امنیت کامل در اینترنت با نسخه جدید نرم افزار قدرتمند McAfee Internet Security2010

اولین رای باشید!

نسخه جدید و ۲۰۱۰ اینترنت سیکوریتی مشهور و قدیمی پرکاربرد مک آفی عرضه شد.مک آفی شرکتی بزرگ و محبوب در ضمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویرویس میباشد که همگان ان را میشناسند.نرم افزار McAfee Internet Security Suite یکی از مشهورترین برنامه های کامپیوتری در زمینه جلوگیری از انواع حملات و بین بردن اطلاعت میشود.اینترنت سیکوریتی McAfee جستجوی ویروس ها، spyware ها یا هر نوع malware را با همان سرعت آنتی ویروس نورتون انجام می دهد.
سیستم پشتیبانی اطلاعات McAfee مشخصه جالب دیگریست که به آن اضافه شده است. بخش Antispam این نرم افزار با بسیاری از آنتی ویروس های دیگر یا نرم افزارهای امنیتی Internet برابری می کند. آنتی ویروس McAfee از برنامه Outlook، Thunderbird، Eudora و همچنین POP3 و MAPI پشتیانی می کند. آنتی ویروس McAfee به محض اینکه ویروسی را شناسایی کند تقریباً طی چند ثانیه آنرا از بین می برد. همچنین قابلیت به روز رسانی آن در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و بطورکلی نسبت به نسخه ی قبلی آن سریعتر به روز رسانی می شود. می توان گفت برخورداری از چنین ویژگی فوق العاده ارزشمند است. در رده بندی آنتی ویروس ها، McAfee درجه A را به خود اختصاص داده است.

 

 

از جمله ویژگیهای نرم افزار McAfee Internet Security 2010:
– از جمله امکانات اضافه شده به این مجموعه برنامه SiteAdvisor میباشد که وظیفه ان راهنمائی یا همان نگهبانی از IE شما را دارامیباشد که در هنگام فعال بودن با چک کردن سایت به شما در موقع ویروسی بودن یا مضرر بودن ان برای سیستم شما به کاربر اجازه عبور نمیدهد .
– ویژگی جدید دیگراضافه شده به برنامه به روز بودن Update ها از اینترنت از ۱روزتا۱۰ روز میباشد .
– با استفاده از این فایروال پیشرفته و قوی و با موتور فوق العاده قوی به کاربرده شده در نرم افزار و بااستفاده از خصوصیت یکسانی امکان اسکن کردن کامل سیستم شما و امیل های شما و امکان کنترل عبور شما از اینترنت را به کاربر میدهد .
– پشتیبانی Online در موقع به وجود آمدن مشکل ( به غیر از ایران )
– فعال بودن همیشگی درحافظه سیستم و امکان پاک کردن اتوماتیک ویروسها .
– امکان گرفتن Back Up از اطلاعات سیستم شما به صورت اتوماتیک .
– ویژگی دیگر امکان سیستم نرم افزارى پیشرفته در این نسخه می باشد .
– خاصیت حذف و پاکسازی کامل ویروسها ، کرمها و تروجانهاو برنامه های مخرب .

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 112.1 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود