بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با فتوشاپ – Photoshop SpeedUp 2.00

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت در هنگام کار با برنامه فتوشاپ. همانطور که همه می دانید نرم افزار Adobe Photoshop یکی از قدرتمند ترین برنامه های گرافیکی است که اکثر گرافیست ها با آن آشنایی دارند و از آن برای انجام کارهای گرافیکی خود استفاده می کنند.
اما این نرم افزار به دلیل داشتن حجم بالا و محیط پیچیده موجب کاهش بسیار شدید سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کاهش سرعت در محیط خود نرم افزار می شود به همین دلیل اکثر کاربران قدرت سخت افزاری سیستم خود را افزایش داده تا بتوانند با آن کار کنند.
امروز قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این مشکل را بر طرف نموده و از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با فتوشاپ تا حد مطلوبی جلوگیری می کند.
Photoshop SpeedUp نرم افزاری است که با بهینه سازی و دست کاری برخی از تنظیمات برنامه فتوشاپ باعث افزایش چشمگیر سرعت سیستم در هنگام اجرای برنامه و همچنین کار در محیط آن می شود.
شما با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به داشتن قطعات سخت افزاری بسیار قوی جهت اجرای برنامه فتوشاپ و کار با آن نخواهید بود و فقط با داشتن یک سیستم معمولی می توانید از سرعت کافی در هنگام کار با برنامه برخوردار شوید.
Photoshop SpeedUp از کمترین حافظه موجود در کامپیوتر استفاده می کند تا از کاهش سرعت سیستم در هنگام کار با برنامه فتوشاپ جلوگیری کند.همچنین این نرم افزار از جدید ترین ورژن برنامه Adobe Photoshop CS4 پشتیبانی کرده و قادر است تا از نسخه های قدیمی تر برنامه فتوشاپ نیز پشتیبانی کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار :
– بهینه سازی برنامه فتوشاپ جهت اجرای سریع برنامه.
– داشتن سرعت مطلوب در هنگام کار با برنامه فتوشاپ.
– قابلیت بازگرداندن تنظیمات برنامه فتوشاپ به سرعت قبلی خود.
– کاهش استفاده از حافظه کامپیوتر جهت افزایش سرعت سیستم در هنگام کار با فتوشاپ.
– پشتیبانی از اکثر نسخه های CS.
– داشتن حجم بسیار کم.
– داشتن محیط ساده از لحاظ کاربرد.
– و …

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 315 کیلوبایت | لینک کمکی