بهینه سازی سیستم خود با TuneUp Utilities 2010 v9.0.4020.33

اولین رای باشید!

TuneUp Utilities 2010.v9.0.4020.33  می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

 

 

نرم افزار تنظیم موتور ویندوز به طور خودکار مهمترین مراقبت های مورد نیاز ویندوز را انجام می دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر می کند و را ه حل های ساده برای حل آن پیشنهاد می دهد. این امر باعث می شود که سیستم را در بهترین عملکرد با بهترین حالت نگه دارد. یک کامپیوتر کند و نامرتب اکنون برای شما بهتر از گذشته کار خواهد کرد. شما همچنین می توانید با این نرم افزار ظاهر ویندوز خود را تغییر دهید و تنظیمات لازم را بر روی هر گرافیکی اعمال کنید تا کار با کامپیوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنید. با نرم افزار TuneUp Utilitiesسیستم شما سریعتر و مناسب تر برای مدت طولانی تر در استفاده خواهد ماند. این خصصه های نرم افزار آن را به یک تاسیسات کامل برای ویندوز بدل کرده که برای هر شخصی قابل استفاده است حتی برای کسانی که ترجیح می دهند نگهداری کامپیوتر را به یک شریک قابل اطمینان بسپارند یا حتی کسانی که می خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند.

تنظیم موتور توربو نرم افزار امکانی را فراهم می سازد تا تقویت ویندوز را در یک عملکرد فوری، هر زمان که به آن نیاز داشته باشید انجام گیرد. زمانی که از این امکان نرم افزار بهره می برید، تجزیه و تحلیل و انجام وظایف در پشت زمینه ویندوز انجام می شوند تا مزاحم کار شما نشود. در حقیقت نرم افزار به گونه ای عمل می کند تا اگر به حافظه نیاز دارید و یا پردازشی انجام می دهید سرعت کار شما را پایین نیاورده و در زمان بیکاری سیستم از منابع سیستمی استفاده می کند.

نگهداری سیستم

نگهداری منظم پایداری رایانه شخصی شما را افزایش می دهد، اما این کار در صورت انجام دستی و بدون نرم افزار TuneUp Utilities کاری خسته کننده و طولانی می شود با استرس اینکه خرابی بوجود نیاید. با این نرم افزار کامپیوتر خود را تمیز نگه داشته و فایل های غیر ضروری را حذف کنید و سیستمی شسته و رفته داشته باشید تنها با یک کلیک!
۱-Click Maintenance را اجرا کنید تا تعمیر و نگهداری اتوماتیک انجام شود
یکپارچه سازی هارد دیسک با تکنولوژی پیشرفته
حذف shortcut های خراب
یکپارچه سازی رجیستری
تمیز کردن رجیستری
افزایش کارایی

چه با کامپیوتر خود بازی می کنید یا کار می کنید TuneUp Utilities کارایی سیستم شما را بهبود می بخشد. برنامه هایی که به ندرت استفاده می شوند یا هرگز استفاده نمی شوند ردیابی شده، زمان پردازش اجرای ویندوز کوتاه شده و فایل های ناخواسته و زباله حذف می شوند. همه برای یک کار بی دردسر در کامپیوتر شما می باشد.
عملکرد توربو
تنظیمات زنده بهینه سازی
خالی کردن فضای دیسک
پیکربندی و تنظیم زمان اجرای سیستم
نمایش و حذف برنامه ها
رفع مشکل

تنها با چند کلیک شما می توانید مشکلات ویندوز خود را به آسانی حل کنید بدون آن که متخصص کامپیوتر باشید. TuneUp Utilities خطاهای موجود در داده ها را پیدا می کند و به صورت اتوماتیک آن ها را رفع می کند حتی در مورد ۶۰ تا از شایع ترین مشکلات تحت ویندوز XP و ویستا حتی ویندوز ۷ هم کم نمی آورد. این نرم افزار حتی می تواند فایل های پاک شده بر حسب اتفاق را با سرعت، به آسانی و قابل اعتماد بازیابی کند.
رفع مشکلات معمول
بازیابی اطلاعات پاک شده
بررسی دیسک سخت برای رفع اشتباهات
مدیریت برنامه های در حال اجرا
سفارشی کردن ویندوز

ویندوز خود را با نگاهی نو بنگرید و با نرم افزار TuneUp Utilities برنامه ها را سفارشی تنظیم کنید و تنظیمات مورد دلخواه خود را بر روی ظاهر سیستم اعمال کنید: تغییر ظاهر زمان بوت، آیکن ها و انیمیشن های ویندوز را به سلیقه شخصی بی آرایید. شما به راحتی می توانید ظاهر و تنظیمات برنامه های ویندوز خود را به میل خود تغییر دهید.
شخصی سازی ظاهر ویندوز
تغییر تنظیمات ویندوز
توابع اضافی

TuneUp Utilities شفافیت و امنیت و به روز بودن را برای شما فراهم می آورد. مطلع کردن با سیستم اطلاعاتی و گزارش بهینه سازی ها، بازگرداندن تغییرات به طور تصادفی اتفاق افتاده و بررسی برای به روز رسانی امکانات جانبی نرم افزار می باشد. ویرایش سریع و امن رجیستری برای حذف داده حتی نیاز های یک متخصص کامپیوتر هم برآورده می کند. با یک مرور کلی نرم افزار خواهید فهمید که تمام ویژگی های ارائه شده در زمینه امنیت و بهینه سازی سیستم بسیار مفید هستند.
نمایش گزارش بهینه سازی
بازگرداندن تغییرات به حالت اول
به روز رسانی
نمایش اطلاعات سیستم
پاک کردن همیشگی داده ها
ویرایش رجیستری

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 18.6 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود