اطلاع از وضعیت آب و هوای سراسر جهان با MetarWeather v1.6.0.189

اولین رای باشید!

MetarWeather نرم افزار رایگان و کم حجمی میباشد که توسط آن میتوان به بانک اطلاعاتی آنلاین کلیه ایستگاههای هواشناسی ثبت شده در ایکائو دسترسی یافت .
ICAO یکی از سازمانهای بین المللی نظارت بر امور فنی هواپیمایی غیر نظامی میباشد که مسئولیت وضع قوانین و پاره ای از استانداردها را به عهده دارد و کلیه پروازهای غیر نظامی که در جهان صورت میگیرد مطابق روشها و قوانین ایکائو تنظیم گردیده است . در چند سال گذشته و با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت ایکائو اقدام به راه اندازی بانک اطلاعاتی آنلاینی از داده های هواشناسی آیستگاههای رسمی و ثبت شده در مراجع رسمی هوایی نمود که از آنها جهت تنظیم پروازهای بین المللی و یا داخلی استفاده میگردد . برخلاف بسیاری از منابع هوا شناسی اطلاعات این بانک بسیار دقیق و قابل استناد میباشد چنانکه مطابق آن حتی امکان تغییر در پاره ای از برنامه های پروازی (که گاه مستلزم هزینه هایی نیز میباشد) امکانپذیر میباشد .
اکثر ایستگاههای هواشناسی مورد استفاده در این بانک در فرودگاههای رسمی واقع میباشند و به فاصله های کوتاهی اطلاعات موجود بر آنها به روز در میاید به طور مثال از کشورمان و استان تهران میتوان اطلاعات فرودگاههای مهرآباد و پیام کرج را از طریق ارتباط با این بانک قرائت نمود (اطلاعات ایستگاه هواشناسی فرودگاه بین المللی امام خمینی ظاهرا هنوز آنلاین نگردیده است). نرم افزار کاملا Portable میباشد و پس از اجرا تنها کافی است ایستگاه مورد نظرمان بر حسب مکان مشخص نماییم و آخرین اطلاعات موجود از قبیل دما ، فشار ، دید و …. مشاهده نماییم.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 132 کیلوبایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود