دانلود مستند زندگی اسرار آمیز سگ – The Secret Life of the Dog

3/5 - (2 امتیاز)

 

The Secret Life of the Dog HDTV Rip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

به همراه زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط تیم دانلودها

 

 

نام مستند: زندگی اسرار آمیز سگ – The Secret Life of the Dog
محصول: BBC Horizon
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۸ دقیقه
حجم: ۴۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTV Rip Mkv
زیرنویس فارسی: دارد
خلاصه داستان: مستند زندگی اسرار آمیز سگ روایتی است از رابطه ای که بین انسان و سگ وجود دارد و چگونه این رابطه به این عمیقی تنها میان انسان و سگ می باشد و میان انسان و سایر حیوانات اهلی این رابطه بر قرار نیست. همچنین به بررسی خواص پزشکی وجود سگ و درمان بسیاری از بیماری ها با نمونه گیری از ژنتیک سگ بررسی می شود و …

 

شما می توانید این مستند زیبا را با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی (قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر) در یک DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

توضیحات: لینک های مستقیم دانلود حداقل تا یک ماه پس از تاریخ ارسال مطلب سالم می باشد.

پسورد فایل: www.downloadha.com
 

دانلود پارت اول:            Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت دوم:            Rapidshare     Direct Link

 

– دانلود زیرنویس فارسی به صورت جداگانه

 

توضیحات برای اجرای زیرنویس:

چنان چه در اجرای فایل زیرنویس به مشکل برخورد کرده اید ، ابتدا دقت داشته باشید که زیرنویس را از حالت فشرده خارج کرده تا به دو فایل با پسوند های .sub و .idx برسید و دقت داشته باشید که باید هر دو فایل هم نام باشند و هم نام با فایل ویدیویی باشند. سپس ویدیو را با نرم افزارهایی نظیر نسخه اخیر Jetaudio و یا KMPlayer اجرا نمایید. اگر بازهم به مشکل برخورد کردید ، ابتدا فایل Farsi Language را که در زیر لینک دانلود آن موجود هست را دانلود نمایید. سپس سی دی ویندوز خود را داخل سی دی رام خود کرده و سپس فایل Farsi Language.exe را اجرا نمایید و اجازه دهید تا زبان فارسی بر روی سیستم شما با یونیکد مخصوص این نرم افزار نصب شود. پس از اتمام نصب ، نرم افزار از شما تقاضای ریستارت کردن سیستم را دارد. سیستم را ریستارت کرده و از زیرنویس فارسی لذت ببرید.

 

لینک دانلود – Farsi Language

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود