بازگردانی آسان و حرفه ای فایل ها با ParetoLogic Data Recovery Pro 1.1

1/5 - (1 امتیاز)

ساعت ها کار طاقت فرسا با کامپیوتر می تواند تنها با یک کلیک از بین بروند و زحماتی که برای ساخت و یا جمع آوری اطلاعات کشیده اید به سادگی از بین بروند . بر خلاف دنیای حقیقی که نمی توان هر کاری را جبران نمود در دنیای مجازی این امر شدنی است و حتی می توان به گونه ای یک اشتباه را جبران کرد که گویی هیچ اتفاقی روی نداده است .
با در اختیار داشتن یک نرم افزار ریکاوری قدرتمند می توان تمامی اطلاعاتی را که سهوا و یا عمدا از بین رفته اند بازیابی کرد . برای انجام این کار نیاز به داشتن دانش خاصی نیست و با در اختیار داشتن یک نرم افزار خوب همانند ParetoLogic Data Recovery Pro می توان اشتباهات انجام گرفته را جبران کرد . با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با چند مرحله که به صورت راهنما برایتان نمایان می شود ، تنظیمات لازم برای پیدا کردن و بازگردانی فایلها را انجام دهید و به اطلاعاتی که زندگی را از دست داده اند ، حیات ببخشید .
در این نرم افزار می توانید قبل از پایان فرایند بازیابی ، یک پیش نمایش از اکثر فایلها ببینید و در صورت تایید آنها را بازگردانی نمایید . ParetoLogic Data Recovery Pro با قرار دادن چندین فیلـتر مختلف این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا گزینه های مد نظرتان را به شما نزدیک تر گرداند و همچنین با حذف برخی موارد در اثر فیلتر کردن گونه های غیر ضروری ، سرعت انجام عملیات را افزایش دهد .
به وسیله این نرم افزار می توانید فایلهای از دست داده خود را علاوه بر حافظه های معمولی از دستگاههایی نظیر iPod Shuffle ، iPod Nano ، and iPod Classic نیز بازیابی کنید.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 5.9 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود