دانلود Active Partition Recovery Ultimate 21.0.2 – ریکاوری هارد دیسک

3.5/5 - (2 امتیاز)

Active Partition Recovery ابزاری کامل و کاربردی در زمینه بازگردانی فایل است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات از دست رفته حافظه کامپیوترتان مانند اطلاعاتی که پاک کرده اید را توسط این برنامه بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با این برنامه پارتیشن حذف شده را بازگردانی کنید. کاری که معمولا نرم افزارهایی در این زمینه قادر به انجام آن نیستند. اما برای این کار باید حتما از اینکه در مکان پارتیشن حذف شده اطلاعاتی نوشته نشده باشد اطمینان یابید. یعنی بعد از حذف پارتیشنی که میخواهید آن را بازگردانی کنید نباید پارتیشن جدیدی در هارد سیستم خود ایجاد کرده باشید.

در این صورت با استفاده و دانلود Active Partition Recovery به راحتی می توانید تمامی اطلاعات موجود در پارتیشن از دست رفته را بازیابی و از آن استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی فایل سیستم های عمده مانند FAT32 و NTFS با پشتیبانی کردن از فایل سیستم های exFAT ، HFS+ ، Ext2/Ext3/Ext4 برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان داده است. قابلیت ایجاد دیسک Bootable و نمایش اطلاعات کامل از پارتیشن از دست رفته تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

دانلود-نرم-افزار-Active-Partition-Recovery

info

Active Partition Recovery 15 is a powerful software utility, designed to restore accidentally deleted partitions. The software can restore any deleted partition or logical drive (FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5) also scan hard drives and detect deleted FAT and NTFS partitions and/or Logical Drives. Using Active Partition Recovery you can create Drive Image (for backup purposes), preview files and folders on deleted partition or drive, to recover proper data. Active Partition Recovery aloows to backup MBR (Master Boot Record), Partition Table, Boot Sectors, then to restore MBR, Partition Table or Boot Sectors from backup if damaged.

سیستم مورد نیاز

128 Mb of RAM

Intel Pentium processor or higher

IBM PC/AT compatible CPU

Video must be VGA or better (800 x 600)

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید به اینترنت متصل نمی باشید و آنتی ویروس شما به صورت کامل قطع است. سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.

2) باتوجه به معماری سیستم عامل خود (32بیتی یا 64بیتی) وارد یکی از دو فولدر موجود در پوشه Crack بشوید (64 یا 32) و محتوای درون آن را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین نمایید.

3) سایر فایل های موجود در پوشه Crack که شامل سه فایل fixBootImage.bat و libwim-15.dll و wimlib-imagex.exe می شوند را نیز در محل نصب نرم افزار خود کپی و جایگزین نمایید.

4) حتما فایل fixBootImage.bat را یکبار به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا فایل بوت ایمیج شما کرک شود.

5) نرم افزار را اجرا نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود