه‌سازی است که توسط استودیو GFX47 توسعه و منتشر شده است. این بازی در آوریل ۲۰۲۴ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. در این اثر شما رهبری یک گروه نخبه از سربازان را برعهده دارید که باید در ماموریت‌های خطرناک شرکت کنند. در گیم‌پلی بازی المان‌های سرگرم کننده‌ای را می‌بینیم. برنامه‌ریزی دقیق کلید موفقیت در این بازی است. شما باید قبل از ورود به هر مرحله، با دقت چیدمان تیم و تجهیزات آن‌ها را برنامه‌ریزی کنید.

No Plan B PC-SKIDROW | FitGirl Repack

دانلود-بازی-No-Plan-B

دانلود بازی Handball 17 برای کامپیوتر – نسخه DELUSIONAL

بازی Handball 17 یک بازی شبیه‌ساز هندبال است که توسط استودیو Cyanide Studios توسعه یافته و در سال ۲۰۱۶ توسط Focus Home Interactive برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بازی دارای گیم‌پلی واقع‌گرایانه و شبیه‌سازی شده است که حرکات و تاکتیک‌های واقعی هندبال را به تصویر می‌کشد و علاقه‌مندان به ورزش هندبال را به وجد خواهد آورد. بازی دارای تنوع بالایی از حرکات و دریبل‌ها است که می‌توانید برای عبور از مدافعان و شوت به سمت دروازه استفاده کنید.

Handball 17 PC-DELUSIONAL

دانلود-بازی-Handball-17

دانلود بازی RimWorld Anomaly v1.5.4062 برای کامپیوتر

بازی RimWorld در مورد یک دنیای تخیلی و شبیه ساز است که توسط یک عامل هوش مصنوعی باهوش اداره می شود و وی بازگوکننده داستان ماجرا نیز است. این ثر از بازی های محبوبی همچون Dwarf Fortress، Firefly و Dune الهام گرفته است و نتیجه اثری شگفت انگیز است. داستان بازی از جایی شروع می شود که سه فرمانده بازمانده در جزیره وجود دارند و قصد دارند که جهان جدیدی را در این جزیره پیدا کنند. مدیریت حالت های مختلف، درمان بیماری ها و جلوگیری از استعمار نیروهای پلید، وظایفی است که شما در جهان زیبای بازی برعهده دارید. باید با دزدان دریایی مبارزه کنید و جلوی ورود حشرات غول پیکر و حیوانات وحشی را به این کلونی بگیرید. باید یاد بگیرید که چگونه به عامل های هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنید و آنها را دوست خود گردانید. داستان بازی واقعا زیباست و می توانید صدها مورد را در این دنیا کش و ضبط کنید.

RimWorld – Anomaly v1.5.4062 PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-RimWorld-Anomaly

دانلود بازی The Texas Chain Saw Massacre برای کامپیوتر

بازی The Texas Chain Saw Massacre اثری در سبک ترس و بقا محسوب می‌شود که توسط استودیو Sumo Digital ساخته شده و Gun Interactive هم وظیفه انتشار آن را برعهده داشته است. در این اثر ما شاهد صداپیشگی کین هادر برای شخصیت صورت‌چرمی و ادوین نیل برای شخصیت مسافر هستیم که هر دو نقش همین شخصیت‌ها را در فیلم اصلی بازی کرده‌اند.

بازی The Texas Chain Saw Massacre صرفا از ظاهر فرنچایز ترسناک کشتار با اره‌برقی در تگزاس استفاده نکرده، بلکه مکانیک‌های اصلی‌اش را بر اساس المان‌های اساسی فیلم ساخته است. نحوه فیلم‌برداری، نوع موسیقی و لحن فیلم مشخصا به شور و اشتیاق مورد بررسی قرار گرفته تا سازندگان بتوانند پس از گذشت ۵۰ سال، جهان خوفناک خلق شده توسط توب هوپر را بازسازی کنند. علاوه بر این، گیم‌پلی و شخصیت‌پردازی حسی را به مخاطب القا می‌کند که در سایر آثار سبک ترسناک نامتقارن شاهدشان نبوده‌ایم. بازی “کشتار با اره برقی در تگزاس” یک فرنچایز برجسته را به تجربه‌ای وحشتناک تبدیل می‌کند که تا مدت‌ها ذهن گیمرها را به خود مشغول خواهد کرد.

The Texas Chain Saw Massacre v1.0.24.0 PC-0xdeadc0de

دانلود-بازی-The-Texas-Chain-Saw-Massacre

دانلود بازی Skullgirls – 2nd Encore Marie برای کامپیوتر

آخرین دی ال سی عنوان بسیار موفق Skullgirls با نام ۲nd Encore Upgrade عرضه شد. در این مجموعه، تمامی دی ال سی های قبلی بازی به همراه خود بازی قرار دارند. در این نسخه که لقب نسخه کامل بازی Skullgirls نام گرفته است، شما می توانید تمامی شخصیت های اضافه بازی یعنی Squigly, Big Band, Eliza, Beowulf و Robo-Fortune را انتخاب کنید، ۲۵رنگ مختلف برای تمامی ۱۴شخصیت بازی طراحی شده است، حرکات ترکیبی مختلف جدیدی را برای شخصیت مورد علاقه خود انتخاب کنید و … . بازی Skullgirls با دارا بودن گیم پلی سریع که بازیکنان را در نقش جنگجویان قوی در دنیای Dark Deco قرار می دهد.

تمام ویژگی های بازی به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان Hardcore در سبک مبارزه ای می توانند از پس آن برآیند . در کنار آن المان هایی نیز قرار دارد تا کسانی که به تازگی وارد این سبک بازی شدند را راضی نگه دارد . کومبوهای بسیار متعددی در بازی گنجانده شده است که ترکیب آنها با یکدیگر بسیار لذت بخش می باشد . هر کارکتر در بازی توانایی خاص خود را دارد که شامل حرکات متفاوت حمله های خاص می باشد . سیستم Tag Battle نیز این اختیار را به شما می دهد تا به صورت گروه های تک نفره و چند نفره تقسیم شده و مقایبل یکدیگر مبارزه کنید.

Skullgirls 2nd Encore – Marie PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Skullgirls-2nd-Encore