نرم افزار تبدیل پرینت فایل ها به PDF با PDF Expert 2.2. 9

1/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار تبدیل پرینت فایل ها به PDF با PDF Expert نام نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی برای ایجاد و ساخت فایل های پی دی اف می باشد. تنها روشی که وجود دارد و به واسطه آن می توان فرمت های مختلف را به اسناد پی دی اف تبدیل کرد ساخت و استفاده از پرینتر های مجازی که طوری طراحی شده اند که وقتی کاربر دستور پرینت می دهد فایل مورد نظر را به فرمت پی دی اف تبدیل می کنند. از این جهت است که کاربران معمولا برای جا به جایی اسناد خود و همچنین برای امنیت بیشتر آن ها را به اسناد پی دی اف  تبدیل کرده و به سادگی در هرجایی مورد استفاده قرار می دهند. ابزارهای متعددی هستند که قابلیت چنین کاری را دارند اما تعداد معدودی هم هستند که قادرند به صورت حرفه ای کار ویرایش ، ساخت و مدیریت این نوع فرمت را بر عهده گیرند. یکی از آن ها که با توجه به قابلیت ها از حجم مناسبی هم بهره مند است نرم افزار تبدیل پرینت فایل ها به PDF با PDF Expert نام دارد. نرم افزاری که مانند بقیه ابزارهای مشابه به همان ترفند پرینتر مجازی قادر است تا فایل ها را به اسناد پی دی اف تبدیل نماید و به همین دلیل است که تمامی نرم افزارهایی که قابلیت چاپ داشته باشند می توانند خروجی خود را به صورت پی دی اف  هم مشاهده کنند. جالب است که امکان تبدیل فرمت ها به اسناد پی دی اف  طوری تعریف شده که کاربر بتواند به صورت همزمان کار تبدیل چندین فایل را انجام دهد.شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.PDF-Expert

 

PDF-Expert-اسکرین-شات  PDF-Expert-اسکرین-شات

info
From the first document, PDF Expert springs into action with smooth scrolling and fast search. PDFs open instantly, whether they are just small attachments or 2000-page reports.
You don’t work in a bubble, and neither does PDF Expert. When it’s time to send documents to clients, coworkers, and everyone in between, PDF Expert has top-notch support for your Mac’s system-wide share sheet and other apps. If an app accepts PDFs, PDF Expert can get it there.
سیستم مورد نیاز

OS X 10.10 or later

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

  لینک دانلود نسخه مک با حجم 37 مگابایت